![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat. Ik ben serieus.
Ik kan zonder overdrijven, zonder dat als een uitzonderlijke prestatie te zien en zonder daarin mezelf als een held te zien, stellen dat ik ongeveer 500 vrouwelijke partners heb gehad, waarvan 95% in Afrika. En ik ben nog maar een paar jaar actief in die regio. Neem een gemiddelde van 100 vrouwen per jaar, en na 50 jaar zit ik ook aan 5000 vrouwen. Hoeveel ik van die 500 vrouwen intussen bevrucht heb, kan ik niet met zekerheid stellen. Maar dat er binnen een paar jaar halfbloeden presidentskandidaat zullen zijn in een aantal Afrikaanse landen, dat staat vast. PS: alles met een korrel zout nemen hé. Ik heb trouwens ook een enorme penis.
Laatst gewijzigd door C2C : 4 juli 2012 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Houdt de boel droog, met die regen van daarzjust kan dat zijn voordelen hebben.....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 4 juli 2012 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() 50 jaar elke week 1.75 of elke maand 7.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen drank, drugs en vieze spelletjes. Is al 40 jaar bij zijn eigen vrouw en piest nooit naast de pot. ![]() |
|
![]() |
![]() |