![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is uw leverancier van electriciteit? | |||
GDF Suez Electrabel |
![]() ![]() ![]() |
8 | 32,00% |
EDF Luminus |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Nuon |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,00% |
Essent |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Lampiris |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
Ecopower |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
Eneco |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
Belpower |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OCTA+ |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wase wind cvba |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou willen overstappen maar ik huur een appartementje en ik weet niet of huurders ook zo maar van leverancier mogen veranderen.
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er zitten extra taksen aan te komen blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel we betalen is in deze volatiele markt eigenlijk irrelevant binnen een kwartaal.De situatie verandert constant en iemand anders zal een beter contract hebben..
Toen ondergetekende vorige jaar van Luminus overstapte naar Essent was ik eigenlijk r a z e n d dat een oude trouwe klant als mezelf tot de "ontdekking" moest komen hoezeer hij(met weinig aardgas- en e-verbruik nochtans) er op gelegd werd...Een paar honderd Euro verschil voor gewoonweg hetzelfde gas en dezelfde electronen.... ![]() Ondertussen is het aanbod van Luminus,zo te zien,weer concurrentieel.... De boodschap,als uw huidige contract dit kalenderjaar afloopt,snuffel ruim van tevoren rond op de VREG en VERANDER desnoods.....hou de verkoopsbureautjes(want meer zijn die "leveranciers" eigenlijk niet) op onzekere voet.....Consumenten zullen zelf de macht moeten pakken en behouden! Trouwe klant = Domme klant.....welkom in de "vrije markt" ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 9 augustus 2012 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb meegedaan aan de groepsaankoop van GvA en Essent wordt mijn nieuwe leverancier vanaf 1 oktober. Volgens hun berekeningen zou mij dat jaarlijks ongeveer 380 euro besparen. Zou mij dus maandelijks toch 31,66 euro besparen. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 9 augustus 2012 om 13:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GSC = groenestroomcertificatenEcopower rekent 0,22 euro per verbruikte kWh aan, alles inbegrepen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 9 augustus 2012 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zet PC en TV altijd volledig uit (dus geen sluipverbruik) en mijn verwarming staat 's nachts en als ik wegga altijd op 14 ° zodat ze zo weinig mogelijk aanslaat. Het kan ook door mijn 2 boilers komen, die slaan regelmatig aan en ik kan die niet uitschakelen! Maar ik moet eens horen hoe dat precies zit voor huurders.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |