![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sudakas en voormalig oostblokkers staan op straat, zònder papieren, hebben allemaal 'n 'beschermer' die hen op die plaatsen dropt zonder dat die vrouwen/meisjes weten waar ze zijn, en worden in 't oog gehouden opdat ze niet zouden 'ontsnappen'. Vandaar dat politie niets kan doen, zelfs als ze die meisjes oppakken, worden ze na 'n tijdje terug losgelaten, want ze 'begrijpen' (zogezegd) geen enkele taal, daarom worden de betrapte klanten zwaar beboet. Spaanse vrouwen plaatsen advertenties in krantjes, om thuis te 'ontvangen'. Of 't zou zo extreem moeten zijn dat ze geen 'thuis' hebben, maar dan heb je met coke- of heroïneverslaafden te maken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Heey" -*godverdomme die bitch* "AAh schatteke, alles goed? Ik heb je ongelooflijk gemist ze." ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te voet, per fiets, per auto, per trein, per bus, per ezel, per paard en kar... keuze genoeg om in Spanje te geraken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Is overigens helaas zoooooooo waar!! ![]() Citaat:
![]() Intussen ook al vee behandeld worden, een plaats moet veroveren want onmogelijk vooraf te boeken, plaatsen waar je rechtop moet zitten of je knieën afzetten, constant gestoord worden met hyperluide annonces voor broodjesverkoop, hyperluide annonces voor drankenverkoop, hyperluide annonces voor loterijticketjesverkoop, en ook nog hyperluide ellenlange annonces voor taxfree brol verkoop,[/quote] Wat???? Dat is het eerste dat ik daarvan hoor!!! wtf ... Dat is toch überonconfortabel? Citaat:
Ik ken iemand die steeds in Eindhoven landt met Ryanair: zijn vaststellingen: nooit een "loodrechte" landing meegemaakt. Altijd zou men net iets overhellen waardoor één wiel op de tarmac ploft, en het andere erachterna dus, waardoor het toestel even op zijn grondvesten davert... Volgens mijn vriend werd hij in "Brussel-Zuid" (lees: Charleroi op 45 minuten bus van zuid) neergesmeten. Op ongeveer 2 meter hoogte zou de piloot het vliegtuig gewoon hebben laten vallen. Kerosinebesparing?0 [quote]zonder het te veranderen in een grote vuurbal. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vlieg nooit meer. Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al wil ik gerust zijn nummer even doorgeven per pb aan vrijwilligers. Hoe meer mensen bellen, hoe meer kans dat hij op zal nemen immers. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Rosas en omgeving is inderdaad mooi en voldoet aan al je wensen, zijn pas terug van daar (aan het Almadraba strandje). Het is zelfs goed te doen om naar Barcelona te rijden, prachtige stad!
De meisjes aan de vele ronde punten, op elk uur van de dag, vallen inderdaad op. Ons leken ze ook zuiderse types, donkere huid en haren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sudakas dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wil er nu in Spanje op strandvakantie gaan?
Meer nog: wie gaat er nu op strandvakantie?
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was hij zo goed in bed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je beseft dat je zo op een dag eens de politie aan je deur kunt hebben?
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zou haar beter eens plezieren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al genoeg plezier...
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over haar plezier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar allemaal geen tijd voor hoor.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te lui om je broek uit te doen.
Laatst gewijzigd door Demper : 25 juni 2012 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN