![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten Nederlanders "van geboorte" ook zo'n eed afleggen? Ik zou zelf ook geen woord kunnen uitbrengen moest ik plots in het middelpunt van alle aandacht staan. ![]() En daarbij: zwijgen is toestemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Ja, dat vind ik gek.
Citaat:
Citaat:
Zwijgen is hier toestemmen in het feit dat er ondanks die inburgeringscursus helemaal niet ingeburgerd is. Dat die cursus niets voorstelt en slechts een veel te klein doekje voor het bloeden is om de autochtone bevolking gerust te stellen en een rad voor de ogen te draaien.
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Nee, die hoeven dat niet, daar zijn het immers Nederlanders voor.[/quote]
En ik vind het gek dat je je druk maakt om een "bergerschapseed" die niet door elke Nederlander afgelegd moet worden. Als men de nationaliteit van een land aanvraagt of heeft, is het logisch dat men zich als burger aan de wetten van het dat land dient te houden. Citaat:
Al de autoreclames met halfnaakte vrouwen al bekeken? Maar ja, ieder z'n voorkeur... en soort wil soort. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat de wetten veranderen. Dat komt nog wel, tenzij de meerderheid linkebies wetten blijft achternahollen. Daarom is het voor de lijnkebies belangrijk om veel te vogelen, en veel volk binnen te laten dat veel vogelt. ZO blijven ze in de meerdeheid. Welke nonsens ze ook opleggen door wetten door het strot van brave mensen te duwen die in een propere straat willen leven maar daar blijkbaar geen recht meer op hebben. Laatst gewijzigd door kwantum : 17 juli 2012 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Dat is gewoon omdat reclamemakers weten dat het meestal de man is die beslist over de aankoop van een nieuwe wagen... Zo lang mannen opgewonden blijven raken bij het zien van een vrouwenlijf zullen ze dat blijven doen.
Maar bij producten voor vrouwen doen ze gewoon hetzelfde hoor, maar dan met mannen: ![]() edit:http://www.girlscene.nl/celebs/model...parfummodellen Wat denkt u dat wij mannen daarvan denken als wij telkens als ofwel supergespierde arbeider, ofwel sexy bolleboos worden afgeschilderd? Voor ons is dat ook niet makkelijk maar in een vrije maatschappij bouw je daar gewoon een schild tegen. Het lijkt me tijd dat u dat ook eens doet... Laatst gewijzigd door Klein Licht : 17 juli 2012 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men de nationaliteit van een land aanvraagt of heeft, is het logisch dat men zich als burger aan de wetten van het dat land dient te houden. En ik begrijp best dat je door jarenlange a-religieuze doctrines de vrouw tot een schaamteloze, vuilgebekte hoer hebt gereduceerd. Al de autoreclames met halfnaakte vrouwen al bekeken? Maar ja, ieder z'n voorkeur... en soort wil soort. ![]() En kunt u dan nu eens iets toelichten? Het gaat over mensen die uit andere landen, dus geen Nederlanders, die zich permanent in Nederland willen vestigen,waarom maakt u dan de vergelijking met Nederlanders? De wetten in Nederland garanderen gelijkheid man en vrouw, scheiding kerk en staat, holebirechten, geen onderscheid tussen gelovigen en ongelovigen( voor het geval u nog iemand met ouwe kaffir wil aanspreken! ![]() Nederland gerandeert aan burgers vrije partnerkeuze, gelijke toegang voor mannen en vrouwen tot de arbeidsmarkt, het recht op seks, ook buiten het huwelijk wanneer je wettelijk gezien daar de leeftijd voor hebt, gaat u en alle in Nederland wonende moslims dit respecteren? Of maakt u gewoon onderscheid tussen kafirs en broeders en zusters, verwacht u dat mannen hun vrouw onderhouden en dat zij toestemming nodig heeft van hem om te werken, verplicht u moslima's met moslims te trouwen, beweert u dat seks enkel is toegelaten binnen het huwelijk, accepteert u homoseksualiteit onder broeders en zusters en zet u de wetten van Nederland boven het woord van Allah? Schaamteloze en vuilgebekte hoer? Wie dan, vrouwen met zelfbeschikkingsrecht en zelf bepalen wat ze wel of niet willen? Zegt iets over uw opvattingen over vrouwen. Stoort reclame u zo? Meeten we dan een voorbeeld nemen aan zusters die anale seks hebben omdat ze maagd moeten blijven, oververtegenwoordigd zijn bij abortussen en hypocriet hun maagdenvlies laten herstellen omdat anders schande over de familie neerdaalt? Familie waarbij eer voornamelijk een mannenzaak is, mannen zelf ieder katje in het donker knijpen? Vertel maar eens, wat zal het wezen vandaag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
30 jaar na datum. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Deze wet wil mensen stimuleren om mee te participeren aan deze samenleving en beloont hen die inspanningen levert door hen sneller toegang te verlenen tot de Belgische nationaliteit." Enkel 'stimuleren'?????????? Wat een lachertje. VERPLICHTEN moest dat zijn. De meeste van die mensen zijn belange niet geïnteresserd om mee te participeren. En die blijven hier gewoon binnenkomen met die nieuwe wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het is trouwens "burgerschapseed". Of was je in de war met een "berberschapseed"? Die kun je desgewenst vast wel in Noord-Afrika gaan afleggen. Citaat:
Heb je verder nog andere vuilgebekte stropoppen die je met ons wil delen?
