![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forumoscars In dit forum worden de nominaties bepaald voor de forumoscars en wordt er gestemd voor wie de oscar nu uiteindelijk binnenhaalt. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Superstaaf
TomB en ik moet nog eens goed nadenken over de andere drie.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() dejohan
Dies Paulus Superstaaf TomB De anarchistische bankier, Aangebrande Phönix, Kotsmos, Pelgrim, S., boer_bavo, numarx, Vlaanderen 72,..., hadden de nominatie eigenlijk evenzeer verdiend, maar jammer genoeg was er slechts voor vijf namen plaats op het lijstje... |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een hondsmoeilijke opgave.
![]() Sommigen hun postings doen je bijna over de nek gaan qua inhoud, stijl of beiden, doch ze zijn dan weer formidabel als katalysator voor een spetterende discussie. Ik durf ze niet bij naam noemen, daar ik niet zeker ben of ze dit niet als belediging zouden ervaren. ![]() Anderen schrijven ontroerend mooie teksten, gefundeerde redeneringen, quasi pure waarheid, doch er wordt overgelezen en vaak nog verkeerd geïnterpreteerd. Jos Verhulst is zo iemand die kwistig zijn subtiele parels voor ons forumzwijntjes uitstrooit, ook Karel Hendrik, Sato, de anarchistische bankier, Dilbert, De Vexille, Boer_bavo, Brabo, Herman Desmedt, Herman Allaert, Jonas Demuynck, John, Stufflebeam, 1handclapping, Jean Blanquart, Democratsteve, Dies, Patriot!, ............... Dan heb je nog de kwelduivels, die eigenlijk inhoudelijk niet zoveel posten (wat niet wil zeggen dat ze die niet hebben!), doch vaak met een kwinkslag, gechargeerde vergelijking, of dodelijke one-liner de zaken zowel kunnen opjutten als relativeren. Mensen die waarschijnlijk vaak iets typen en voor ze het posten moedeloos zich afvragen "Ach, wat maakt het uit?" en de browser sluiten en een koffie halen Mensen die vaak irl heel andere kennis, specialiteiten en interesses hebben hebben dan politiek, en dit forum enkel als een spelletje zien waar je met onozelheden en hypocrisie kan lachen en wat stoeien ter ontspanning: Paulus, dejohan, numarx, Aangebrande P., TomB, Kotsmos, Luddo, ............ En dan een heleboel die een mix zijn van de hierboven beschreven (lukrake) types: thePiano, DaBlacky, Tantist, Kim, Zeno!, Distel, Tegendradigaard, Guderian, Zorroaster, Luc Broes, Circe, Knuppel, Descartes, Intruder, George, JAn Van Den Berghe, Whoisy, Mad Drone, Spelev, Abramis, Pyramus, Spetznas, Merel, De metser, Eugene, Laziebonies, Sancho, Wardje, Pelgrim, De Knut, Bobke.................. En deze lijsten zijn niet uitputtend! Hoe kan je daar een 'beste' uitrapen? Bij deze aan allen veel dank voor het plezier dat jullie me bezorgden. ![]() Vraagje: waarom eigenlijk niet kiezen uit alle oscar-winnaars? Dat lijkt me logisch, daar dezen elk al genomineerd én verkozen zijn. Een soort super-ronde: de beste der besten.
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Idd een hondsmoeilijke opgave. Ik kan ook bijzonder vele opnoemen. Maar ik ga mij bazeren op consequentie
Jan Van Den Berghe: Velen verschieten hier van, maar toch hij schrijft goed en hij is consequent conservatief. Superstaaf: conserquent democratisch ( bij uitzondering dan over de monarchie mor swat ![]() TomB: consequent liberaal Boer_Bavo: consequent liberaal Tantist: consequent Vlaams en centrum-liberaal democratisch.
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zou echter niet de eerste maal zijn dat de winnaar van een algemene prijs geen meer gespecificeerde prijs in de wacht kon slepen, de eeuwige tweede zou wel eens de winnaar kunnen worden zeg maar.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou dan mooi stroken met wat je met deze oscar voor ogen hebt: een soort heel algemeen ding. Een regelmatigheidsprijs zeg maar. Enfin, het is nu gestart zonder de restricties van kiezen uit eerdere winnaars. Hoe minder beperkingen hoe beter, zeker ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jos Verhulst
Superstaaf Distel Dies De Vexille Niet steeds omwille van de ideologie! Maar ook Katholieken én zelfs Belgicisten kunnen een forum levendig houden. ![]()
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moeilijke opgave:
Tegendradigaard De anarchistische bankier Dies Superstaaf Karel Hendrik (in willekeurige volgorde)
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag men enkel kiezen tussen genomineerden?
Het is hoogstwaarschijnlijk dat ik dan niet kiezen kan ![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Normaal zet Dies er bij of het om nominaties gaat of verkiezing uit de genomineerden.
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[size=6]Hier mag men dus maximaal 5 mensen naar keuze nomineren! [/size]
|
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() nou nou
oriana dejohan mitgard peace (De redenen waarom deze vijf mijn stem krijgen, verschillen wel drastisch van naam tot naam.)
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Buiten mezelf zijn er Pelgrim, Dies, Bavo en Mieke79
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Turk4ever
Licoln ... & er zijn nog moedige tegen de stroom in roeiers...
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja maar dan moet ik zijne nieuwe nick kennen.. dat er me eens
een pmmeke in mijn pmbox valt dan zal ik hem nomineren.. Flemish Patriot ?? (da keltisch kruis is er wel, maar ik weet het zo nog niet..) O ja : Ancapa mag gerust genomineerd worden.
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga nog zeker tot en met morgen laten nomineren aangezien ik graag een iets hogere opkomst zou zien voor deze laatste, maar voorlopig hebben we de volgende stand:
Dies (8) TomB (6) Tegendraadigaard, Superstaaf (5) Aangebrande Phönix, JVDB, Yucagira, Tantist, Paulus, Spetsnaz (4) Antoon, Bobke, dejohan, boer_bavo, deVexille (3) (*) Ik schreef op de vorige pagina dat ik voorlopig reeds TomB en Superstaaf nomineerde en later zou aanvullen, die stemmen zijn in het hierboven staande lijstje nog niet opgenomen.
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() TomB, Superstaaf, Brabo, Aangebrande Phönix, Pelgrim, Paulus, boer_bavo, Guderian, Vlaanderen72, Mieke69, Kotsmos, Numarx, Thomas Heynderickx, dejohan, Seba, wb, knuppel, Sato, de Vexille, ....
Een moeilijke opdracht zeg maar. Wegens nog niet voldoende vergroeid met het forum of te weinig vergroeid met het forum vallen Brabo, Mieke, VL72, Kotsmos, Numarx, Sato en de Vexille uit de boot. Ach wat: TomB, Superstaaf, Pelgrim, Paulus, boer_bavo
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() deVexille
Yucagira Nou Nou Antoon (voor zijn inzet op de forumquiz) dronyon
#40 |
Minister-President
|
![]() Dies
TomB Aangebrande Paulus Spetsnatz |