![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
Ik voel mij versterkt om ook eens iets van mij te durven plaatsen
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
gewoon ringbandpapier. Behalve dat ik meestal bezig ben met goedkope materialen (= relatief, de tekenpennen zijn niet zomaar goedkoop) wil ik ook wel laten zien hoe ik iets maakte, en die ringetjes passen daar wel aardig bij. Dank je voor 't compliment ... |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind ze leuk Ron!
En sterkte met die nare ziekte!
|
|
|
#25 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Leuk of niet?
Wat vinden jullie evt van het volgende? Video's over het heelal, via website van mij ... Goeiedag, Via volgend linkje zijn er veel video's te zien ivm het heelal. Ik aarzelde om 'n berichtje naar de website hier te plaatsen, omdat er wel wat kritiek mogelijk is, maar als je graag naar zulke video's kijkt, dan is er wel wat te vinden via volgend linkje: http://videoos.punt.nl/ Om te beginnen zou de inhoudsopgave wel beter kunnen, na het aanklikken van dat linkje ... Heelal: Elektrisch; Afstanden, oneindigheid; Bigbang; Botsingen; Donker; Evolutie; Melkweg; Multiverse; Nebulae; Parallel; Straling, achtergrond; Heelal Sterren; Dubbelsterren; Sterren GRB ; Sterren Evolutie; Nebulae; Neutronensterren; Supernova's; Sterrenstelsels; Andromeda; Uitdijing; Zwarte Gaten. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Wat te vinden van het volgende? Leuk of niet? Gewicht als energiebron? In een andere rubriek vroeg ik me 'ns af of je een gewicht omhoog zou kunnen takelen wanneer windmolens draaien terwijl er geen energie nodig is ... Ik ging zoeken naar katrollen die je zou kunnen gebruiken om gewichten omhoog te takelen, en dan ..! Ik dacht: Als je een gewicht omhoog takelt, en dan met beleid dat gewicht laat zakken, dan kun je daar toch (veel) energie aan ontlenen? Hierbij dacht ik ook aan een brugmechanisme waarbij gebruik gemaakt wordt van zulke energie, ik dacht iets als London Tower of zo. Weet iemand misschien meer? |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat doet men reeds met water als 'gewicht'. Het is waarschijnlijk een van de beste manieren om windenergie op te slaan.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 oktober 2012 om 21:40. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat dit heelal slechts een deeltje is!
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Leuk of niet?
In loop der tijd verstuurde ik wel eens rijmende zinnetjes en gedichtjes aan uitgevers, en nou bedacht ik wat nieuws. ![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Hier ben ik weer
voor de zoveelste keer. Eh, Vanwege WK-voetbal bedacht ik HupHollandHup zet 'm op en win de wereldcup en zong 't een beetje op melodie van Laat de leeuw niet in z'n hempie staan. Hup Holland Hup, zet 'm op en win de wereldcup (Liedje 3-7-'14) Leuk of niet? |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Ik vind de doorzichtige vaas best leuk.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 juli 2014 om 08:20. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Intussen ben ik ongeveer aangeland bij
Wetten van Hooke, kent iemand dat, en maakte ik volgende tekeningetjes: ![]() Kan een veer zodanig worden gespannen zodat er later energie aan kan worden ontleend, of niet? |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar steeds iets minder dan je nodig hebt om de veer op te draaien.
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vooral een fantastische souvenir aan je overgrootouders die het liedje inzongen.
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|