![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ook hier wordt Pascal ( ik mag geen bloed geven) beSmet koud een vuist keihard in zijn anus geramd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan je twee dingen doen: - mij demoniseren, mij belachelijk maken, mij niet langer het recht geven me flamingant te noemen enz. - of mij trachten te overtuigen of iets te zeggen precies in de kern van wat ik aangaf dat het probleem is. Ik laat het aan jou over, om te oordelen wat meest efficiënt is voor Vlaanderen. Van mijn kant, trek ik het me geen bal aan. Ik draag op diverse vlakken mijn kleine steentje bij voor wat mijn politiek ideaal is. (en op sommige praktische punten is dat tesamen met gemeenteraadsleden van het Belang, vroegere vu-leden) Ik volg het Vlaamse spreekwoord: 'doe wel en zie niet om'. Ik wens jullie, Belangers, vooruitgang toe met de komende verkiezingen. Maar voor onszelf natuurlijk nog meer vooruitgang dan de huidige peilingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt me bijna boos. Want d�*t heb ik zeker niet geschreven of bedoeld. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Licht je in, voor dat je spreekt. Het heeft wel te maken met de roes, veroorzaakt door een tekort aan zuurstof. Het is zeer correct dat je kinderen (en anderen) niet moet instrueren via 'recept-werking' (uitleggen dat het bestaat, wat het is ... zodat ze goesting krijgen om het recept eens uit te proberen en er van te proeven), als er geen sprake van probleem is. Het probleem tot nu toe deed zich enkel voor in Wallonië, en dan nog maar alleen tot enkele jaren terug. Verder heeft die brave man, die een kind verloren heeft door dat spelletje, een vzw opgericht. En hij beschuldigt niemand. Hij zegt enkel de waarheid: de minister beloofde, maar kwam zijn belofte niet na. De brave man bleef achter met zijn verdriet, dat hij kanaliseerde via zijn vzw. Gij zoudt het natuurlijk veel beter doen. Mijn teelballen ja. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 juni 2012 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ge herinnert u toch onze strategie: via legale, en hoogstens tot op het randje van het legalistische, de staat hervormen via democratische wegen. Daartoe is het nodig om een weg te bewandelen, waar een meerderheid van kiezers bereid is om ons te volgen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dus ja, de n-va zijn wat we genoegzaam de vlaams-nationalisten zijn gaan noemen. Waarom ? Ongetwijfeld omdat ze dat verdienen zeker ? Omdat ze daar naartoe gewerkt hebben is ook een heel plausibele reden. Heel anders dan een partij die foto's van Philip Dewinter zijn dochter in boerka-bikini gaat in de brievenbus stoppen bij de mensen en enkel nog communiceert over de islam in termen van oorlog en misdaad. En jullie hoogst persoonlijke partij probleem op vlak van pedofilie hebben jullie enkel en alleen aan jezelf te wijten. Niemand heeft het VB verplicht om Buisseret te recupereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 26 juni 2012 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe meer gewurgde studenten, hoe minder Smet moet uitgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Plak daar eens een jaartal op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Het is de NVA die de godsvrede heeft opgeblazen door in de uitgestoken hand van het VB te blijven spuwen. Het wordt stilaan tijd dat de handschoenen af gaan...wij Vlaams Nationalisten kunnen niet blind blijven voor de establishmentscollaboratie van de NVA. Of om het op zijn tjeefs te zeggen (dat begrijpen de Niveanen het best begrijpt u?)...wij hebben frekwent genoeg de andere wang aangeboden en er een klap op gekregen...nu zitten we in een volgend stadium.... Even samenvatten: 1/ Het VB komt op voor een onafhankelijke Vlaamse staat - de NVA niet 2/ Het VB vecht voor het behoud van onze Westerse waarden - De NVA niet 3/ Het VB vecht tegen het anti Vlaamse establishment - De NVA niet 4/ Het VB vecht tegen het cordon - De NVA niet 5/ Het VB wil samenwerken voor Vlaamse eisen - de NVA niet Verschillen genoeg om politiek te dueleren vind u niet?
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die iets te plakken heeft, is de kiezer. Tip: je vangt de kiezer niet door hem schuimbekkend van alles te verwijten. (Je vangt hem natuurlijk ook niet door zijn problemen altijd maar te blijven ontkennen, gelijk de poco's. Ik zeg dit maar omdat je mij niet moet trachten in een hoek te duwen waar ik niets verloren heb.) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder: akkoord dat we politieke concurrenten zijn. Geen probleem met een politieke strijd. Doe maar gerust verder. Wij zullen dit ook doen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit was eer een verwijzing naar een of twee van onze ex-leden, dan naar jouw partij. Ex-leden. Je begint nu echt wel heel wanhopig te klinken. Herbron je een beetje. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 juni 2012 om 22:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
....het staat er zoals het er staat meneer....
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een belgo klinkende high-five op jullie naieve muil dus en het zal de laatste niet zijn. Handen wassen is zo gefixt, Schoof, een zuiver geweten zal echter veel langer duren en een VL dat jij voor ogen hebt nog langer. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 26 juni 2012 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je klinkt als Karel De Gucht van de Open Grenzen VLD, die sprak over "een mesthoop van stemmen". Proficiat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |