![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die jobs worden uw internetverbinding niet eens betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een bizar sociaal en economisch fenomeen (vandaar de titel van deze draad). Citaat:
Valt er plezier te beleven aan taken op mTurk? Plezier is een subjectief begrip, dus da's moeilijk te bepalen. Maar ik vrees dat we dus écht met een voorbeeld van moderne slavernij te maken hebben. In het hart van het door internetconnecties verbonden kapitalisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verbuigingen: slaven (meerv.) de slavinzelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [slaˈvɪn] Verbuigingen: slavin|nen (meerv.) 1) iemand die het bezit van en werkt voor iemand anders is en zelf niets mag beslissen Hmmm, dat lijkt me geen slavernij te zijn hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
inderdaad onbegrijpelijk dat je opdrachten aanvangt met onrealistische prijzen.. Google Adsense Affiliates Mailreading websites How to get rich on the internet Honderden meer of minder legale concepten waar je feitelijk niets of zelden iets aan verdient |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Bij mTurk word je gevraagd écht te werken.
![]() |
![]() |