![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ze ooit iemand laat uitspreken (want uiteraard is wat zij te vertellen heeft zoveel interessanter en juister dan dat van iedereen anders - haar twee tegenstanders voor de voorzitterschap van de SS Titanic incluis) zal ik haar pakken - niet letterlijk, god zij dank - op haar (aanzienlijke) inhoud...
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
fonne verwart de Belgische elite niet met verstandige mensen hoor...
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Noel Slangen , wat voor een viervoudig gezicht is me dat zeg . veel bla bla bla en naar de pijpen dansen waar hij met zijn schijnheilige limburgse smoel wat centen kan afzetten .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is nochtans aan de Belgische elite dat ge de rest van uw dagen een halve wedde zult afdragen (als ge verstandig genoeg zijt om een deftig jobke te vinden uiteraard)
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hé hé, ik ben rijk en slim genoeg om, buiten wat btw, geen belastingen te betalen aan de bezetter, hoor...
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, egoistische hoeren moeten niet verschieten als ze verraden worden door egoistische hoeren, zou ik zeggen...
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bon, superstaafje, enige inhoudelijke opmerkingen op de OP??? Neeje, ik dacht al van niet...
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw cryptische puberale gebral is geen serieuze reactie van mij waard. Lees eens een paar tekstjes van mij, dan leer je iets min of meer deftig schrijven, in grote mensen-stijl, met lezenswaardige inhoud. Als het betert, dan zal ik misschien op jou eens inhoudelijk reageren. Maar maak het eerst de moeite waard.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er een zuchtje gelaten wordt, is het enige wat er utkomt bij om het even welke readactie .......... We vroegen het aan Professor ...................of deskundige ...... Afgestudeerde grootmuilen die zichzelf op een podium plaatsen terwijl ze nog geen half uur eigen werkervaring hebben . Proferssor . Communicatie deskundig van mijn kloten . weet je wat , als je in de politiek wil gaan en de taal van het volk niet spreekt , of niet weet wat de mensen aanbelangt , dan moet je geen communicatie deskundige aanstellen , dan moet je ophoepelen en uit de politiek stappen , en U een brooddoos en ne nen thermos kopen en gaan werken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kop open vld
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 juni 2012 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als je je op den duur aan puberaal gedrag van toch wel verstandige mensen gaat ergeren... Maakt Humo een ernstige indruk?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In aparte katernen kunnen lezers en auteurs dan weer loos gaan, en zich uitleven op een minder serieuze manier, waar de inhoud dan weer minder van tel is. Stijl en inhoud waar het voorzien is, geen-stijl en geen inhoud eveneens op de geëigende plaatsen. Humo maakt daardoor toch een ernstige indruk (zonder dat ik daarom de 'ernstige inhoud' ook steeds alsdusdanig serieus neem)
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Substance? In het Pallieterke?
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gebral, naamsdeformaties, en naar ik vermoed wat geborneerd flamingantisme. Citaat:
We gaan een gang... Citaat:
Ik ga er beleefdheidshalve voorlopig van uit dat gij niet te debiel zijt en begrijpt wat het wil zeggen. Ik geloof zelfs dat ge aan uw stijl en inhoud van uw postings iets kunt veranderen. Neem eens een goed boek ter hand, bijvoorbeeld een biografie van de leden van ons vorstenhuis. Je zal gegarandeerd een pak beschaving op alle vlakken opdoen. Breng het geleerde in praktijk, en dan mag je met mij eens discussiëren, zoals de deftige forumgangers (waaronder zelfs flaminganten, jawel, daar ligt het echt niet aan)
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 20 juni 2012 om 18:29. |
|||
![]() |
![]() |