![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Et alors ? Wij hebben tenminste geen schrik in den donkeren. Of dacht u dat mannen het vuur uitgevonden hebben om ons een plezier te doen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Conclusie : stof afdoen maakt slim.
(Speelt de kleur van de plumo enige rol?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor degenen die ietwat trager van begrip zijn, zal ik het nog eens herhalen: vrouwen kunnen NIET multitasken. Zonder dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, het komt hard aan, heren. PS. Ik vraag mij nu eventjes af hoe bijvoorbeeld de islamisten het nieuws zullen slikken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daarmee weten we nog steeds niet wanneer het eten gereed is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie wisten toch dat het maar cinéma was om jullie eerst in bed, en vervolgens aan de vaatwas te krijgen? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als ze willen dat het smakelijk bereid wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Wij ik uw post las ademde ik, schreef ik een post-it voor de tuinman dat hij dinsdagmorgen niet mag vergeten de groene afvalcontainer buiten te zetten, gaf ik antwoord op de vraag van mijn man waar de sleutels van de garage liggen, dacht ik na over het vele werk dat morgen te doen is, en luisterde ik met een half oor naar het weerbericht. Dat is multitasken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral dat blijven ademen, is een fenomenale prestatie.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 juli 2012 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je zegt het trouwens zelf "ik luisterde met een half oor naar het weerbericht." Dat is zowat de contradictie van de vereiste voor multitasken. Wat is multitasken ? Er zijn meerdere definities, maar het komt erop neer dat je twee of meer taken die toch een aanzienlijke intellectuele inspanning vereisen tegelijkertijd doet. Dat is zeer moeilijk, en slechts weinig mensen kunnen dit. Jouw voorbeelden hebben bijgevolg niets te maken met multitasken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Mja u noemt veel zaken op.. maar hoeveel daarvan zijn werkelijk productief?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt mij een uiterst onintelligent antwoord, het ging immers om eten. De topic is al ontkracht voor ze goed en wel begonnen is. Wenst u daar frietjes bij?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, vanaf nu zullen wij vrouwen bepalen wat er onder "multitasken" moet verstaan worden, dus uw stelling is voorbijgestreefd. |
|
![]() |
![]() |