![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Jaja jong, tien dagen bak om wild te plassen ( tenzij ge uw hond laat plassen dan mag het) of voor twee baldadige tieners die een draai om de oren van de ingelichte pappa verdienen ... de N-VA wil zeker een soort Gestapo terug oprichten ook ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, ik heb het niet over gewoon wildplassen tegen een boom langs een boswegel, maar in volle stadscentrum ...
en ik heb het niet over een minderjarige student die een fiets 'leent', maar over vandalen die fietsen in het water gooien. Ik wil van die tien dagen, nog de helft afdoen; behalve in geval van recidive: dan rekenen we in dezelfde aantallen, maar wel in weken in plaats van in dagen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In eeenwei of inde boskes , totdaaar ,
eeen koei pist oookin dewei .... maaar .... mmmm , totze uwen brievnebus volpisssen ![]() Citaat:
Citaat:
Nie belangrijk vooor deovreheid , totdat .... eeen poliZEIKer zijn fiets in grachtverdwijnt !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een politieagent zou moeten,beter dan "gewone" burgers,in staat zijn om iemand die lastig wordt te immobiliseren met houdgrepen .Dat wordt onderwezen op de politie-academie hoop ik,maar het is duidelijk, na recente incidenten waarbij politie-agenten gewond raakten,dat er aan deze opleiding geschaafd dient te worden....(en mogelijk ook aan de fysieke fitheid van agenten die al een paar jaartjes in dienst zijn vrees ik
![]() Dit is zeer belangrijk,een geloofwaardig-, en desnoods doortastend- politiekorps is het minimum wat we mogen verwachten in een verder ontwapende maatschappij ....Het geval waarmee dit draadje begon leek me ook geen "matrak-klop"-geval... Laat het een lesje zijn.... Laatst gewijzigd door kelt : 23 juli 2012 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit heeft natuurlijk niets met "multicul" te maken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |