![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar way too late. Belgium is a sorry place to be en heeft niets te bieden aan jongeren die hogerop willen en succesvol willen zijn, buiten een moordende belastingsdruk waar niets tegenover staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me allemaal denken aan The Flight of the Earls van The Wolfe Tones.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 26 juli 2012 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laten we al maar eens beginnen met het afschaffen van het stemrecht boven de 65 jaar.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() moet ik je het verschil uitleggen tussen opkomstplicht en wat je effectief in dat hokje doet Jaak?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
België is inderdaad in sneltempo aan het verloederen. Als je een interessante job kunt bewerkstelligen ben je veel beter af in de Duitssprekende landen. Mij lijkt midden of Oost-Duitsland wel interessant.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() NRW in Duitsland, nauwelijks 300 kilometer van huis. Qua afstand een peuleschil over autobahnen, er zijn mensen die meer tijd verkwisten om aan de zee te geraken over de Belgische "snel"wegen. Ik rij in ieder geval liever 170km/h dan dat ik tegen 120 per uur in de file sta.
In Nederland zijn de voorwaarden ook substantieel beter dan in België, inclusief verplicht opnemen van overuren (verplicht extra vakantie taratatataa ![]()
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 26 juli 2012 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Stemplicht exclusief maken. Ofwel stem je op volksvertegenwoordigers XOR voor vakbonond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mijn heeft juist een beetje geërfd van mijn grootmoeder die op een gezegende leeftijd van 96 jaar onlangs gestorven is, maar fantastisch veel was dat ook niet. Mijn vader heeft wel zijn groepsverzekering getrokken. Ze hebben nu wat centjes maar delen niet met hun kinderen. Ik wil niet zeggen dat dat moet want we komen toe met wat we hebben, maar het zou toch gemakkelijk zijn. Maar ze zeggen dat ze dan liever 5 keer op een jaar naar Spanje op congé gaan. Hun goed recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Voor 2001 toen de eerste bubbel ontplofte, sprak er niemand over problemen met de babyboomers. Was ook niet nodig, ze werkten zich kapot en zwegen over de klootzakken die zich tomeloos verrijkten op hun kosten. Nu ze zien dat openbaar aan het worden is wie zich al die tijd verrijkt heeft, moeten er natuurlijk andere daders gevonden worden en dat zijn die babyboomers. Op een andere draad heb ik reeds gezegd dat een partij zoals N-VA, die jongeren tegen ouderen opzet nog erger is dan de ergste racistische partij. Want ze doen het op een zo achterbakse tsjeven manier, dat iedere jongere denkt, mijn ouders bedoelen ze niet, want die hebben altijd gewerkt. Neem van mij maar vrij aan, dat ze jouw ouders bedoelen de smeerlappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() België maakt dat voor ons uit hoor. Waarom zou ge harder werken voor minder geld? Is er echt een goede reden om in België te werken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Daar heb ik ook gekeken maar ik heb mijn droomjob een beetje verder gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() En de SP.a krijgt de N-VA als boosdoener. Goeie deal?
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 26 juli 2012 om 09:45. |
![]() |
![]() |