![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of dat ding nog een kans krijgt of niet, verandert niets aan de gruwelmoord op die kinderen. Of die nu levenslang krijgt of niet, evenmin.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120731_048 Goed kerel....ieder zijn gedacht,vertel het eens aan deze mensen.!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verandert niets aan de gruwelmoord op die kinderen, da's waar. Maar wie garandeert dat ze binnenkort niet hervalt? Door haar opgesloten te houden, kan uitgesloten worden dat er nieuwe kinderen een gruweldood moeten ondergaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet mee akkoord. Er is niemand die wilt zien dat iemand die jou een dierbare op wreedaardige manier heeft ontnomen, daar goedkoop vanaf komt en verder zijn leven lustig kan verder zetten. De hele geschiedenis is doorspekt met gevallen van wraak op onrecht. Het woord wraak heeft een bijzonder negatieve connotatie, en sommigen willen dit beschouwen of beter omschrijven als iets primitief. Doch het is iets menselijks. Het is puur menselijk. Maar voor iemand die daar nog niet mee werd geconfronteerd of met weinig menselijke inlevingsvermogen, moeilijk te vatten.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, dit begrijp ik dan weer niet.
Martin heeft OP EIGEN HOUTJE de twee kinderen Julie en Melissa laten verhongeren, terwijl Dutroux in de cel zat. Ze had alle kansen om te kinderen vrij te laten en Dutroux aan te geven. Ik weet enkel nog van Michel Lelièvre dat hij medeplichtig was aan de ontvoering van An en Eefje. Maar die gast (25 jaar cel!!!) mag dan weer niét vrijkomen omdat hij nog een andere straf heeft lopen? En Martin dan? die had toch ook nog andere straffen lopen? Citaat:
Moordenares Martin met 30 jaar kan dus vrij, maar Lelièvre met 25 jaar niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daarom zet ik 25 jaar in het vet, terwijl Martin weldegelijk nog vijf jaar langer heeft gekregen (25+5=30 weetjewel) en niet moet wachten tot 2023. snappie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 juli 2012 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Dutroux die twee kleine meisjes al acht maanden in leven hield, dan lijkt het me niet dat het zijn bedoeling was deze onmiddellijk te vermoorden. D�*t heeft Martin dus gedaan op een meest gruwelijke wijze.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 juli 2012 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*:
Citaat:
Michèle Martin heeft OOK geen schadevergoeding betaald aan de slachtoffers! en zij heeft ACTIEF die twee kinderen laten verhongeren. op de video die in een of andere krant staat, met beelden van het proces zie ik toch een GLIMLACH om haar mond hoor! die heeft helemaal geen spijt! http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-Martin.dhtml Met het karakter van haar autoritaire moeder zou ik bijna beginnen denken dat zijzelf Dutroux had kunnen aansteken ipv andersom. Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 juli 2012 om 14:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het stond trouwens in je eigen post.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Martin had voordien vijf jaar gekregen maar kon na twee jaar vrijkomen. Hoe kan d�*t dan ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel diegenen die ontsnappen of ter beschikking van de regering worden gesteld die doen einde straf, al de rest komt vervroegd vrij. Zelfs bij iemand die levenslang als straf krijgt is het niet de bedoeling dat ze levenslang zitten. Daar is noch het geld noch de structuur noch de politieke wil voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet zo'n ernstig onderwerp trouwens in k&k?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De doodstraf, dat moet ze krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() +
Laatst gewijzigd door perzie : 31 juli 2012 om 17:23. |
![]() |
![]() |