Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2012, 06:18   #21
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Het valt me op dat idioten wel disproportioneel vertegenwoordigd zijn in onze politiek.
Dat is mij ook al vaak opgevallen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 06:21   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Welke VB-mandataris weigerde onlangs de hand te schudden van een politieke collega?
Geen enkele, voor zover ik weet. Maar ik heb het dan ook niet uitsluitend over handjes schudden. Ik vind het voor de ogen van de kinderen aftoeken van de ex-vrouw, het doodknijpen van het hondje van de ex-vriendin en het leegschieten van een revolver in een overvol café bijvoorbeeld ook getuigen van een verregaande idiotie. U niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 06:28   #23
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
"Heyrman neemt zich voor klacht in te dienen bij de gouverneur en bij het Centrum voor Gelijke Kansen tegen deze uitspraak."

Wat een idioten, het VB. Ze zeiken constant op het Centrum voor Gelijke kansen en Racisme bestrijding, en nu gaan ze een klacht neerdienen bij dezelfde instantie..... omdat ze geen handje krijgen van de burgemeester?

Stuiptrekkingen, iemand?
Logisch dat ze dat doen. Overschot van gelijk ook.
Zwakjes van de burgemeester om zo selectief te zijn.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 06:29   #24
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Idioten zitten nu eenmaal overal. Zowel bij het Vlaams Blok als bij Groen.
En in dit geval dus duidelijk bij groen die zich weeral laten kennen als ondemocratische fanatiekelingen.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 07:30   #25
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkele, voor zover ik weet. Maar ik heb het dan ook niet uitsluitend over handjes schudden. Ik vind het voor de ogen van de kinderen aftoeken van de ex-vrouw, het doodknijpen van het hondje van de ex-vriendin en het leegschieten van een revolver in een overvol café bijvoorbeeld ook getuigen van een verregaande idiotie. U niet?
Zichzelf als een idioot gedragen betekent niet persé dat je het IQ van een amoebe hebt. Het betekent gewoon dat je je aanstelt als een klein kind. In de gevallen die jij opnoemt gaat het eigenlijk voornamelijk om een gebrek aan intellect.

De toestanden waarbij gasten zoals Dewinter zich voor het oog van de camera laten oppakken, dat getuigt dan weer wel van een verregaande idiotie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 07:52   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De voorbeelden die jij aanhaalt zijn niet getuigen van idiotie, maar van criminaliteit.
Net zoals het wel handjes schudden, met wat meer natuurlijk, van kinderen door bisschop en pastoors ...

Ben jij één mens op dit forum of in gans Vlaanderen tegengekomen die vond dat zulke misdragingen niet strafrechterlijk moeten aangepakt worden?

Maar in deze draad gaat het over net iets minder dan het strafrechtelijke: menselijk respect, beleefdheid, omgangsvormen ...

... ik beschouw de weigering om een hand te geven aan een mede-gemeenteraadslid omwille van diens partij en alleen daarvoor, even onwaardig als de weigering om een hand te geven aan een homo omwille van diens geaardheid en alleen daarvoor.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 11:25   #27
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
... ik beschouw de weigering om een hand te geven aan een mede-gemeenteraadslid omwille van diens partij en alleen daarvoor, even onwaardig als de weigering om een hand te geven aan een homo omwille van diens geaardheid en alleen daarvoor.

.
Is inderdaad erg vergelijkbaar!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 11:29   #28
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je mag eens partij opnoemen waarvan geen enkele politicus nog geen misdaad heeft begaan, je zal ver moeten zoeken vrees ik.
Zelfs de piepkleine BUB had ooit een lid die zeven jaar kreeg voor een moordpoging.

Laatst gewijzigd door daiwa : 5 juli 2012 om 11:29.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 11:31   #29
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nope. Dat valt bij mij onder een andere noemer.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 12:34   #30
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Logisch dat ze dat doen. Overschot van gelijk ook.
Zwakjes van de burgemeester om zo selectief te zijn.
Een beter woord om daar te gebruiken is "fanatiek."

Anders kan zo'n man toch niet met zichzelf leven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be