![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had toch de indruk dat die mensen zèlf 'verandering' wilden, heeft 't 'westen' hun verkiezingen gemanipuleerd, vervalst?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je hier of ginds?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik wil je hier wel wat over geven maar 't is in't Russisch. Voorlopig een vertaald politiek grapje dat in Rusland vrij populair was toen:
"Welk land erkende als eerste de onafhankelijkheid van Kosovo? -Afghanistan". De VS hebben in Afghanistan als bijdoel een oude en beproefde tactiek beoefenen, eentje die zij van de Britten hebben overgenomen. Bespelen van de drugtoevoer. Iets wat zij vrij succesvol hebben gedaan met de Iran-Contra-affaire (jeweetwel, toen er een vliegtuig vol met eersteklas sos van de CIA betrapt was), wilden zij nu verderdoen. Met heroine. Zij verdienen er wat geld aan, en de heroine kan zo Rusland en Oekraine en andere staten worden binnengesmokkeld. De heroine maakt daar ontelbare slachtoffers. Je vergiftigt zo traag een hele generatie, waarbij het land langzaam maar zeker in verval geraakt. Denk aan Britten en China en opium. Het lijkt mij, en enkele andere analysten, niet onwaarschijnlijk dat Kosovo als een van de doelen had om een heroineportaal te worden om het goedje in Europa binnen te werken. Er zijn aanwijzingen (de forummer Nestor Burma linkte mij ooit een boek in het Frans erover, ik zal navragen indien nodig) dat de zeer snel ontstane Albanese mafia in Europa niet geheel zonder hulp ontstond. Alleen faalde het omdat wij hier een iets te goed drugbeleid hebben, en niet genoeg armoede. Mensen gaan niet zomaar uit wanhoop hero gaan spuiten. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun 'dictator' werd afgezet, verwijderd, er zijn 'verkiezingen' geweest, de moslimbroederschap ligt overal op de loer in die landen, en 't volk hééft voor méér islam gekozen, dit is 't resultaat, dit is wat islam te bieden heeft, vrouwen zijn minder dan vee.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, Europa moet niks met die barbarij te maken willen hebben, zich daar niet gaan moeien, en al helemaal niet toelaten dat hun totalitaire obscurantische islamitische ideologie hier ooit voet aan de grond kan krijgen, maar dat in tegendeel juist met alle mogelijke middelen tegengaan.
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 26 juni 2012 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natasha Smith zou moeten weten dat Egypte net als elk volk zijn gepeupel heeft dat in tijden van euforie alle perken te buiten gaat en dat door de knoet moet worden bedwongen. De Kopten zijn ook steeds doelwit van aanvallen. Ze doet er verstandig aan om haar project in Egypte te vergeten en dat land zo snel mogelijk te verlaten. Dit is nog maar het begin van de elfde plaag over Egypte; de fundamentalistische islam. Overigens wil ik nog opmerken dat een vergelijkbare dierlijke hysterie nu en dan ergens in Europa de kop op steekt in tijden van oorlog en in de eerste dagen na afloop van een oorlog. |
||
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, gretig voorstander. Was de Kosovaren-love toen ook zo sterk? Dat men hier overal met zielige verhalen over de zielige Kosovoalbanees kwam aandraven? In Zweden was dat keihard het geval toen. Hier ook, heb ik mij weten vertellen. Dat was dus die lobby om die Albanezen hier te introduceren. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() Oorlog is altijd, altijd, altijd vrijspel geven aan verkrachters, kindermoordenaars, rovers, machtsgeile gewapende imbecielen die met hun grofheid bot kunnen vieren over anderen.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 27 juni 2012 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Welja. Je snapt waar ik naartoe probeer te gaan. De Albanese mafia heeft in sneltempo de onderwereld hier veroverd. In de hoerenbuurten ziet men constant mensen met een ockerkleurige huid en scherpe gezichtstrekken. Ook andere sectoren zijn in korte tijd ingepalmd. Het was dus (in Zweden alleszins) eerst een opwarmertje over hoe zielig het was, en daarna manieren om ze naar hier te halen en op te vangen.
Het zijn hypotheses, inderdaad, en verwacht niet dat ik de waarheid in pacht heb. Het is gewoon dat van een land dat een geschiedenis van cokehandel heeft (CIA en Iran-Contra, met mogelijke links aan crackverkoop aan de zwarten) en zulke dingen doet, men een aantal dingen mogelijk kan achten. |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() In tijden van oorlog kan je maar beter niet als Westerse spion(ne) verdacht worden.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() In een land waar zowat 90% van de vrouwen besneden worden verbaast me dat nieuws helaas niet. In sommige culturen wordt de vrouw nog steeds als inferieur gezien.