![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
je weet nog niet eens of ik wel degelijk haar heb waar ik staartjes in kan leggen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Echt, allochtone mensen kunnen niets goed doen. Ze terroriseren hele straten met hun lawaai en geroep.
Er bestaan zelfs beelden van. Geef toe, zulke dingen moeten we toch van het straat halen. http://dpkgi.free.fr/files/StreetDrum.mpeg VOor het geval u het niet doorhad, ik deed ironisch. Maar voor jullie, allochtonenhaters, zal het wel zo zijn.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je mij...oh nee op mij reageer je niet meer dat is juist, kun je aan iedereen een keertje uitleggen waarom je jezelf zo tegenspreekt en als leugenaar komt op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ANTISEMITISME Alle beleidsverantwoordelijken zijn geschokt na de antisemitische aanval op een joodse adolescent. Een heel arsenaal aan middelen, manschappen en maatregelen wordt nu ingezet om deze ontoelaatbare agressies een halt toe te roepen. Begrijp me niet verkeerd: uiteraard moet dit streng aangepakt worden, een samenleving kan dat niet over z'n kant laten gaan. Maar waarom is deze terechte verontwaardiging, afkeuring en snelle reactie in 's hemelsnaam niet eens denkbaar voor al die andere daden van verbale of fysieke agressie die dagelijks door dezelfde 'groep' mensen wordt gepleegd op Jan met de pet, die geen drukkingsgroep achter zich heeft, die niet kan teren op een collectief Europees schuldgevoel? Hoe durf ik zoiets zelfs maar te opperen, want zulke vergelijkingen gaan niet op, dat is racistisch. Dan mag men plots niet meer nadenken, laat staan 'veralgemenen' en een bepaalde 'groep' viseren. Dan komen de andere taboes opspelen en dan lijkt het erop dat een samenleving die ontoelaatbare inbreuken wel kan tolereren, zelfs negeren. Ik ben die hypocrisie beu, ik ben het beu dat men dit niet wil inzien en dat mensen die dit aanklagen gemakshalve als imbeciele bruin-hemden worden afgeschilderd. H. W. (Brussel) Standaard 0107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het klinkt cynisch, maar misschien dat n.a.v. de aanvallen op Joodse mensen nu ook het probleem van de 'kutmarokkanen' beter bespreekbaar wordt voor het broekschijterig politiek regime van tegenwoordig. Spijtig is wel dat door het wangedrag van een vrij nauwkeurig af te bakenen groep van hun jongeren (mannelijk geslacht, tussen pakweg 12 tot 22 jaar, met wat uitschieters) een hele gemeenschap (dus ook vrouwen, meisjes en oudere mannen) steeds meer en meer een (nog) slechtere naam krijgt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
als je ook maar een beetje een serieuze discussie wil houden maak je niet zo'n domme opmerkingen.. |
||
![]() |
![]() |