Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2012, 13:31   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik vind dit irrelevant. Heeft die jongen gelogen, en is hij gewoon een economisch vluchteling? Het zij zo, en ik begrijp zo'n gastje. Hij heeft moeite gedaan om tot hier te raken, en dat is op zich een prestatie.

We zouden dergelijke jongeren beter een sterke opleiding geven en van bij het begin uitleggen dat ze daarna terug moeten. Zodat ze hun land kunnen opbouwen. Da's beter dan dat land koloniseren en bombarderen. Was Afghanistan wat minder gepest, dan was dat nu wellicht een welvarende Aziatische natie (zoals in de jaren '70), in plaats van een militaire en economische hel.
Wie was het ook weer in dat land, die jonge schoolmeisjes vermoordde, omdat volgens hun machtshebbers/godsdienstige leiders meisjes geen opleiding mogen krijgen ?

Ik zou er wel voorstander van zijn om een paar linkiewinkies en poco's naar ginger te sturen, om die bommenleggers aan meisjesscholen te bepraten.
En als onze 'jongens' daarbij dan vermoord worden, dan sturen we nog meer nieuwe linkiewinkies en poco's, misschien aangevuld met wat anarchisten en krakers ... tot de Afghaanse meisjes met succes hun opleiding kunnen volgen en hun plaats kunnen bekleden in het Afghaanse maatschappelijke leven.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 juli 2012 om 13:31.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 13:34   #22
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat is er jongen, je trekt zo'n smoelen?
Wat C2C zei.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 13:35   #23
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wie was het ook weer in dat land, die jonge schoolmeisjes vermoordde, omdat volgens hun machtshebbers/godsdienstige leiders meisjes geen opleiding mogen krijgen ?

Ik zou er wel voorstander van zijn om een paar linkiewinkies en poco's naar ginger te sturen, om die bommenleggers aan meisjesscholen te bepraten.
En als onze 'jongens' daarbij dan vermoord worden, dan sturen we nog meer nieuwe linkiewinkies en poco's, misschien aangevuld met wat anarchisten en krakers ... tot de Afghaanse meisjes met succes hun opleiding kunnen volgen en hun plaats kunnen bekleden in het Afghaanse maatschappelijke leven.

.
Ja, want het doel van de NAVO-missie in Afghanistan is het land beschaven en heropbouwen...

Die bompa's van tegenwoordig toch. Zitten nog in de Koude Oorlog met hun geest.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 13:45   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Terug naar het onderwerp van de draad.

Dat het manneke gelogen heeft, zal niemand hem kwalijk nemen.

Dat het manneke niet mag blijven, aangezien wij Vlamingen niet alle problemen veroorzaakt in gans de wereld door de moslim-extremisten, de communisten en de Amerikanen, kunnen oplossen ..... dat wordt blijkbaar door sommigen betwijfeld.

Persoonlijk vind ik het wel een flater om hem eerst te laten integreren, en dan weg te sturen.
Van mij persoonlijk had hij mogen blijven, omdat hij bewezen heeft in die periode van een goede gast te zijn voor zijn gastheer.

Maar anderzijds: hij heeft capaciteiten, hij heeft de toekomst voor zich: dat hij zich ginder inzet voor zijn land en zijn landgenoten.
Dat zijn supporters in Vlaanderen een vzw op poten zetten, om hem verder te volgen en te steunen ... om zoveel goede dinges te doen: schooltjes uit de grond stampen; micro-kredieten om werk te creëren; toerisme te ontwikkelen om Vlamingen naar ginder te lokken en er centen uit te geven ....

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 13:51   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar anderzijds: hij heeft capaciteiten, hij heeft de toekomst voor zich: dat hij zich ginder inzet voor zijn land en zijn landgenoten.
Dat zijn supporters in Vlaanderen een vzw op poten zetten, om hem verder te volgen en te steunen ... om zoveel goede dinges te doen: schooltjes uit de grond stampen; micro-kredieten om werk te creëren; toerisme te ontwikkelen om Vlamingen naar ginder te lokken en er centen uit te geven ....
allez gij.... dat moeten ze dan allemaal zèlf op poten gaan zetten? wat een utopische gedachte

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 13:57   #26
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat het manneke niet mag blijven, aangezien wij Vlamingen niet alle problemen veroorzaakt in gans de wereld door de moslim-extremisten, de communisten en de Amerikanen, kunnen oplossen ..... dat wordt blijkbaar door sommigen betwijfeld.

Persoonlijk vind ik het wel een flater om hem eerst te laten integreren, en dan weg te sturen.
Van mij persoonlijk had hij mogen blijven, omdat hij bewezen heeft in die periode van een goede gast te zijn voor zijn gastheer.

