![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Hoe schattig. Meneer wil een meisje versieren en vraagt uitgerekend Groentje uit naar Bokrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder migranten zou er geen België of Vlaanderen bestaan.
Het probleem zit niet in de migranten, maar in de onwil tot "samenhoren" en culturele druk.
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zonder migranten zou de populatie kleiner zijn, en zou dit land nog onbeduidender zijn. En dan heb ik het niet alleen over de Rode Duivels.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De Europese multicultuur volstaat. Sommige migranten had men beter geweerd : moslims. Alleen maar overlast , kosten en import van religieus-culturele achterlijkheid.
Met andere migratiestromen hebben de Vlamingen geen problemen. Zou het migratiebeleid niet geherorienteerd kunnen worden naar ander volk : zuid-Amerikanen, Chinezen, ..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder de imigratie van de moslims , zou België een paradijsje zijn zoals Luxemburg . ook Financieel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou een bbq kunnen houden met enkele buren. Ik zou met mijn Vlaamse buren plantjes kunnen uitwisselen zoals vroeger. Ik zou niet meer moeten uitwijken voor een vrouw met kinderen wanneer ik met mijn hondje wandel. Om die schrik-reactie te voorkomen. Ik zou niet meer veracht worden omdat ik de boodschap van mijn hond met een plastiekje opraap in een park of in mijn tuin. Ik zou een straatfeest kunnen organiseren. Ik zou mijn eigen taal kunnen spreken waar ik woon. Zoals ik die voel en zoals die mij aangeleerd werd. Ik zou buurtkinderen kunnen helpen als ze effe in de rats zitten met een taak Engels of Frans. Groentje, jouw topic is puur masochisme. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() On topic: dan zou Groentje-18 nog altijd links zijn en over iets anders zagen dan de immigranten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Bullshit. Met regering bovenop regering, postjespakkers, regelneverij en spilzucht van verliesmakende overheidsbedrijven zou het net zo'n financiële clusterfuck zijn.
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Minder slaafs als zo'n hoofddoek.
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Als de blanke man weg is, gaan wij rijk en welvarend worden". En dan is de blanke man weg en zitten ze nog altijd in de spreekwoordelijke leemhut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Hele mooie analogie!
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cipiers zouden niet eens per week moeten staken omdat ze het werk niet meer aankunnen wegens overbevolking van de gevangenissen.
![]()
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien is dit landje er gewoon een van mensen die gewoon altijd ergens over moeten kunnen zagen.
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Ze zal wel de magrebijnen viseren...En ze zal wel gelijk hebben.
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Hoe weet gij nu of dat een hoer is ? Waar denk je dat je bent ? Op de vismarkt of zo ?
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |