Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2004, 13:38   #21
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky

Wauw, wat een argumenten om mijn bedenkingen te weerleggen! Proficiat!

Eén ding blijkt wel uit je reactie, je bent een antisemiet!

Links zeker?

knap weerwoord . ik wel iets tegen paarden....behalve als ze "goed doorbakken" op mijn schotel liggen...
dag vickytje !
Achter een pc wordt eenieder een waarzegger, slimmerik en held.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 13:41   #22
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Extreem rechtse racisten vluchten uit vluchtelingen-centrum
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 13:41   #23
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

bron : vrt nieuws ..

Drie mannen vielen asielcentrum binnen

Drie gemaskerde en gewapende mannen
hebben zaterdagnacht een overval
gepleegd op het asielcentrum in Ranst,
in de provincie Antwerpen.

Eén asielzoeker raakte zwaargewond. Hij
ligt in het ziekenhuis. Twee bewoners
zijn lichtgewond
. Volgens het parket
van Antwerpen hadden de daders
racistische motieven.

De drie drongen binnen in verschillende
kamers in het asielcentrum en sloegen
drie asielzoekers, een Israëlier, een
Rus en een Serviër. Ze vroegen hen of
ze moslim waren en riepen hen toe dat
ze naar hun land moesten terugkeren.
Van de daders is geen spoor.

idd, geënsceneerd .... Die kerel was zo overtuigd dat hij er zover in ging dat hij zich zwaar liet verwonden
perfecte vickylogica, die NU REEDS geen argumentjes meer heeft !

OCHARME !!
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 13:44   #24
Tegendradigaard

Standaard

Moesten het linkse ratten zijn geweest zou de titel moeten zijn :

Extreem linkse RATcisten vluchten weg uit vluchtelingen-centrum
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 13:46   #25
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bron : vrt nieuws ..

Drie mannen vielen asielcentrum binnen

Drie gemaskerde en gewapende mannen
hebben zaterdagnacht een overval
gepleegd op het asielcentrum in Ranst,
in de provincie Antwerpen.

Eén asielzoeker raakte zwaargewond. Hij
ligt in het ziekenhuis. Twee bewoners
zijn lichtgewond
. Volgens het parket
van Antwerpen hadden de daders
racistische motieven.

De drie drongen binnen in verschillende

kamers in het asielcentrum en sloegen
drie asielzoekers, een Israëlier, een
Rus en een Serviër. Ze vroegen hen of
ze moslim waren en riepen hen toe dat
ze naar hun land moesten terugkeren.
Van de daders is geen spoor.

idd, geënsceneerd .... Die kerel was zo overtuigd dat hij er zover in ging dat hij zich zwaar liet verwonden
perfecte vickylogica, die NU REEDS geen argumentjes meer heeft !

OCHARME !!
bron : vrt-nieuws! Jij ben ook de plezantse thuis zeker?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 13:47   #26
Attiladehun
Banneling

Standaard

De slachtoffers waren vanzelfsprekend niet op de hoogte dat er een inval zou gebeuren...
Die mensen zijn gewoon opgeofferd door de fascisten van het AFF...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 13:50   #27
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

ik ben geschokt...

in de eerste plaats door het voorval zelf,

in de tweede plaats dat het hier over opgezet spel zou gaan.

Hallucinant! Hoe durf je nu zoiets beweren? Nationaal nieuws zou georchestreerd zijn door links???OMG
Ik moest hier eens durven suggereren dat "groepsverkrachtingen door allochtonen" (zoals hier zo vaak gepost wordt) samenzeweringen zijn van rechtsen die allochtonen betalen om dat te doen... het kot zou hier te klein zijn!

Straks ga je nog beweren dat het weerbericht door links wordt gemanipuleerd
Oud 5 juli 2004, 13:55   #28
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik heb nergens beweerd dat het Vlaams Blokkers zouden zijn, wel wat Vicky schreef de grootste quatsch is die ik hier in weken al gelezen heb...
neen, hier gaat het niet om een complot zoals die VB-uitbater die zijn café in brand stak en beweerde dat het "linksen" waren...
Hoezo quatsch Seba? Ik vind het ook maar verdacht dat men gaat 'inbreken' gewoon om te vragen als het moslims zijn en ze dan wat motten te verkopen. Als dat onvervalste racisten waren, dan zagen die ook wel wie mogelijk 'moslim' kon zijn en wie niet, in plaats van het te gaan vragen aan een Rus of een Serviër Echte racisten zouden gewoon de boel in brand steken
Nah ik vind ook dat er ergens iets niet klopt
Oud 5 juli 2004, 13:58   #29
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
ik ben geschokt...
Tiens, dat is ook de eerste keer! maar je, nu zijn het geen joden en blanken.

Citaat:
zoals ieder zinnig mens!

Citaat:
Moest dit waar zijn dan is het inderdaad nog schokkender! Maar wat Vicky schrijft is enkel een mogelijke denkpiste die ik hoop ook door de politie onderzocht wordt!

Citaat:
Hallucinant! Hoe durf je nu zoiets beweren? Nationaal nieuws zou georchestreerd zijn door links???OMG
nog nooit van mediamanipulatie gehoord? maar jongen toch! Wake up!

Citaat:
Ik moest hier eens durven suggereren dat "groepsverkrachtingen door allochtonen" (zoals hier zo vaak gepost wordt) samenzeweringen zijn van rechtsen die allochtonen betalen om dat te doen... het kot zou hier te klein zijn!
Wacht maar! Dat is tot nu toe één van de weinige misdaden die ze nog niet in onze schoenen hebben gestoken! Lees dit forum er maar eens op na!

Citaat:
Als er geld mee te verdienen viel hadden ze dat al lang gedaan! wees daar maar zeker van!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:05   #30
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja Doggy, ik vind het niet verwonderlijk dat ze nu de (s)linkse trukendoos hebben opengedaan want alle andere middeltjes hebben blijkbaar niet geholpen om rechts/het Blok te stoppen. Heb je nog niet door dat de regering gewoon geobsedeerd is door het blok. De truken worden steeds vuiler
Oud 5 juli 2004, 14:10   #31
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik ben geschokt...

Dat, mijn beste, is wat dagelijks gebeurt. Het nieuws manipuleren, en wel steeds zo, dat het Vlaams Blok en eenieder die er iets mee te maken heeft in een slecht daglicht komt te staan. Het hallucinante is, dat er mensen zijn zoals jullie, die alles slikken als zoete koek. In een landje die Italië al heeft voorbij gestoken op gebied van maffia, is inderdaad alles mogelijk. Maar ja, geef het volk brood en spelen...

Alles wat er gebeurt, ook de recente aanvallen op de joden, wil men herleiden tot één simplistische oplossing voor alle problemen.
Het Vlaams Blok - wel, indien het Vlaams Blok niet bestond, dan zouden ze het zeker moeten uitvinden.

In verband met dit voorval heeft men nog geen gekwetsten laten zien. In tegenstelling tot andere gevallen, liet men ook steeds het slachtoffer aan het woord. Waar blijven de bewijzen? Waar zijn de slachtoffers?

Zolang ik daar niets over hoor of zie, blijf ik het zaakje wantrouwen.

En ja, als het weerbericht op de staatstelevisie VRT wordt uitgezonden, denk ik wel dat er manipulatie bij te pas komt. Zeker als ze goed weer voorspellen tijdens het weekend aan de kust...
Oud 5 juli 2004, 14:16   #32
boeha
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
ik ben geschokt...

Dat, mijn beste, is wat dagelijks gebeurt. Het nieuws manipuleren, en wel steeds zo, dat het Vlaams Blok en eenieder die er iets mee te maken heeft in een slecht daglicht komt te staan. Het hallucinante is, dat er mensen zijn zoals jullie, die alles slikken als zoete koek. In een landje die Italië al heeft voorbij gestoken op gebied van maffia, is inderdaad alles mogelijk. Maar ja, geef het volk brood en spelen...

Alles wat er gebeurt, ook de recente aanvallen op de joden, wil men herleiden tot één simplistische oplossing voor alle problemen.
Het Vlaams Blok - wel, indien het Vlaams Blok niet bestond, dan zouden ze het zeker moeten uitvinden.

In verband met dit voorval heeft men nog geen gekwetsen laten zien. In tegenstelling tot andere gevallen, liet men ook steeds het slachtoffer aan het woord. Waar blijven de bewijzen? Waar zijn de slachtoffers?

En ja, als het weerbericht op de staatstelevisie VRT wordt uitgezonden, denk ik wel dat er manipulatie bij te pas komt. Zeker als ze goed weer voorspellen tijdens het weekend aan de kust...
Eum; op het nieuws toonden ze de slachtoffers; en vermeldden ze erbij dat nog een ander slachtoffer in het ziekenhuis lag...

En denken dat dat opgezet spel is; leg dat maar uit aan de slachtoffers:
"Je moet niks vrezen, het waren enkel linksen die jullie kwamen misbruiken om de rechtse politiek tegen te gaan!"

Maw er zijn nog steeds slachtoffers; en of het nu om een politiek-gerichte actie gaat, of over een racistische daad, maakt niet uit; het blijft een criminele daad, en de daders moeten gestraft worden.

En persoonlijk vind ik het maar een raar zaakje; wie gaat er nu inbreken om mensen te verwonden?
Maar om te spreken van een linkse daad om (extreem- )rechts in diskrediet te brengen... Daar heb ik toch mijn twijfels bij.
boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:17   #33
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Het zou me niet verbazen moesten de daders joden zijn, bij wijze van repressaille voor de afgelopen week.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:21   #34
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Het zou me niet verbazen moesten de daders joden zijn, bij wijze van repressaille voor de afgelopen week.
Van de Jewish Defence League zou mij dat niet verbazen. Deze vereniging werd al zowel in Israël als in Amerika verboden. Maar in Nederland bestaat ze wel.
Oud 5 juli 2004, 14:22   #35
bruut geweld
Minister-President

Standaard

ts ts ts wat een ongehoorde anti semitische reactie !!!!!

MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 5 juli 2004, 14:26   #36
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha
Citaat:

In verband met dit voorval heeft men nog geen gekwetsen laten zien. In tegenstelling tot andere gevallen, liet men ook steeds het slachtoffer aan het woord. Waar blijven de bewijzen? Waar zijn de slachtoffers?

Eum; op het nieuws toonden ze de slachtoffers; en vermeldden ze erbij dat nog een ander slachtoffer in het ziekenhuis lag...

En denken dat dat opgezet spel is; leg dat maar uit aan de slachtoffers:
"Je moet niks vrezen, het waren enkel linksen die jullie kwamen misbruiken om de rechtse politiek tegen te gaan!"

Maw er zijn nog steeds slachtoffers; en of het nu om een politiek-gerichte actie gaat, of over een racistische daad, maakt niet uit; het blijft een criminele daad, en de daders moeten gestraft worden.

En persoonlijk vind ik het maar een raar zaakje; wie gaat er nu inbreken om mensen te verwonden?
Maar om te spreken van een linkse daad om (extreem- )rechts in diskrediet te brengen... Daar heb ik toch mijn twijfels bij.
Ik vind het even erg als u dat dergelijk zaken gebeuren, en kunnen gebeuren. Net als ik het erg vind dat er Vlamingen en joden worden aangevallen. Ik vind het erg dat mensen kinderen misbruiken en vermoorden. En ik vind het heel erg dat Nihoul er bijvoorbeeld heel gemakkelijk vanaf komt, omdat hij een arm heeft zolang als de Donau.

Maar ik vind dit ook een rare zaak en in het kader van de vrije meningsuiting staat het mij vrij mijn bedenkingen te uiten, tot het tegendeel werd bewezen.

Dat er slachtoffers (buiten de kliniek) werden getoond is geen bewijs.
Ik wacht af wat het onderzoek brengt en ben dus bijzonder benieuwd naar de daders.
Oud 5 juli 2004, 14:27   #37
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
..enkel een mogelijke denkpiste die ik hoop ook door de politie onderzocht wordt!..
overschot van gelijk , jantje !
in een onderzoek moet alles onderzocht worden...

Ik stel dan ook voor om de recente joodse incidenten te laten onderzoeken op enscenering , misschien werden de daders wel betaald door zionisten om de israelische standpunten en vergoeilijkende slachtofferrol wat meer aandacht te geven.?..

de jood die afgeslagen werd door een oost europeaan : dat was miss wel een opdracht van een andere jood ?!! moet in het kader van de denkpiste die jij voorstelt dan maar ook meteen onderzocht worden...

vreemd dat niemand dat toen voorstelde 8)
Oud 5 juli 2004, 14:28   #38
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wil je nu echt aan iedereen bewijzen hoe onwetend je wel bent? Voor mij hoef je het niet te laten, hoor! Maar als je je echt niet belachelijk wilt maken, zou ik maar eens wat opzoekingen doen.
Oud 5 juli 2004, 14:30   #39
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Wil je nu echt aan iedereen bewijzen hoe onwetend je wel bent? Voor mij hoef je het niet te laten, hoor! Maar als je je echt niet belachelijk wilt maken, zou ik maar eens wat opzoekingen doen.

tja, aan je argumenten hebben we reeds kennis mogen maken met je ongehoord intellect

zelden zo gelachen moet ik zeggen !

en bovendien sprak ik geeneens tegen jou
wel wat in de war he
Oud 5 juli 2004, 14:31   #40
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
..enkel een mogelijke denkpiste die ik hoop ook door de politie onderzocht wordt!..
overschot van gelijk , jantje !
in een onderzoek moet alles onderzocht worden...

Ik stel dan ook voor om de recente joodse incidenten te laten onderzoeken op enscenering , misschien werden de daders wel betaald door zionisten om de israelische standpunten en vergoeilijkende slachtofferrol wat meer aandacht te geven.?..

de jood die afgeslagen werd door een oost europeaan : dat was miss wel een opdracht van een andere jood ?!! moet in het kader van de denkpiste die jij voorstelt dan maar ook meteen onderzocht worden...

vreemd dat niemand dat toen voorstelde 8)
Oost-Europeaan? En dan? Het woord pogrom is een Russisch woord, bovendien was er ergens een herdenking aan de slachtoffers van de Russische pogroms.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be