Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2004, 08:29   #21
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Ik vond het niveau van de post zo omlaaggehaald dat ik het niet waard vond om hem in Maatschappelijke Discussies te laten staan. K&K past beter bij het soort replies dat ie krijgt.
Jammer eigenlijk want eigenlijk is dit een ernstig onderwerp dat wel hoort bij de Maatschappelijke discussies. Waar echter tot voor kort het subforum 'Maatschappelijke Discussies' nog een van de betere subfora was, met een hoger niveau dan op andere delen van het forum etc. is het vandaag zo een beetje tot een scheld- en wie kan het beste en meeste onnozele topics openen- forum uitgegroeid.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2004, 12:08   #22
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Ik vond het niveau van de post zo omlaaggehaald dat ik het niet waard vond om hem in Maatschappelijke Discussies te laten staan. K&K past beter bij het soort replies dat ie krijgt.
Jammer eigenlijk want eigenlijk is dit een ernstig onderwerp dat wel hoort bij de Maatschappelijke discussies. Waar echter tot voor kort het subforum 'Maatschappelijke Discussies' nog een van de betere subfora was, met een hoger niveau dan op andere delen van het forum etc. is het vandaag zo een beetje tot een scheld- en wie kan het beste en meeste onnozele topics openen- forum uitgegroeid.
Mja, en die ziekte verspreid zich helaas soms tot hier ook. Jammer.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2004, 15:59   #23
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Citaat:
Verdekke, nu voel ik mij schuldig over mij wind-post-reactie, 't was dus niet grappig hee
't Was ook al zo laat hee sowie
Oud 8 juli 2004, 16:18   #24
Spetsnaz
Europees Commissaris

Spetsnaz's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Citaat:
Citaat:
Dit is bijna overal het geval aan het worden...
Niet moeilijk dat smaakmakers het hier aftrappen.
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2004, 16:41   #25
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou

Verdekke, nu voel ik mij schuldig over mij wind-post-reactie, 't was dus niet grappig hee
't Was ook al zo laat hee sowie
Ik had het over het schelden. Uw wind mocht er best wezen
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2004, 17:00   #26
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Ik zou zeggen: "we verschansen ons met zijn allen in Links"!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Oud 8 juli 2004, 20:36   #27
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Ik zou zeggen: "we verschansen ons met zijn allen in Links"!
Zelfs daar is het niet meer veilig:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
de duitsers zijn ook van oost naar west gegaan he

misschien de ijzersluizen nog eens openzetten

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2004, 21:43   #28
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Ik zal u daar, al was het maar uit dank omdat ge mijn 'advies volgde, eens ernstig van repliek dienen. En bwa, ik heb er net nog een topic geopend en er zijn toch wel enkele interessante discussies lopende.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be