![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nah, je bent juist dezelfde als onze gebande vrienden.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik heb m e nooit een barst aangetrokken van het racisme hier, en hun draden, behalve tegenover Circe, omdat ze me eens een "racist die het van zichzelf niet weet"
heeft mogen noemen van Mod. Dat vergeet ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() O ja? Heb ik ook een parallelforum opgezet en gedreigd met het CGKR?
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 augustus 2012 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk was een combinatie van gebrek aan middelen en inspiratie hier de basis van.
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 2 augustus 2012 om 06:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben me zelfs niet gevraagd om deel te nemen aan hun parallelforum. Ik wist niet eens , dat het bestond. Dat terwijl ik hen per PB gecontacteerd had over andere zwaktes in de moderatie, waar zij dan weer niet durfden open en eerlijk tegen ingaan en ik wel. Naar het schijnt heeft Raf zijn veto gesteld voor mijn deelname aan dat parallelforum, heb ik gelezen. Racistisch getinte discussies interesseren mij echter niet, ik steek daar geen tijd in, ik beschouw het als een (besmettelijke) ziekte. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 augustus 2012 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ieder keer kom je persoonlijk aanvallend uit de hoek. En dan nog wel op een surrealistische manier zonder verband met de werkelijkheid. Als je persisteert, ga je levenslang op mijn negeerlijst. Je bewijst immers dat het je alleen maar om de persoonlijke aanval te doen is, niet om enige discussie van ook maar primair niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Wat een gesukkel dat je nu naar Fify moet grijpen
![]() En inderdaad, van Xenophon heb ik nog niet veel verhevens vernomen gewoonlijk alleen primaire persoonlijke aanvalletjes waar jij je trouwens de laatste tijd ook aan bezondigt Laatst gewijzigd door eno2 : 2 augustus 2012 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ze daarom strafpunten moeten krijgen dan?
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ja
Dat ontbreken van strafpunten geeft normaal als resultaat een verlenging van mijn negeerlijst of een communicatiebreuk, tijdelijk of definitief, tussen mij en de overtreder. Beide vind ik ongewenst. Ik betreur dat, Mod moet zijn werk doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft dan de overtreder z'n straf gehad en gedraagt hij zich weer netjes, maar je kan 'm nog steeds niet luchten of zien, is het weldegelijk aan jou om zelf de communicatie te verbreken met negeerlijsten, etc. Dit is helemaal niet te betreuren, want daarom bestaan ze ook. Laatst gewijzigd door perzie : 2 augustus 2012 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mij gaat ge mij niet wijsmaken dat die "vooraanstaande forummers" iets anders hadden verwacht. 't Is een wonder dat het zolang geduurd heeft. Stel u voor dat het hen gelukt was. Dan was dit forum uit de ether verdwenen en had u ons niet langer meer met uw kwalitatief hoogstaande posts kunnen verblijden. Laatst gewijzigd door Sammael : 2 augustus 2012 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is hier ooit een vrij ruim amnestie gegeven. In het geval van "bekeerlingen" vind ik dat een terechte zaak, en ook mogen sommigen een tweede kans krijgen. Een permban is nogal terminaal. Er zouden bans kunnen komen ook voor een jaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 augustus 2012 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |