![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() De plannen van De Smet hadden dan ook een bazooka nodig dus ik zie zijn punt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Wanneer de N-VA ondanks de monsterscore voor de 3de keer opzij geveegd wordt, wat gaan jullie dan doen?
Juist ja; niks. Da's de N-VA ten voeten uit. Hoe "in denial" moet je zijn om via "democratische" wegen ook maar 1 stap in de goede richting te kunnen zetten, in een land dat ergens tussen Hongarije en Macedonië hangt qua corruptie, persvrijheid, waarden- en normvervaging etc.. Als de N-VA het dan toch om een of andere reden voor het zeggen krijgt, dan gaat men in Vlaanderen eindelijk eens leren waar de lettertjes VOKA voor staan: Voor Ondernemers Kan Alles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Eerst België wegDan zien we wel verder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een totaal debiel plan trouwens.
Van minstens 25 procent van de leerlingen waarmee ik in het 6-de studiejaar zat was onmiddellijk duidelijk dat ASO er in geen 1000 jaar inzat en dat het iets "met de handen" moest zijn . Geen schande trouwens. Smet wil deze kinderen nu verplicht confronteren met allerlei zaken waarvoor ze totaal geen interesse hebben . Dit plan leidt noodzakelijkerwijze nog tot meer school moeheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Het zou een wonder heten moest er uit de koker van smet iets anders komen dan een debiel plan
Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 juni 2012 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Hoewel m'n maag omkeert van zoveel Waalse kloterijen, begin ik mij stellig af te vragen of het dat is wat ik eigenlijk nog wel wil.. Afin, of hier ook maar 1 Jan Modaal wel bij gaat varen... Toch niet volgens de concepten en projecten die de N-VA eropna houdt.
Kijk maar naar dat U-Place-gedrocht... Allemaal goed Vlaams bestuur, niet waar? Eigenaardig dat de steun tegen die waanzin uit de hoek van Milkutteke en Piké moet komen om uitgerekend de Vlaams-Brabanders, Vlaamse Brusselaars en de pendelaars te beschermen tegen verkeersinfarcten en overlast allerhande... De N-VA kannibaliseert graag op het VB, maar laat de Vlaamse stukjes en kantjes liever liggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dit zou perfect passen in de draad 'Zichzelf tegenspreken binnen de 5 minuten ' ![]() Denken die politiekers nu écht dat wij/de mensen/hun kiesvee niet begrijpen wat ze zeggen/schrijven/lullen ?????? ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moesten de Duitsers gewonnen hebben dan was kabouter Pinnemuts nu gouwleider in Grossdeutschland. Laatst gewijzigd door system : 30 juni 2012 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd dat er gekeken werd naar de effectieve vaardigheden van de leerling en dat de 'schoolloopbaan' daar op werd afgestemd. Nu moet blijkbaar eerst van alles verplicht 'geproefd' worden, zelfs al is het duidelijk dat de ene dit niet lust en de andere dat niet..... "Jamaar, in het latere leven zullen ze ook dingen moeten doen die ze niet graag doen". D�*n hebben ze de keuze om het ergens anders te proberen. In dit plan niet.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast vermeende slagen en verwondingen in Visé of het stalken van franssprekende landgenoten op autosnelwegen in Franstalig België heb ik van de man nog weinig zinnigs gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
you've got a new Godwin-point by the way. Je 'vriend' Rikske trouwens ook.
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het huidige systeem is het vooral makkelijk op de echt 'zwakkeren' eruit te filteren. Die gaan dan naar technisch of beroeps, al de rest gaat naar ASO. Ik heb zelf ASO gedaan, en persoonlijk vind ik dat het zo algemeen is dat enige algemene eraan is dat het algemeen nutteloos is, tenzij je het kunnen deelnemen aan quizen als nuttig ervaart. Al die uren literatuur studie terwijl je in een wetenschappelijke richting zit, wat is daar de zin van? Baudelaire en Sartre leren terwijl je nog niet deftig een brief kan opstellen in het Frans laat staan een beetje deftig spreken. Ik hoop dat dit in de loop van de jaren ondertussen serieus verbeterd is. Van mij mocht er gerust in de eerste jaren wat aandacht gegeven worden aan meer technische zaken (in de breedste zin van het woord) zodat je een gerichtere keuze kan maken. Ik ben maar pas met die technische zaken in aanraking gekomen na het middelbaar. Teveel jongeren weten nog steeds niet wat ze willen gaan doen na hun ASO opleiding en dat komt in mijn ogen omdat ze die informatie ook simpelweg niet hebben. En het komt er dan niet op aan om enkel die scholen voor te stellen die erna komen dan wel de beroepen. Want daar gaat het uiteindelijk toch maar om denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vooral als het volgt op : Jan alias De Peuk, of Peumans de Boskabouter..... tja. Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 juni 2012 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar praten over Peumans in een draad over Tobback, ... is ![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 juni 2012 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze zijn precies wat zenuwachtig bij de SP.a.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |