![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei! ik kreeg ijsjes nadat mijn amandelen getrokken waren. Heeft het een iets met het andere te maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() edit : soms niet meer toepassen moet dat zijn : er hangt hier weer een compleet gestoorde idioot aan de kerkklokken terwijl iedereen het uur in zijn zak of aan zijn arm heeft of beide en amper nog iemand bidt of in God gelooft en er mensen nu aan het slapen zijn omdat ze een hele nacht gewerkt hebben. ![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 29 juni 2012 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog niet gemerkt dat dit onderwerp hier (en in de gelijkopende draad) door sommigen gretig wordt aangegrepen om weeral eens aan Joden-bashing te doen? Terwijl "accidenten" ingevolge besnijdenis zich doorgaans voordoen bij de Moslims. Maar ja, "da's dan weer wat anders" veronderstel ik? ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
-Zijn dat allemaal risico's die je loopt zodra je sexueel actief wordt. Dus laat dat kind zelf beslissen op dat moment. (een kind van 7 dagen beschermen tegen SOA's: are you fucking kidding me?) -En kan ik met evenveel enthousiasme stellen dat amputeren van de voeten bescherming biedt tegen blaren, ingegroeide teennagels en zweetvoeten.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 29 juni 2012 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 29 juni 2012 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees nog eens: het gaat over het besnijden van de kinderen zonder toestemming van de moeder.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 29 juni 2012 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() En laat nu eens de mensen aan het woord die besneden zijn, horen we daar klagen? Neen!
Men had in West-Europa trouwens beter wat meer besneden, louter uit praktische overwegingen. Zo lopen er anno 2012 nog massa's rond die met moeite kunnen penetreren of zelfs masturberen door een te strakke voorhuid. Wie wil er nu trouwens een lul die eruitziet als een goed verpakt kerstgeschenk? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben blij dat ik al mijn zenuwuiteinden nog heb die zich in de voorhuid bevinden. Esthetisch vind ik een onbesneden penis ook mooier. Blij dat ik ben dat mijn ouders me die verminking niet opgedrongen hebben. Ik begrijp wel dat dit een gevoelig onderwerp is bij reeds besneden mannen, maar een minder gevoelige penis hebben met minder seksuele receptoren is toch niet je dat, me dunkt.
Laatst gewijzigd door Weyland : 29 juni 2012 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rol van de moeder, of waar je ook naar verwijst, is binnen deze context van geen betekenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik had het niet over het vonnis van Keulen, maar sorry die verwijzing stond in een andere draad.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 juni 2012 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw argument van de nauwe voorhuid als beletsel voor penetreren en masturberen is trouwens totaal van de pot gerukt. Dat probleempje kan zonder besnijdenis verholpen worden door een minuscule operatieve ingreep waarbij je sjarel intact kan blijven met vel en al.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besnijden is verminking, een misdaad die niet dient gedoogd te worden. Besnijden past niet in een maatschappij die de Godsdienstvrijheid wil waarborgen. Het is het opleggen van religie aan kinderen via een lichamelijk 'brandmerk'. Zwak is de religie die het nodig acht kinderen te benijden. Als een volwassene zich wil benijden is dat zijn zaak. Eis simpelweg van religies dat ze wachten totdat men 18 jaar is voor de ingreep uit te voeren zodat het individu zelfstandig en vrijwillig over de ingreep kan beslissen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 juni 2012 om 03:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste aangehaalde 'voordelen' van besnijdenis zijn pure drogredenen trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben besneden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() Allerminst drogreden. Ik sprak voor mezelf en zeer veel anderen. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand horen klagen over het feit dat hij besneden is. Daarentegen heb ik er al veel gezien in de leeftijdsgroep 40-60 die een veel te neuwe voorhuid hebben en waar nooit iets aan gedaan werd (erg ongemakkelijk voor de persoon in kwestie, tot soms zelfs pijnlijk bij gewoon masturberen indien niet erg voorzichtig, en zeker niet hygiënisch).
Ik geef hiermee geen argument pro-besnijden (behalve in genoemde gevallen), maar merk op dat weinig of haast niemand die als kind besneden werd hier later last van heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toelaten van besnijdenissen is zowat het toppunt van multiculturele 'samenleving' trouwens. Een dikke brug te ver voor mij vooral omdat het met kinderen gebeurd tegen hun wil. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 juni 2012 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om maar de zwijgen van de drogreden: 'vrouwen vinden besneden mooier'. In Oost-Afrika vinden zouden mannen een clitoris waarschijnlijk ook 'vies' vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 juni 2012 om 13:37. |
||
![]() |