![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is al heel lang en veel over nagedacht, maar de oplossing blijft uit. De Christelijke gnostieken bijv. dachten in de trand van, Hmmm... God schiep allerhande perfecte wezens en sommigen daarvan wilden dat dan ook wel eens proberen, maar, niet God zijnde, waren hun creaties (wij dus, evenals de varkens) maar alles behalve.
De gnostici dachten (hoopten) dan dat met Jezus, de echte God de fouten van die half-goden zou rechtzetten, maar zij waren blijkbaar fout en werden zelf vervolgd door de goede katholieken. Nu lijkt dat op het eerste gezicht niet zo'n slechte oplossing voor het dilemma, als je binnen het geloof wil blijven, maar de pausen, heiligen en andere religie-experten zeggen dat het niet juist is. De keuze blijft dus tussen dogma of atheist.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Vraagmaar 16 june 2012 21:46 inderdaaad !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder in een oneindig aantal microwezentjes en zeker niet als de domme mens. |
|
![]() |
![]() |