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 17 juli 2012 om 16:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten ze er soms gaan uitzien zoals de islamitische wandelende wigwams en andere zwarte tafellakens die zichzelf ontvrouwelijken en zich om ter lelijkst maken ? Laatst gewijzigd door Zenit : 17 juli 2012 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het nog steeds onlogisch dat je zoveel waarde hecht aan die burgerschapseed (en het officiële spektakel errond) voor "nieuwe" Nederlanders. Uiteindelijk dient elke nationaliteitshouder zich als burger aan de wetten van het desbetreffende land te houden. Doet hij of zij dat niet, dan draagt die daar ook de gevolgen van. En "iets" bij naam noemen is niet hetzelfde als vuilbekkerij. Jij weet niet eens wat een vrouw is (of een man). En "religieuze reclames" beweren helemaal niet dat een vrouw als madonna aanzien moet worden. Daar zit al een fout in uw redenering. Misschien moet je je eerst eens verdiepen in religie vooraleer je er allerlei beweringen over uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk van niet! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Een mohammedaan die de eed namens zijn vrouw aflegt, dient dat Nederlanderschap dus echt nóó�*t van zijn leven te krijgen, en zijn vrouw uiteraard ook niet. Dat moge duidelijk zijn. Zulke lui mogen wat mij betreft op het eerstvolgende vliegtuig richting thuisland worden gezet. Citaat:
Maar goed, naar analogie van deze uitspraak van je: Citaat:
Ik best begrijp dat jij door jarenlange mohammedaanse doctrines die stellen dat niet-mohammedaanse vrouwen hoeren zijn, zelf geworden bent wat jouw mohammedaanse doctrines jou hebben leren verachten. Ik had het over hoer dan wel madonna. Jouw religie hebt ik voldoende bestudeerd om te weten dat niet-mohammedaanse vrouwen er als hoer, potentiële slavin en oorlogsbuit gezien worden. En de eigen vrouwen als domme wezens wier persoonlijkheid absoluut tot nul gereduceerd moet worden, die altijd het bezit van de man zijn, hetzij als dochter, hetzij als echtgenote, hetzij als concubine, en die slechts de helft van de man waard zijn.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 18 juli 2012 om 16:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan ergens wel kloppen. Ik hou van het principe oog om oog. U bekijkt de zaken nl. ook wel heel zwart-wit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de multicul kennis maken en de verrijking ervan bewonderen? Ga naar de gevangenissen en de ocmw's kijken en geniet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure volksverlakkerij! De meeste nieuwkomers zijn allesbehalve Nederlander alleen maar "ocmw-Nederlander" en blijft verder gewoon wat hij/zij was! Ze moeten niet te vlug denken dat het land hen al toebehoort, want dat is meer hun bedoeling dan "Nederlander" of "Belg" of whatever zijn! Wellicht ervaren ze dat zelfs als een vernedering! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
De uitspraak dat ik dingen zwart-wit zou bekijken, vind ik vrij komisch, vooral uit de mond van iemand die de mohammedaanse doctrines aanhangt. Als er iets zwart-wit is, is het dat mohammedaanse gedachtengoed wel.
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |