Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2012, 20:45   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik heb zelfs niet de pretentie om mezelf als Ware Vlaming te beschouwen, dat laat ik aan anderen over die denken het te zijn.
Gewoon Vlaming zijn is genoeg.

Daar doen de Bwarriors het van in de broek.
Oud 26 juni 2012, 21:16   #22
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Bartje heeft zelf het essay geschreven waar wordt aangetoond dat de transfers (inclusief de schuldafbetaling) 12,7 miljard bedragen. Cijfer dat door Vives later werd bevestigd.
Na de nieuwe financieringswet, en de extra centen voor de Brusselse epuratiepolitiek, zal dat cijfer naar 14 miljard stijgen.
Bartje kan schrijven wat hij wil, zoals jezelf weet, bewijs ik met bij elkaar gezochte statistieken, waar ik de ongunstige voor mijn doelstellingen, toevallig niet gevonden heb, het tegenovergestelde van Bartje zijn essay.

Van Stompuy schrijft haiku"s en toch is Europa één grote schuldenberg.
Die jij gemaakt hebt.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 21:47   #23
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Traantjes traantjes over de waantjes. NVA is groot en VB is klein.
Je staat zwak en met uw rug tegen de muur en dus gaat u maar over tot beledigingen. Van eender wie eigenlijk.
Veel gezeik van u, maar geen duidelijk antwoord op de vraag.
Dus ga ik ervan uit dat u meer voor een islamvrije staat bent en minder voor een onafhankelijk België. Geen van beiden zal u krijgen dankzij het VB.
Zelden zoveel frustratie gezien in 1 post.
Medelijden ?
Neeeeuuuuuu
onafhankelijk België?....waar het hart van vol is...echte Niveanentaal....

....onafhankelijk Vlaanderen?

Nu begrijp ik waarom gasten van uw intellectueel niveau Niveaantje worden.

A: U bent geeneens op de hoogte dat de NVA bij hoog en bij laag volhoudt dat zij geen onafhankelijk Vlaanderen willen maar een versterkt België dat zij dan in resonantie met de andere postjespartijen en tjeven "confederaal" noemen....in een nog meer antidemocratisch Europa.

B: Het feit dat u zich helemaal kan vinden in de gruwelen van de Islam zal wel dezelfde oorzaak hebben neem ik aan.

Nu nog even over iets wat u heel zeker niet zal begrijpen: De NVA heeft veel meer stemmen dan het VB...maar groter?....belachelijk...
Oud 26 juni 2012, 21:50   #24
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 22:01   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het fijn gevonden, dat naast de zogenaamde tax-free-day, nu ook een soort van dag uitgevonden wordt, die weergeeft hoe groot de transferts wel zijn.

Kleine tussennoot: je kan de tax-free-day op twee manieren berekenen:
de strikte versie, die enkel rekening houdt met wat je moet betalen aan belastingen en aan sociale lasten; de overschot voor jou zijnde je netto-loon;
of de bredere versie: eens je je netto-loon hebt, betaal je nog eens btw en accijnzen ...

(eerlijkheidshalve zou voor beide versies wel rekening gehouden moeten worden met bepaalde tegemoetkomingen, zoals de betalingen van de ziekenkas bij doktersbezoek, kinderbijslag ....)

Aan wie bekritiseert dat we niet zo precies weten welke de cijfers zijn, is maar één antwoord mogelijk:
het is correct dat we de juiste cijfers niet kennen; maar net dit is het grote schandaal!! Hoe zitten de rekeningen van onze 'staat' in mekaar ?
Geen kat die daar duidelijkheid in kan scheppen.
We kunnen maar spreken van benaderingen. En die wijzen systematisch in afgrijselijk hoge en contra-economische transferts.

Aan wie bekritiseert dat ik dit euvel benoem en er de aandacht op vestig; en mij verwijt dat ik niet op zijn manier er tegen reageer, antwoord ik just niks. Hij/zij zal wel weten dat ik niet meer of niet minder doe dan mijn eigen politieke gedacht volgen. En dat ik daar niet zo vlug van af zal gaan.
Wat ik overigens ook vermoed van andere mensen.
Die anderen zijn niet compleet nutteloos. Ik waardeer hun functie van zweeppartij. Maar meer ook niet.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 23:12   #26
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus ga ik ervan uit dat u meer voor een islamvrije staat bent en minder voor een onafhankelijk België. Geen van beiden zal u krijgen dankzij het VB.
Wat zijn we daar mee?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 05:23   #27
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Over neerkijken op uw taal en cultuur gesproken.

Vlaamse tv > 85 % Engels
Vlaamse radio > 90 % Engels.
We zij het ondertussen moe van uw bullshit lowclass nepcijfers te weerleggen, maar bon, Forrest Gump maar door...

Citaat:
Zijn dat misschien hogere orders van de Franstaligen?
Umm nee, dat heeft te maken met hogere productie waarden in de VS en Engeland wegens een veel groter (export) markt, maar dat is te ingewikkeld fur dich, zekerst?

Citaat:
Een islamitisch complot dan?
Er komen geen mensenrechten schennissen bij, dus dat lijkt me improbable, quoi...

Citaat:
Of is dat beleid van Vlaanderen?
Gelukkig niet nee. Ik woon graag in een land waar de overheid niet bepaald wat er op TV en de radio uitgezonden wordt... maar gij moogt gerust naar Saoedi of Iran uitwijken hoor jochie...

Citaat:
En zit de NVA niet in de Vlaamse regering?
Volgens de Belgicysten blijkbaar niet want wij durven geen verantwoordelijkheid nemen

Citaat:
Niemand kijkt harder op de eigen taal neer dan de Vlaam. Face it!
Lol, nochthans bewijst gij 't omgekeerde... TROLL

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2012 om 05:25.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 05:30   #28
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Het is altijd fijn wanneer de Ware Vlamingen onderling vechten.
Ja, verdeel en heers, dat is het enige dat de Belgicysten te bieden hebben...

NB: Zodra Adolf Dewinter buitengezet wordt, en de Morelisten de bovenhand halen in de partij - ie de fatsoenering van t blok er komt - is dat afgelopen...
Oud 27 juni 2012, 05:32   #29
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind het fijn gevonden, dat naast de zogenaamde tax-free-day, nu ook een soort van dag uitgevonden wordt, die weergeeft hoe groot de transferts wel zijn.

Kleine tussennoot: je kan de tax-free-day op twee manieren berekenen:
de strikte versie, die enkel rekening houdt met wat je moet betalen aan belastingen en aan sociale lasten; de overschot voor jou zijnde je netto-loon;
of de bredere versie: eens je je netto-loon hebt, betaal je nog eens btw en accijnzen ...

(eerlijkheidshalve zou voor beide versies wel rekening gehouden moeten worden met bepaalde tegemoetkomingen, zoals de betalingen van de ziekenkas bij doktersbezoek, kinderbijslag ....)

Aan wie bekritiseert dat we niet zo precies weten welke de cijfers zijn, is maar één antwoord mogelijk:
het is correct dat we de juiste cijfers niet kennen; maar net dit is het grote schandaal!! Hoe zitten de rekeningen van onze 'staat' in mekaar ?
We kunnen maar spreken van benaderingen. En die wijzen systematisch in afgrijselijk hoge en contra-economische transferts.

Aan wie bekritiseert dat ik dit euvel benoem en er de aandacht op vestig; en mij verwijt dat ik niet op zijn manier er tegen reageer, antwoord ik just niks. Hij/zij zal wel weten dat ik niet meer of niet minder doe dan mijn eigen politieke gedacht volgen. En dat ik daar niet zo vlug van af zal gaan.
Die anderen zijn niet compleet nutteloos. Ik waardeer hun functie van zweeppartij. Maar meer ook niet.

.
verstandige bijdrage... kudos
Oud 27 juni 2012, 05:34   #30
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

En wat het 'onafhankelijke Belgie' gedoe betreft... dat is iets wat Flupke 'net iets minder idioot en egoistisch dan de zoon van Bibberende Bere' de facto nastreeft hé...
Oud 27 juni 2012, 05:57   #31
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind het fijn gevonden, dat naast de zogenaamde tax-free-day, nu ook een soort van dag uitgevonden wordt, die weergeeft hoe groot de transfers wel zijn.

Kleine tussen noot: je kan de tax-free-day op twee manieren berekenen:

We kunnen maar spreken van benaderingen. En die wijzen systematisch in afgrijselijk hoge en contra economische transfers.

.
Je vergeet de extra zorgverzekeringen, de remgelden, je grondbelasting, de BIV, de verkeersbelasting, de BTW bij de notaris, enz.
Allemaal contra economisch.
En niet vergeten dat we met N-VA het beroemde Europese Goldman Sachs six-pack rigoureus door onze strot geduwd gaan krijgen.
We moeten de grote banken toch niet te vroeg failliet laten gaan. Zou toch zonde zijn dat diegenen die alles vergokt hebben er voor moeten boeten.
Misschien eens een berekening maken hoeveel dat al gekost heeft en nog zal kosten.
Er staan er al veel klaar om jouw belasting centen in ontvangst te nemen.
Oud 27 juni 2012, 06:08   #32
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Je vergeet de extra zorgverzekeringen, de remgelden, je grondbelasting, de BIV, de verkeersbelasting, de BTW bij de notaris, enz.
Niemand die hier beweert dat belastingen slecht zijn, enkel dat ze verspilt worden aan Francofascistische eindeloze putten...

Citaat:
Allemaal contra economisch.
Leuk dat gij toegeeft dat de Belgicysten anti-economie zijn... Alien Di Rupo zal fier zijn...

Citaat:
En niet vergeten dat we met N-VA het beroemde Europese Goldman Sachs six-pack rigoureus door onze strot geduwd gaan krijgen.
De N-VA is zo machtig dat ze dat aan heel de EU kunnen opdringen, zonder zelfs in de Belgische regering zitten - te belachelijk jochie... Zoiets heeft een naam - LEUGEN, het dat in t nederlands...

Citaat:
We moeten de grote banken toch niet te vroeg failliet laten gaan.
Banken failliet laten gaan is slecht - het contamineert heel de sector en verziekt hele economieen - maar voor u is dat een goede zaak, blijkbaar...

Citaat:
Zou toch zonde zijn dat diegenen die alles vergokt hebben er voor moeten boeten.
Men kan de aandeelhouders en managment aanpakken en straffen zonder de kleine spaarder en de KMO te verfnuiken hé jochie... zoals bij Dexia en Fortis gebeurt is...

Citaat:
Misschien eens een berekening maken hoeveel dat al gekost heeft en nog zal kosten.
Veel, maar nog veel minder dan de economie zou lijden onder een scenario waar het het moet stellen zonder banken cfr Iraq of Afghanistan 2003, of Somalie nu... ge komt simplistisch links gezever verkondigen - dat gaat niet pakken hier hoor.

Er staan er al veel klaar om jouw belasting centen in ontvangst te nemen.[/quote]

Dat weet ik - ze zijn met vier miljoen...
Oud 27 juni 2012, 06:13   #33
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Noot: Wie sub(par)caj volgt: even opmerken dat de twee slechtste beslissingen van heel de crisis het failliet laten gaan van Lehman brothers en Northern Rock waren...
Oud 27 juni 2012, 06:39   #34
subocaj

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Niemand die hier beweert dat belastingen slecht zijn, enkel dat ze verspilt worden aan Francofascistische eindeloze putten...
Drink er nog ene! schol!

Citaat:
Leuk dat gij toegeeft dat de Belgicysten anti-economie zijn... Alien Di Rupo zal fier zijn...
Drink er nenog ene! Dubbel schol!

De wereldcrisis is de schuld van de Aliën!

Citaat:
De N-VA is zo machtig dat ze dat aan heel de EU kunnen opdringen, zonder zelfs in de Belgische regering zitten - te belachelijk jochie... Zoiets heeft een naam - LEUGEN, het dat in t nederlands...
Drink er nenenenog ene! Driedubbel schol!
N-VA is plots genezen van hun adoratie van het Goldman Sachs six-pack!

Citaat:
Banken failliet laten gaan is slecht - het contamineert heel de sector en verziekt hele economieen - maar voor u is dat een goede zaak, blijkbaar...
Drink er nenenenog ene op de failliete banken, die neneniet failliet zijn en mememogen gaan.!

Citaat:
Men kan de aandeelhouders en managment aanpakken en straffen zonder de kleine spaarder en de KMO te verfnuiken hé jochie... zoals bij Dexia en Fortis gebeurt is...
Jochie, dedrink er nenenog ene op, dat gege achter dededertig jaar nenenog aan het bebebetalen bebent voor dedie bebanken! Schol!