.
Ben eergisteren naar het feest van een 60 jarige geweest, zij is voogd geweest van zeker 30 van die jonge Afghaanse en Noord- Pakistaanse jongeren, die nu allemaal perfect Nederlands spreken en nog scholing volgen.
Allemaal terugsturen en de opdracht geven van maar beter bij de Taliban aan te sluiten voor hun eigen veiligheid?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 14:03   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ben eergisteren naar het feest van een 60 jarige geweest, zij is voogd geweest van zeker 30 van die jonge Afghaanse en Noord- Pakistaanse jongeren, die nu allemaal perfect Nederlands spreken en nog scholing volgen.
Allemaal terugsturen en de opdracht geven van maar beter bij de Taliban aan te sluiten voor hun eigen veiligheid?
ik zie het verband niet.

Alle AMA's (Alleenstaande Minderjarige Asielzoekers) mogen blijven tot ze scholing hebben gekregen en meerderjarig zijn. Me dunkt was dat een linkiewinkie voorstel.

Ik neem aan dat je dat dus wil afschaffen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 16 juli 2012, 14:20   #28
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yup! Kunnen ze lekker ontploffen! Leuk he? Trouw met ene, dan kan er toch al ene blijven. Ge zult wel voor de kosten zelf moeten opdraaien.

Serieus, ik ben héél die zever meer dan beu. We kunnen niet iedereen redden. Richt je peilen daar waar de schuld ligt: het beleid deugt niet en de procedures duren te lang.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 14:29   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Yup! Kunnen ze lekker ontploffen! Leuk he? Trouw met ene, dan kan er toch al ene blijven. Ge zult wel voor de kosten zelf moeten opdraaien.

Serieus, ik ben héél die zever meer dan beu. We kunnen niet iedereen redden. Richt je peilen daar waar de schuld ligt: het beleid deugt niet en de procedures duren te lang.
trouwen hoeft niet echt hoor, samenwonen is goed genoeg.
Beste manier is kinneke maken en het prenataal laten erkennen.

kinneke op belgische grond laten werpen en gezinsvereniging doen en klaar is kees.
Nadien kan je het kind onderbrengen bij de bijzonder Jeugdbescherming en alles is gefixed.

Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2012 om 14:30.
Oud 16 juli 2012, 20:25   #30
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Ik weet niet of hij gelogen heeft. Het lijkt me of anderen in zijn plaats gelogen hebben. Wie denkt nu echt dat zo'n snotaap over een papier beschikt van een parlementair in zo'n land? De klassetegenstellingen zijn daar 100 keer groter dan hier.

Het is de typische westerse aanpak, en onderzocht moet worden wie dat soort papieren in mekaar zet. Misschien begint het dan te dagen waarom de advocate hier tegen een doorgedreven onderzoek ter plaatse is.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 20:32   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Ik weet niet of hij gelogen heeft. Het lijkt me of anderen in zijn plaats gelogen hebben. Wie denkt nu echt dat zo'n snotaap over een papier beschikt van een parlementair in zo'n land? De klassetegenstellingen zijn daar 100 keer groter dan hier.

Het is de typische westerse aanpak, en onderzocht moet worden wie dat soort papieren in mekaar zet. Misschien begint het dan te dagen waarom de advocate hier tegen een doorgedreven onderzoek ter plaatse is.
Dat hij gelogen heeft kan men hem inderdaad niet kwalijk nemen.
Degenen die hem geholpen hebben met leuges en bedrog daarentegen mogen streng gestraft worden. Alleen hoe bewijs je zoiets ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 21:13   #32
Komerad
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat hij gelogen heeft kan men hem inderdaad niet kwalijk nemen.
Degenen die hem geholpen hebben met leuges en bedrog daarentegen mogen streng gestraft worden. Alleen hoe bewijs je zoiets ?
Niet kwalijk nemen?

Oorlog in Irak owv wmd's?

Je doel welk dan ook willen bereiken dmv leugens is altijd kwalijk te nemen.
Komerad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 21:54   #33
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Door wie of wat is ze als voogd aangesteld ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 22:07   #34
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Komerad Bekijk bericht
Niet kwalijk nemen?

Oorlog in Irak owv wmd's?

Je doel welk dan ook willen bereiken dmv leugens is altijd kwalijk te nemen.
De straf is terugsturen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 22:38   #35
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik vind dit irrelevant. Heeft die jongen gelogen, en is hij gewoon een economisch vluchteling? Het zij zo, en ik begrijp zo'n gastje. Hij heeft moeite gedaan om tot hier te raken, en dat is op zich een prestatie.
Hij is een leugenaar die dubbel en dik door de mand is gevallen. Zo'n types zijn geen verlies voor ons land.

Citaat:
We zouden dergelijke jongeren beter een sterke opleiding geven en van bij het begin uitleggen dat ze daarna terug moeten. Zodat ze hun land kunnen opbouwen. Da's beter dan dat land koloniseren en bombarderen. Was Afghanistan wat minder gepest, dan was dat nu wellicht een welvarende Aziatische natie (zoals in de jaren '70), in plaats van een militaire en economische hel.
Daar hebben wij niets mee te maken.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be