![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tot ik ergens binnen ben, dan doe ik dat onmiddelijk terug af. De verwarming gaat ook uit vanaf een graad of 17°C. Jammer voor de zotten die altijd 22°C instellen op de thermostaat en dan opeens bij mij op bezoek zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf trouw aan een 20-tal graden met af en toe het zonnetje. Ideaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de winter staat de thermostaat hier afgesteld op 19°. Vind ik ideaal. Alleen 's ochtends 1 uurtje op 20°; de tijd om ons te douchen. En 's avonds ook 1 uurtje op 20° tussen 21 en 22u. Op mijn slaapkamer NOOIT de verwarming aan. Bij echt extreme vrieskou zet ik een half uur vooraleer slapen te gaan de chauffage op slpk even aan. Momenteel slaap ik nu reeds weeeeeeeken met het slaapkamerraam op kiepstand en alleen een laken. Lekker fris toch? Dochter slaapt nog steeds met gesloten raam en donsdeken. Awel ik verklaar haar zot. ![]() Verder heb ik de laatste 3-4 jaar geen pull aangehad. Gewoon T-shirt of een blouse. Ik veronderstel dat dat erfelijk is zeker? Mijn vader zaliger zat 's winters toen het de stenen uit de grond vroor dikwijls in z'n onderhemd (marcelleke) in zijnen hof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ik slaap altijd met mijn raam open. En idd ook nooit geen verwarming in de slaapkamer (zelfs als het zo streng aan het vriezen was de laatste paar winters)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Muggen, wespen, slangen, schorpioenen, vogelspinnen... al het ongedierte houdt van tropisch weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Hier idem, ik haat die verstikkende warmte en felle zon.
Ja het mag zonnig zijn , maar dan wel met een aangename temperatuur of een verkwikkend briesje. Hoe dat sommigen het kunnen uithouden om in die blakende zon te liggen bakken en bruinen is mij altijd al een raadsel geweest. Op de slaapkamer staan de vensters hier ook dag en nacht open, idem voor onze achterdeur, zowel winter als zomer. Zolang het niet begint te regenen ben ik een gelukkig mens ![]()
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht altijd dat ik een uitzondering was!
![]() Vroeg mij soms af of ik wel normaal ben; ben dus blij dat ik niet de enige ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben altijd gelukkig, of het nu regent of de zon volop schijnt dat is allemaal irrelevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zomer zoals ik me herinner uit mijn jeugd. Begin/midden jaren 80 dus. De paar dagen die we buiten konden spelen werden afgewisseld met spelen in de garage.
Of we zaten in de dag-speelkampen van Rijmenam. En natuurlijk de obligate 14 dagen met de mutual naar een of ander oord genaamd naar de lokatie.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Doenmijn ogne zeeer , effe thermo 20°C ![]() ![]() Thermo: mei tot .... ==> af !!!! T-shirt of hoody aaan ![]() Raaam W L Z H open , 's winter dicht bij ijskoudewind & vorst Slapen => 1 deken , hetgehele jaaar ç!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |