![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Preventieve geneeskunde: niets waard in Vlaanderen, niets waard in de EU, niets waard in de rest van de wereld ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent duidelijk een hoffelijke roker. We vrezen tesamen dat er zo weinig zijn gelijk jij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laat de vergelijking vals zijn, je verstaat het wel wat ik bedoel. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar nee het is een bash de rokers topic niets meer of minder, cijfers over hoe slecht het met de horeca gaat nu zal je ook niet vinden...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en nu is het wachten op de anti rokers om de cafes te vullen maar die geven al een jaar niet thuis...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() waarom geen systeem waarin de cafebaas zelf kiest voor een rookcafe (met het verbod personeel te werk te stellen) of een niet rookcafe. Beide met een duidelijke aanduiding aan de ingang. Roker en/of niet-roker kiest zelf in welke atmosfeer hij wil verblijven (en weet dit vanaf de ingang) Te gemakkelijk voor onze "intelligente" politici ? Als je alle gezondheidsrisico's voor iedereen wil bannen ben je veel verder bezig dan de communistische groen/agalev idioten
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lijkt me logisch als bij ca 20% vd cafes de asbakken op de tafels landen na een uur of 10 dan komen niet-rokers nog steeds niet (oudjes, asthmapatient, zwangeren, ex-rokers,chronisch zieken,...) want voor hen is die keet nog steeds een rokerskeet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() edit vele oudjes komen niet meer buiten want ontspanning is nu juist weggepakt waarvoor dank... en alle ex rokers die ik ken blijven wel komen en zijn tenminste solidair met de rokers als die naar buiten moeten
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 1 juli 2012 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken zelfs ouders van kleine kindjes die roken in hun auto, terwijl de kleintjes erbij zijn. Dat DOE je toch niet??? Voor alle duidelijkheid: en ik postte dit hier al: ik ben ook een roker. Ben ik zeker niet trots op. Toch tracht ik niemand anders slachtoffer te laten worden van mijn slechte gewoonte. Ik zal nooit een sigaret opsteken waar andere mensen bijzijn. Uit respect. Weet je dat de meeste kennissen niet eens weten dat ik rook? Die zijn stomverbaasd wanneer ik dat vertel. Mijn eigen kinderen zijn dat ook pas te weten gekomen toen ze al wat ouder waren. Die zagen mij nooit roken toen ze nog kind waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rokres die nie meeer op cafe gaaan , moetkunnnen è!! Rokres die vindendat hun cafe opde fles isgegaaan .... wel , menblijft weg omwillevan: 1) Prijzen TE hooog !!!! 2) Zemogne nie meeeroken op cafez ,; dus gaaan nie meeer !!!! 3) Of echt Geen goestnig meeer !!!! NIEMAND = vreplicht opcafe te gaaan !!!! Niet rokers: 1) Gingen toch al nie opcafe !!!! 2) Geen goestnig meeer !!!! 3) Prijzen TE hooog !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men koopt z'n drank in een warenhuis en verbruikt die thuis. Door hun (verkeerde) prijzenpolitiek kelderen de brouwerijen de cafés en begunstigen ze de warenhuizen. Gaat het totale bierverbruik in Belgie niet achteruit ? Laatst gewijzigd door Boduo : 1 juli 2012 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen maar iedereen is wel verplicht om buiten te roken, waarom hebben de antirokers dan geijverd voor deze wet?!
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik als roker heb vroeger ook nooit op café gerookt. Ik ging steeds buiten roken, kwestie van anderen niet te hinderen. Ik rook thuis NIET in de leefruimtes: waarom zou ik dat elders wel doen? De meeste rokers zouden beter een minimum aan respect en manieren mogen tonen vind ik. Bij mij thuis moet ook niemand het wagen om een sigaret op te steken hoor. Die vliegt onverbiddellijk mijn terras/tuin in. (bij heel slecht weer evt in mijn garage).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Diegenen die echt geloven dat de resultaten van de wetenschappers in opdracht van de liga tegen kanker absoluut objectief en juist zijn heeft dezelfde iq van een primaat. Het is onmogelijk dat de resultaten in zo'n korte tijd (de tijd vh rookverbod, wat niet betekent dat men massaal is opgehouden met roken) zo duidelijk zouden doorwegen. Integendeel, ik meen dat roken net goed moet zijn voor het hart, omdat roken zorgt voor innerlijke rust. Vanwege een levenslange niet-roker.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nog meer respect en manieren ![]() beter zou zijn dan die fameuze anti rokers eens wat respect gaan tonen als het eens sporadisch goed weer is en ze een terrasje willen doen terwijl je ze de rest van het jaar niet ziet, wel ze kunnen binnen gaan zitten plaats genoeg daar! het ergste vind ik het voor al die oudere mensen die hun dagelijkse ontspanning is afgenomen zo sociaal is deze wetgeving!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest gelooft men natuurlijk zelf zijn eigen groot gelijk. Maar hij die beweert dat roken geen negatieve invloeden heeft op hartziekten gelooft toch wel zeer sterk in zijn eigen groot gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zijdie hard protesteeerde , anti , ennu oook nie gaaan = onbegrijpelijk !! Rokers die opcafe gingen ;,en nu compleeetweigeren tegaan , en maaa melken da hunkroeg opde fles isgegaaan , zijn medeveranytwooordelijk voor't faillisssement !!!! Zij geven geeen reet omhuin stamcafe , z willlen enkel roken opcafe !!!! Wie roookte ofnie rookte en niet protesteerde , endestijds nie oopcafe gingen ,valt niets te verwijten !! Ik roook nie , en ga somsop kroeg ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() If you can't smoke it, it ain't worth having...
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() je moet het niet omdraaien de pro verbod mannen/vrouwen kwamen vroeger niet en nu na het verbod nog steeds niet
|
![]() |
![]() |