![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 juli 2012 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat mijn buren gerust en de buren laten mij gerust. Meer moet dat niet zijn. Ne goeiendag zeggen en mekaar voor de rest gerustlaten, that's the spirit. Nu hout vasthouden dat ze hier nooit beginnen met buurtfeesten te geven of zo.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik deel de visie van fox. Elkaar met rust laten is het beste wat je kan doen. Goeiendag en goeienavond en eens een babbelke. Meer hoeft dat niet te zijn.
Bij problemen helpen we elkaar natuurlijk. 1 �* 2 keer per jaar komen ze hier over de vloer om een glas te drinken. Dit is dan echter niks geforceerd en ook niet op voorhand af gesproken. Gewoon spontaan, de ingeving van het moment... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 juli 2012 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |