Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2012, 17:42   #21
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Ook hier wordt Pascal ( ik mag geen bloed geven) beSmet koud een vuist keihard in zijn anus geramd!
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 17:53   #22
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
In 2009 vielen in het Franstalige landsgedeelte tien doden. 'Sindsdien loopt er in Franstalige scholen een preventiecampagne. Tegenover kinderen wordt er alleen gecommuniceerd als ze te maken krijgen met een dodelijk incident, bijvoorbeeld op school. We willen niemand op ideeën brengen.
Dit vind ik wel belachelijk, er zijn blijkbaar al meer dan 10 doden gevallen en het heeft al in Humo en op TV geweest. Er moet dus eerst een dooie vallen voordat er tegenover kinderen iets gezegd wordt, het lijkt me logisch dat je kinderen leert om je nek niet toe te snoeren of je hoofd in een zak steekt. Is dit met drugs, roken en alcohol ook zo?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 21:24   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik heb geschreven en herhaal.
De NVA is de nieuwe CVP.
Liever met de corrupte sossen en valse tjeven dan met de vlaams nationalisten.

Dat de establishmentsmantra en desbetreffende verwijten in de amechtige poging om die anti-Vlaams nationalistische cordonitis te staven eerder van toepassing zijn op uw eigen partij is in deze maar een detail.

Desalnietemin wens ik u veel assimilatiesucces in uw establishmentssalons...
Ik heb je duidelijk gesteld, in deze draad in een iets eerdere post, wat mijn probleem is. Wat mijn onoverkomelijk probleem is, met het Vlaams Belang.

Nu kan je twee dingen doen:

- mij demoniseren, mij belachelijk maken, mij niet langer het recht geven me flamingant te noemen enz.

- of mij trachten te overtuigen of iets te zeggen precies in de kern van wat ik aangaf dat het probleem is.

Ik laat het aan jou over, om te oordelen wat meest efficiënt is voor Vlaanderen.

Van mijn kant, trek ik het me geen bal aan. Ik draag op diverse vlakken mijn kleine steentje bij voor wat mijn politiek ideaal is. (en op sommige praktische punten is dat tesamen met gemeenteraadsleden van het Belang, vroegere vu-leden)
Ik volg het Vlaamse spreekwoord: 'doe wel en zie niet om'.

Ik wens jullie, Belangers, vooruitgang toe met de komende verkiezingen. Maar voor onszelf natuurlijk nog meer vooruitgang dan de huidige peilingen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 21:27   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach zo...nu begrijp ik uw verwarring.
Mijn excuses.

Neen...u noemt de NVA'ers vlaams nationalisten...
U heeft niet goed opgelet: zij noemen zich nu "vlaams confederalisten".

Begrijpt u?
U moet weten dat zelfs Verhofstadt zich net niet vlaams nationalist noemde in zijn burgermanifesten...later gevolgd door Y Leterme...en nog later door Bart De Wever...maar ik herhaal...dan begrijp ik uw verwarring hoor...

Wat uw obligaat racismegezeik betreft...natuurlijk zijn Vlaams Nationalisten racisten...dan hoeft u er geen rekening mee te houden niwaar...maar ook hier heeft u niet goed opgelet...Schooffie verwijt hier ergens dat het VB nu plotseling "pedofielen" zouden zijn...dan hoef je er ok al niet mee samen te werken...snappie?

BTW: dat u met uw racismegezeik de openbare instellingen van justitie en uw eigen CGKR belachelijk maakt zal u waarschijnlijk niet inzien maar alla...
Ben je getroffen door het rabiës-virus?
Je maakt me bijna boos. Want d�*t heb ik zeker niet geschreven of bedoeld.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 26 juni 2012, 21:31   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Indien een zaak me zeer ter harte gaat en ik zo ver gegaan ben om van een minister een belofte te krijgen "..dat hij er iets aan zal doen" volg ik die zaak zelf verder op -
via zijn partij, de publieke opinie, de kranten enz.. Vaststellen dat de minster er na 3 jaar niets aan gedaan heeft is eveneens vaststellen dat men er zelf verder niets mee deed.

Ik dacht dat "jeu de foulard" onder de zelfmoordproblematiek valt en dat hiervoor momenteel minister Van Deurzen bevoegd is die recent nog wel "iets" deed aan zelfmoordpreventie.. er bestaat trouwens een zelfmoordpreventielijn en een jongerentelefoon... Mogelijk is dat allemaal niet genoeg & zou het eventueel niet slecht zijn om aan de andere kant van de taalgrens eens te kijken wat menn daar intussen met het probleem deed. Misschien isnhet voor Vlaamsnationalisten zelfs een moment om in't eigen hert te kijken en vast ste stellen dat indien men zulke materies federaal zou laten er intussen wèl méér had gedaan kunnen worden...
Het jeu de foulard heeft geen teelbal te maken met zelfmoord.
Licht je in, voor dat je spreekt.

Het heeft wel te maken met de roes, veroorzaakt door een tekort aan zuurstof.

Het is zeer correct dat je kinderen (en anderen) niet moet instrueren via 'recept-werking' (uitleggen dat het bestaat, wat het is ... zodat ze goesting krijgen om het recept eens uit te proberen en er van te proeven), als er geen sprake van probleem is.
Het probleem tot nu toe deed zich enkel voor in Wallonië, en dan nog maar alleen tot enkele jaren terug.

Verder heeft die brave man, die een kind verloren heeft door dat spelletje, een vzw opgericht. En hij beschuldigt niemand. Hij zegt enkel de waarheid: de minister beloofde, maar kwam zijn belofte niet na.
De brave man bleef achter met zijn verdriet, dat hij kanaliseerde via zijn vzw.
Gij zoudt het natuurlijk veel beter doen.
Mijn teelballen ja.

.

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 juni 2012 om 21:34.
Oud 26 juni 2012, 21:39   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen...dat is de verantwoordelijkheid van de regeringspartners.
Het kan niet zijn dat de Tjeven en Niveanen enerzijds fier en Belgisch indulgent een regering vormen om de postjes maar dan plotseling weer niets kunnen uitrichten als de sossen weer eens een aanslag plegen op ons onderwijs...
Ge moet niet melken over onze strategie, want we blijven die toch voeren. Logisch volgend uit ons recht om onze politieke mening te hebben, net zoals gij de jouwe.

En ge herinnert u toch onze strategie:
via legale, en hoogstens tot op het randje van het legalistische, de staat hervormen via democratische wegen. Daartoe is het nodig om een weg te bewandelen, waar een meerderheid van kiezers bereid is om ons te volgen.

.

Oud 26 juni 2012, 21:41   #27
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mijn excuses.

Begrijpt u?
U moet weten dat zelfs Verhofstadt zich net niet vlaams nationalist noemde in zijn burgermanifesten...later gevolgd door Y Leterme...en nog later door Bart De Wever...maar ik herhaal...dan begrijp ik uw verwarring hoor...

Wat uw obligaat racismegezeik betreft...natuurlijk zijn Vlaams Nationalisten racisten...dan hoeft u er geen rekening mee te houden niwaar...maar ook hier heeft u niet goed opgelet...Schooffie verwijt hier ergens dat het VB nu plotseling "pedofielen" zouden zijn...dan hoef je er ok al niet mee samen te werken...snappie?

BTW: dat u met uw racismegezeik de openbare instellingen van justitie en uw eigen CGKR belachelijk maakt zal u waarschijnlijk niet inzien maar alla...
We zijn duidelijk op de goede weg, en je krijgt een 9 op tien voor de gedane vorderingen, maar toch nog een laatste inspanning graag. Het streven van die partij naar confederalisme maakt uiteraard niet dat zij nu geen vlaams nationalisten meer zijn. Trouwens ik denk dat ze dat zelf wel zullen bepalen, los van jouw ongetwijfeld onbevooroordeelde kwalificatie die je eraan geeft.
En dus ja, de n-va zijn wat we genoegzaam de vlaams-nationalisten zijn gaan noemen. Waarom ? Ongetwijfeld omdat ze dat verdienen zeker ? Omdat ze daar naartoe gewerkt hebben is ook een heel plausibele reden.

Heel anders dan een partij die foto's van Philip Dewinter zijn dochter in boerka-bikini gaat in de brievenbus stoppen bij de mensen en enkel nog communiceert over de islam in termen van oorlog en misdaad.

En jullie hoogst persoonlijke partij probleem op vlak van pedofilie hebben jullie enkel en alleen aan jezelf te wijten. Niemand heeft het VB verplicht om Buisseret te recupereren.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 21:43   #28
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn excuses.

Begrijpt u?

Fies, je klinkt de laatste tijd wanhopig, weet je?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 26 juni 2012 om 21:45.
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 21:52   #29
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Hoe meer gewurgde studenten, hoe minder Smet moet uitgeven.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 22:05   #30
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En ge herinnert u toch onze strategie:
via legale, en hoogstens tot op het randje van het legalistische, de staat hervormen via democratische wegen. .
Dat klinkt wel héél idealistische enzo, maar hoelang kan Vlaanderen zich zo'n 'democratische hervorming' nog permiteren, volgens jou ?
Plak daar eens een jaartal op.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 22:09   #31
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Fies, je klinkt de laatste tijd wanhopig, weet je?
U vergist zich....

Het is de NVA die de godsvrede heeft opgeblazen door in de uitgestoken hand van het VB te blijven spuwen.
Het wordt stilaan tijd dat de handschoenen af gaan...wij Vlaams Nationalisten kunnen niet blind blijven voor de establishmentscollaboratie van de NVA.

Of om het op zijn tjeefs te zeggen (dat begrijpen de Niveanen het best begrijpt u?)...wij hebben frekwent genoeg de andere wang aangeboden en er een klap op gekregen...nu zitten we in een volgend stadium....

Even samenvatten:
1/ Het VB komt op voor een onafhankelijke Vlaamse staat - de NVA niet
2/ Het VB vecht voor het behoud van onze Westerse waarden - De NVA niet
3/ Het VB vecht tegen het anti Vlaamse establishment - De NVA niet
4/ Het VB vecht tegen het cordon - De NVA niet
5/ Het VB wil samenwerken voor Vlaamse eisen - de NVA niet

Verschillen genoeg om politiek te dueleren vind u niet?
Oud 26 juni 2012, 22:15   #32
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat klinkt wel héél idealistische enzo, maar hoelang kan Vlaanderen zich zo'n 'democratische hervorming' nog permiteren, volgens jou ?
Plak daar eens een jaartal op.
Ik plak daar just niks op.
De enige die iets te plakken heeft, is de kiezer.

Tip: je vangt de kiezer niet door hem schuimbekkend van alles te verwijten.
(Je vangt hem natuurlijk ook niet door zijn problemen altijd maar te blijven ontkennen, gelijk de poco's. Ik zeg dit maar omdat je mij niet moet trachten in een hoek te duwen waar ik niets verloren heb.)

.

Oud 26 juni 2012, 22:18   #33
Fieseler

Standaard

Citaat:
Ben je getroffen door het rabiës-virus?
Je maakt me bijna boos. Want d�*t heb ik zeker niet geschreven of bedoeld.

.
http://forum.politics.be/showpost.ph...10&postcount=9
Oud 26 juni 2012, 22:18   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U vergist zich....

Het is de NVA die de godsvrede heeft opgeblazen door in de uitgestoken hand van het VB te blijven spuwen.
Het wordt stilaan tijd dat de handschoenen af gaan...wij Vlaams Nationalisten kunnen niet blind blijven voor de establishmentscollaboratie van de NVA.

Of om het op zijn tjeefs te zeggen (dat begrijpen de Niveanen het best begrijpt u?)...wij hebben frekwent genoeg de andere wang aangeboden en er een klap op gekregen...nu zitten we in een volgend stadium....

Even samenvatten:
1/ Het VB komt op voor een onafhankelijke Vlaamse staat - de NVA niet
2/ Het VB vecht voor het behoud van onze Westerse waarden - De NVA niet
3/ Het VB vecht tegen het anti Vlaamse establishment - De NVA niet
4/ Het VB vecht tegen het cordon - De NVA niet
5/ Het VB wil samenwerken voor Vlaamse eisen - de NVA niet

Verschillen genoeg om politiek te dueleren vind u niet?
Was eerst je handen, voor je ze uitsteekt naar een ander. Want er hangt aan één vinger stront.

Verder: akkoord dat we politieke concurrenten zijn. Geen probleem met een politieke strijd. Doe maar gerust verder. Wij zullen dit ook doen.

.

Oud 26 juni 2012, 22:20   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Meneer,
dit was eer een verwijzing naar een of twee van onze ex-leden, dan naar jouw partij.
Ex-leden.

Je begint nu echt wel heel wanhopig te klinken.
Herbron je een beetje.

.

Oud 26 juni 2012, 22:27   #36
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Was eerst je handen, voor je ze uitsteekt naar een ander. Want er hangt aan één vinger stront.
het niveau van de NVA in één zin....

Citaat:
Verder: akkoord dat we politieke concurrenten zijn. Geen probleem met een politieke strijd. Doe maar gerust verder. Wij zullen dit ook doen.
Yep...mochten er eerlijke spelregels gelden zou het een mooie strijd worden...dommage

Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 juni 2012 om 22:27.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 22:32   #37
Fieseler

Standaard

Citaat:
Meneer,
dit was eer een verwijzing naar een of twee van onze ex-leden, dan naar jouw partij.
Ex-leden.

Je begint nu echt wel heel wanhopig te klinken.
Herbron je een beetje.

.
tut tut...

Citaat:
er zitten in het Vlaams Belang enkele kaderleden (en hooguit over heel Vlaanderen een 100 tal kiezers) die op maatschappelijk-politiek vlak pedofielen zijn.

....het staat er zoals het er staat meneer....
Oud 26 juni 2012, 22:32   #38
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach ach, gelukkig heeft Bart geen moeite, om de klamme en graaiende handjes te schudden van volksverradende collabo's, die de non-dienst uitmaken in B en VL regeringen en er onlangs nog flink voor zorgden dat NVA niet mee in de regering kwam.
Een belgo klinkende high-five op jullie naieve muil dus en het zal de laatste niet zijn.

Handen wassen is zo gefixt, Schoof, een zuiver geweten zal echter veel langer duren en een VL dat jij voor ogen hebt nog langer.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 26 juni 2012 om 22:33.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 22:34   #39
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je klinkt als Karel De Gucht van de Open Grenzen VLD, die sprak over "een mesthoop van stemmen". Proficiat.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 22:47   #40
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Je klinkt als Karel De Gucht van de Open Grenzen VLD, die sprak over "een mesthoop van stemmen". Proficiat.
Wat heeft het establishment en zijn groupies toch steeds met faeces vraag ik mij af....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be