Citaat:
Veel, maar nog veel minder dan de economie zou lijden onder een scenario waar het het moet stellen zonder banken cfr Iraq of Afghanistan 2003, of Somalie nu... ge komt simplistisch links gezever verkondigen - dat gaat niet pakken hier hoor.
Dededrink er nenenenog ene op, want het is toch zo ongemakkelijk, om een staatsbank te hebben, als je ze toch zelf moet bekostigen en er garant voor moet staan.
Tel eens even op, mag zonder Dexia en Fortis hoeveel wij al bijgedragen hebben aan buitenlandse privé banken! Schol!

Citaat:
Er staan er al veel klaar om jouw belasting centen in ontvangst te nemen.

Jij hebt nog meer gedronken dan ik dacht, denk je dat er 4 miljoen topbankiers zijn in Europa?

Laatst gewijzigd door subocaj : 27 juni 2012 om 06:43.
Oud 27 juni 2012, 06:43   #35
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jij hebt nog meer gedronken dan ik dacht, denk je dat er 4 miljoen topbankiers zijn in Europa?[/quote]

Leert ten eerste uw quotes deftig plaatsen, vooraleer mij van alcohol consupties te beschuldigen, jochie - en nee er zijn geen vier miljoen top bankiers - wel vier miljoen Walen, maar ge zijt blijkbaar te high op uw ideologie, of iets anders om dat te beseffen...
Oud 27 juni 2012, 06:45   #36
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

....onafhankelijk Vlaanderen?

Nu begrijp ik waarom gasten van uw intellectueel niveau Niveaantje worden.

A: U bent geeneens op de hoogte dat de NVA bij hoog en bij laag volhoudt dat zij geen onafhankelijk Vlaanderen willen maar een versterkt België dat zij dan in resonantie met de andere postjespartijen en tjeven "confederaal" noemen....in een nog meer antidemocratisch Europa.

B: Het feit dat u zich helemaal kan vinden in de gruwelen van de Islam zal wel dezelfde oorzaak hebben neem ik aan.

Nu nog even over iets wat u heel zeker niet zal begrijpen: De NVA heeft veel meer stemmen dan het VB...maar groter?....belachelijk...
Je bent jezelf aan het uitlachen, dat doe je wel meer heb ik al gezien.
U en uw partijke zijn totaal irelevant aan het worden. Behalve voor de enkelingen die er hun brood mee verdienen.
Tussen haakjes, nog steeds geen antwoord gekregen. U draait steeds rondjes over N-VA, maar het ging over het VB.
Misschien kan u voor u op mij schimpt zelf wat extra intellect gaan zoeken in de pocket van Mohammed. Volgens Philip De Winter zit er vanalles lekkers in, misschien toch ook iets nuttigs voor u. Alleen een bodemloze put vult niet zo snel.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 06:47   #37
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wat zijn we daar mee?
Vraag het aan Philip De Winter.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 07:07   #38
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Bon, ge hebt uw quote tekens nog aangepast voor mijn vorige post klaar was... proficiat...

Citaat:

Drink er nog ene! schol!
Helaas helpt noch drinken noch nuchter zijn een einde maken aan de fiscale uitbuiting van Vlaanderen...

Citaat:
Drink er nenog ene! Dubbel schol!
Blah blah blah...

Citaat:
De wereldcrisis is de schuld van de Aliën!
De wereldcrisis is niet de schuld van Alien Di Rupo, natuurlijk niet - enkel hij zou zichzelf zulke een belangrijkheid toedichten... ik heb dat ook nergens beweert. Nu, 12 miljard per jaar maal is een pak meer dan de Belfius en Fortis debakels ons zullen kosten.

Hij en zijn belastingsregering maken het wel erger dan het hoeft te zijn, dat wel...

Citaat:
Drink er nenenenog ene! Driedubbel schol!
N-VA is plots genezen van hun adoratie van het Goldman Sachs six-pack!
Dat heb ik nergens gezegd - gij beweerde dat het de N-VA was die deze door onze strot duwde - wat onzin is... of men moet geloven dat Niveanen hebben kunne bereiken wat men Joden lang verweet - een sinistere machtspositie achter de schermen opbouwen. Maw uw stelling is bullshit...

Citaat:
Drink er nenenenog ene op de failliete banken, die neneniet failliet zijn en mememogen gaan.!
Banken failliet laten gaan - zeker systeem banken is misschien leuk voor de ego maar hoe dan ook slecht voor de economie, kleine spaarders en en KMOs -beseft ge wel de ravage die Icesave in Belgie aangericht heeft, ondanks de moedige beslissing om Belgen te vergoeden? Mensen konden maanden niet aan hun geld, hé????

Citaat:
Jochie, dedrink er nenenog ene op, dat gege achter dededertig jaar nenenog aan het bebebetalen bebent voor dedie bebanken! Schol!
Simpele joch...

Citaat:
Dededrink er nenenenog ene op, want het is toch zo ongemakkelijk, om een staatsbank te hebben, als je ze toch zelf moet bekostigen en er garant voor moet staan.
We hebben een staatsbank jochie -Dexia was een staatsbank -Gemeente krediet weet u? Het is u wellicht niet opgevallen dat de enige bank die overeind gebleven is en de belastingsbetaler geld opgeleverd heeft een Vlaamse, en geen Belgische bank is? Ik dacht het niet...

Citaat:
Tel eens even op, mag zonder Dexia en Fortis hoeveel wij al bijgedragen hebben aan buitenlandse privé banken! Schol!
Mag zonder Dexia en Fortis? Wat mag zonder hen - en ik heb gedronken lol...

Maar het is wel zo dat naast KBC de buitenlaandse banken hier (met uitzondering van internet bankier Icesave) wel overeind gebleven zijn - die hadden namlelijk geen huisneger- en froncofascistische politici in het raad van bestuur...

Citaat:
Jij hebt nog meer gedronken dan ik dacht, denk je dat er 4 miljoen topbankiers zijn in Europa?
Wel is het zo dat de traditios verantwoordelijk zijn voor het beleid, toezicht etc van de laatste twintig dertig jaar die ons naar hier gebracht hebben. Niet Bart maar Jean Luc en menig andere postjespakkerige huisneger zat bij Dexia en Fortis in het bestuur. Dat op N-VA steken zal niet lukken...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2012 om 07:29.
Oud 27 juni 2012, 07:21   #39
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Leert ten eerste uw quotes deftig plaatsen, vooraleer mij van alcohol consupties te beschuldigen, jochie - en nee er zijn geen vier miljoen top bankiers - wel vier miljoen Walen, maar ge zijt blijkbaar te high op uw ideologie, of iets anders om dat te beseffen...[/quote]

Nog koppijn?
Ja mijn quotes moet ik zeker leren plaatsen.
Als jij je alcohol "consupies" eens leert omzetten in minder raaskallen en satire leert onderscheiden van werkelijkheid komen we er nog wel.
Over high op uw ideologie gesproken.
Ga nu maar even verder met je groot Vlaams licht te adoreren.
Oud 27 juni 2012, 07:34   #40
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Leert ten eerste uw quotes deftig plaatsen, vooraleer mij van alcohol consupties te beschuldigen, jochie - en nee er zijn geen vier miljoen top bankiers - wel vier miljoen Walen, maar ge zijt blijkbaar te high op uw ideologie, of iets anders om dat te beseffen...
Citaat:
Nog koppijn?
Ja mijn quotes moet ik zeker leren plaatsen.
Als jij je alcohol "consupies" eens leert omzetten in minder raaskallen en satire leert onderscheiden van werkelijkheid komen we er nog wel.
Over high op uw ideologie gesproken.
Ga nu maar even verder met je groot Vlaams licht te adoreren.
Uw quote tekens zijn weer fout... lol

en oei, mijn toetsenbord is een beetje veroudert en werkt niet perfect - zoas het ontbreken van een 'u' in de tiel... ik moet mij diep schamen zeker? Ocharme, jochie, dat ge ob daarvan puntjes moet scoren...

En NB Satire wordt algemeen aanzien als de meest verfijnde vorm van kritiek - nu ik beweer niet dat ik daarin een meester ben a la Shakespeare of zo, maar ik ben toch een sumoworstelaar vergeleken met uw flyweight bullshit...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2012 om 07:35.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be