![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard en het zijn zelfs prachtige dieren.
Er zijn er momenteel wel wat (te) veel, al goed dat leeuwen niet aan de kust zitten. Hyena's hebben we hier wel, maar die zijn politiek getint en enkel uit op macht en geld, (gelukkig?).
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die lastige meeuwen een aardig toeristisch evenement.
t' is nu niet dat ze u de ogen uitstekken, dus laat ze maar ambeteren. Hoe ambetanter, hoe meer toeristen er naartoe zullen komen.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De haven weg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zijn ook slimme dieren, die gewoon achter een "restaurant" zoeken.
Als men ze voor hen allemaal sluit, wat dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is er te weinig vuilophaling in de top periodes, alhoewel? Meeuwen zijn er aan de kust altijd geweest. Dat de vogels in kwestie naar eten zoeken door achter een schip aan te fladderen of de stranden af te speuren waar menig frigoboxterrorist vanalles en nog wat liet rondslingeren is volgens mij dan ook niet meer dan normaal. Ik heb nog nooit een meeuw een "aanvallende duikvlucht" weten nemen. Ja misschien wel in de film Jonathan Livingston Seagull. (was dat een aanvallende trouwens??) ![]() Mensen die ik ken en die een tweede woonst aan de kust bezitten klagen dan weer in veel gemeenten over het aantal katten dat er rondloopt op huidig ogenblik. Mensen klagen dat sommige kustgemeenten ware hond -en kat shows geworden zijn. Zo kan je natuurlijk blijven voortgaan dacht ik, of niet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2013 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga regelmatig naar Knokke-Heist en daar is het de laatste 2 a 3 jaar fel verbeterd in verband met de meeuwen, het is ooit erger geweest. Ik vermoed dat de oudere meeuwen bij ons zitten en de jongere naar Blankenberge trekken (daar is meer te zien voor de jeugd he).
Wat ik me wel herinner is over een jaar of vier terug een plaag coloradokevers, overal van die beestjes, ging je ff terrassen zaten er steeds een tiental op je armen, benen en zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die zijn geliefde terrasje steeds volzet ziet in de zomermaanden. Die zijn auto in de zomer niet hoeft buiten te halen, nergens een parkeerplaats vindt en file moet rijden achter mensen die er eentje zoeken. Mooie vogels die meeuwen.....
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar blijft Gaia in deze?
U mag niet naar Syrië, zelf dat u u inwendig aangesproken voelt. Dit terwijl dat een zeker consortium wel naar de oorlg mag vertrekken zonder mandaat. Hoe kan het dat in de 21 eeuw bij een institutie die massa'a geld kost er in geval van vergassing van mensen er een "veto" kan gaan besluiten dat er niet mag tussengekomen worden, hoe kan dat? Waarom staat dat niet in de statuten van de organisatie als zijnde een reden tot ogenblikelijke gewapende tussenkomst. Het enige wat dit zou moeten kunnen inhouden buiten de latere vervolging voor misdrijf tegen de menselijkheid is de onmiddelijke ter beschikking stellen van alle sarin gassen en anderen die het land dat het misdrijf pleegde nog in bezit heeft. Het is duidelijk dat indien er wordt opgetreden zonder mandaat de UNO en veiligheidsraad de boeken kunnen sluiten. Het zal net zoals Europa nooit werken... Maar eigenlijk ging het hier over meeuwen welke gewond zijn u niet meer mag redden. Schakkel dat opvangcentrum uit zeggen zij. Belgen of Vlamingen met een goed hart moeten duidelijk verdwijnen, buiten voor de volkslening... http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren...e-redden.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Milieuvergunning wat is dat? I don't give a shit?
Misschien ging het wel allemaal in "silencio" kunnen doorgaan als de man van de dierenbescherming niet attent was geweest. Toch iemand die iets doet voor zijn passie of geld.. Na Electrawinds van Oostende opnieuw iets voor Joke Schauvliege, weeral in West-Vlaanderen, geen vergunning. Net zoals het station van Blankenberge. Vlaanderen doet het inderdaad beter... http://www.standaard.be/cnt/dmf20140323_01036793 In "Reyers Laat" van 24.03.24 kan u vaststellen dat de arrogante autonome havenbedrijven wertuig van het "gesjoemel" van de 21 eeuw uberhaupt geen vergunningen nodig hebben om werken te starten. http://es.urbandictionary.com/define...ive%20a%20shit Zij net zoals in Antwerpen toe Marc Van Peel en Bart De Wever samen met minister van klassejustitie Turtelboom als bestuurders van het havenbedrijf Antwerepen, besliste om de te betalen nochtans vervallen "Boetes" kwijt te schelden. Het ging over meer dan 50 miljoen eurosof niet soms? Zij doen dus zoals dit nieuw voorbeeld het duidelijk aantoont wat zij willen. Heer en meester http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1919676 Men zou dit onderwerp volledig moeten nalezen maar was daar in Zeebrugge geen terrein speciaal voor die meeuwen vastgelegd door Vlaanderen.BE Even zoeken.. Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 25 maart 2014 om 10:47. |
![]() |
![]() |