![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Oh wat zijn er toch mensen die mij elke keer opnieuw weten te shockeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"the Zionists are the biggest murderers in the world" "the arrogant and cowardly Zionist maniacs" Met het plaatsen van zulke uitlatingen zou ik toch oppassen. Benneke Patriot kon ook al ze'n biezen pakken van dit forum na een terechte klacht vanwege mij. Ik moet u er zeker niet bij vertellen dat uw teksten over zionisten expliciet Joden viseren??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() citaten door joden zelf om Het Palestijnse onrecht aan te kaarten ...
dien gerust in hoor ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() straffer, wil je er nog bij helpen ! 8)
hoe meer mensen op de hoogte zijn van het feit dat er genoeg joden zijn die EVENEENS anti zionist zijn en tegen het onrecht dat de Palestijnen al zolang aangedaan wordt , hoe beter !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() La Vache qui rit, schreef :
Citaat:
concentratieschool !!! Misschien kan een Iman hierbij helpen ? Neen ! Waarom ? De allochtone imans - niet, veelal, de Turkse ! - zijn meestal "importprodukten" die géén Nederlands kennen ... uitzonderingen dus niet te na gesproken. Opgelet ! Dit is geen fictie, maar de realiteit !
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er dan andere zionisten dan joden??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En ten tweede, ik ken vele scholen waar Islam als optie wordt gegeven, naast Katholieke Godsdienst, Zedenleer, Protestantse Godsdienst, Israëlitische godsdienst en die leerkrachten Islam kennen allemaal perfest Nederlands. Waarom hulp inroepen van die Imam dan? Tenslotte wil ik nog opmerken dat kinderen vanuit zichzelf niet racistisch zijn. In de 6 jaar dat ik les geef in een multiculturele school, heb ik 2 keer een racistische opmerking gehoord van mijn leerlingen en in ons gesprek kwam naar voren dat het 2 keer van thuis werd meegepikt. Skuun voorbeeld, die ouders... ![]()
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Bruut Geweld schreef :
Citaat:
Allez, nieuwe uitleg ! 1. Die "nieuwe lessen" moeten gegeven worden in de geschiedenisles én aan alle leerlingen; 2. De "sukkelaar" die die lessen moet geven noemt men een leraar of lerares geschiedenis; 3. Ooit eens een les geschiedenis gevolgd of bijgewoond : a. ... in een ASO klas ? b. ... in een technische afdeling ? c. ... in één concentratieschool ? Ik kan je een ding verzekeren bruut geweld : in de gevallen b. & c. is dat voor de persoon vóór de klas soms tamelijk bruut geweldadig ! Én ... op de klasseraad, of hoe je dat ook wil noemen is het antwoord op de vraag : "Heb je tuchtproblemen ?", natuurlijk steeds : Neen ! (racistische problemen kaderen vaak ik in tuchtproblemen). Vandaar mijn bemerking, nu uitgewerkt : als je wil spreken over wat onze premier aanhaalt, zet dan een bewaker, een bodyguard in die klas en mijn grap (?) was : een iman, dat zou een goede bewaker zijn. Maar dat kan niet ! De meeste imans kennen geen Nederlands (én nu ook geen Frans meer) en er zijn waarschijnlijk nog witte leerlingen in de klas. Bruut geweld begrepen nu ? En : niet racistisch deze post maar zéér realistisch ...
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Fijn dat je "je grapje" zo verduidelijkt.....
Je mag ineens antwoord geven op starlight die blijkbaar les geeft in een multiculturele school en het hoegenaamd niet eens met je is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Starlight schreef :
Citaat:
Wat zouden die Islamleraars zoal vertellen in hun "lessen" ? Het voorbeeld komt uit de basisschool, verbonden aan het KA Hoboken. Daar deelde een dergelijke "leraar" (ontslagen nu, ondanks een benoeming voor het leven ! ), een gedrukt papiertje uit met daarop, getekende voorwerpen. De leerlingen islamitische godsdienst moesten dan die zaken aanduiden : die van de Belgen slechte mensen maakten !; o.a. bier en varkenvlees. In zijn andere scholen heeft hij dat ook gedaan gedurende meerdere jaren. Racisme, zoals je hier bemerkt, Starlight, is een mes dat langs de twee kanten snijdt. Mag ik nog hopen, Starlight dat noch jij, noch de moderatoren, deze bemerkingen beschouwen als een aansporen tot haat. Het is slechts het vertellen van een (herhaald !) reëel gebeurd iets ... Onze premier ... onze (komende) minister van onderwijs ... hebben blijkbaar nog héél véél werk ... Beste Groeten én nog véél succes in je carrière !
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid gaat uit van de redelijke veronderstelling dat de aangeworven leraren "genoemzaam Nederlands" kennen. In een aantal gevallen is dat evenwel niet zo. Zo ken ik een aantal leraressen orthodoxie die niet zo goed Nederlands spreken, maar wel orthodoxe godsdienst in het staatsonderwijs geven. Het gaat hier om mensen van Russische afkomst, die pas recent in ons land kwamen wonen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik beschouw dat niet tot aansporen van haat. Als het gebeurd is, is het gebeurd. Het moet bij de mensen gewoon doordringen dat ze niet zo zwart - wit moeten denken. Bedankt en groetjes
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Vele jaren terug, toen ik nog op de schoolbanken zat, wou ik mij inschrijven in de musulmaanse godsdienstlessen, puur uit interesse, en omdat ik na zovele jaren christenleer deze wel gezien had. Maar dat ging niet, omdat ik geen Islambackground had. Ik mocht niet multicultureel zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verhofstadt trapt in deze materie duidelijk naast zijn pedalen, de scholen zijn niet het probleem.
Misschien zijn het gewoon de ouders die racistische trekjes hebben en die dan doorgeven aan hun kinderen. De overheid kan niet voor alles verantwoordelijk gesteld worden. Opvoeding en antiracisme begint bij papa en mama. Het goede voorbeeld.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |