Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: mag de moslimraad openlijk geld inzamelen voor hamas?
ja, het is hun keuze 2 7,41%
ja, om andere redenen 0 0%
neen, want hamas is een terroristische organisatie 25 92,59%
neen, om andere redenen 0 0%
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2003, 18:26   #21
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

En nog dit :

"De basis-beginselen van het Liberaal Appel zijn terug te vinden in het "Manifest van de Burger", gepubliceerd op 22 februari 2002. Het Liberaal Appel ijvert voor het opwaarderen van een aantal burgerlijke waarden, zoals vrijheid, individuele ontplooiing, goede omgangsvormen, respect voor eigendom, het recht op eigen initiatief, ondernemingszin en het recht op privacy."

Alsook:

"De vijf versnellingen
1)Verlaging van de fiscale en parafiscale druk, zowel voor loontrekkenden als voor zelfstandigen en ondernemers.
Snelrecht en nultolerantie ten aanzien van recidiverende criminelen.
2)Meer middelen en meer blauw op straat teneinde elke vorm van geweldadige criminaliteit uit te roeien.
3)Geen stemrecht voor migranten strenge herziening van de huidige snel-Belgwet
4)Stopzetting van het gedoogbeleid inzake softdrugs.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2003, 22:18   #22
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Dringt zich toch weer de vraag op: wanneer ben je een terrorist?
Of werd het verzet tegen de Duitsers door Vlamingen, ook geen terroristiche groep genoemd? Door de Duitsers uiteraard.
Vraagje aan jullie allen hier: als Vlaanderen morgen terug bezet word, gaan jullie dan met de vijand meeheulen? Of terrorist worden?
Oud 3 februari 2003, 14:44   #23
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Daar vlaanderen tot hiertoe nog een aanhangsel is van belgicske nikske ,zou ik willen weten wie die bezetter is . 8)
Als die bezetter vlaanderen aan ons wil geven en belgie opblaast sta ik alvast aan zijn kant.
Maar dan moet em geen baas gaan spelen zelle ,want dan keilen we die ook buiten.
Dat em vrede neemt met de walen das voor mij okee.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2003, 17:14   #24
humble
Burgemeester

Standaard

Weet iemand waar piano zich verstopt heeft, toch toeval dat als er moeilijke vragen zijn of onweerlegbare feiten hij telkens zoek is.

Of hoe een zeepbel ontploft.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2003, 17:18   #25
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Dringt zich toch weer de vraag op: wanneer ben je een terrorist?
Of werd het verzet tegen de Duitsers door Vlamingen, ook geen terroristiche groep genoemd? Door de Duitsers uiteraard.
Vraagje aan jullie allen hier: als Vlaanderen morgen terug bezet word, gaan jullie dan met de vijand meeheulen? Of terrorist worden?
De Belgische verzetstrijders hadden niet de gewoonte om duitse burgers te viseren voor hun acties, en ze bliezen zichzelf al zeker niet op in drukke wijken, of op drukbezochte plaatsen.

Dit kan je dus niet vergelijken.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2003, 20:28   #26
Nom@d
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
De Belgische verzetstrijders hadden niet de gewoonte om duitse burgers te viseren voor hun acties, en ze bliezen zichzelf al zeker niet op in drukke wijken, of op drukbezochte plaatsen.
mischien waren de verzetstrijders van toen niet mans genoeg om hun leven te geven voor de vrijheid van hun volk.
Nom@d is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2003, 20:29   #27
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle

Dit kan je dus niet vergelijken.
Correct.
Oud 5 februari 2003, 14:28   #28
humble
Burgemeester

Standaard

Nomad.

Het vermoorden van burgers een daad van moed?
Het is misdadig, laf en eerloos, het is gewoon moord.

Je verkleed je en pakt het gemakkelijkste tijdstip, plaats en slachtoffer.
Waarom geen gijzelaars en ze voor je uit naar de vijand sturen.

Bovendien is het logisch gevolg dat Uw vijand ook burgerdoelen gaat aanvallen, de burgers de grootste slachtoffers worden.

Als er helemaal geen ethiek meer is in de oorlog voering, is een atoombom of chemische wapens een logische gevolg.

Hier is de zelfmoord tevens laf omdat de nabestaande en bevolking van de zelfmoordenaar represailles kunnen verwachten die ze zelf niet kozen. Het is minachting van de onschuldige burgers aan beide zijden.

Het is eervol voor een overtuiging op te komen maar doe het dan met open vizier en niet als een sluip moordenaar.

Ik vind dat de Palestijnse alle rechten van een autonoom volk en staat verdienen, maar ik zal deze moordenaars van burgers nooit zien als heiligen of martelaars alleen als laffe moordenaars in het beste geval als gemanipuleerde en misbruikte slachtoffers van een misdadige organisatie.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 14:36   #29
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Het valt me meer en meer op dat het liberaal appel en het vlaams blok in standpunten veelal overeenkomen(overgenomen van het blok zal er beter op trekken ,doch zijn ze even verregaand dat is een andere vraag), zijn zij dan ook alles dat slecht en lelijk is?!
Oud 5 februari 2003, 14:49   #30
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
wanneer een officiele affiche van de umiva, oftewel de overkoepelende moslimraad, openlijk vraagt om geld te storten voor een terroristische organisatie in het midden-oosten (hamas)
Dit is een flagrante leugen
Oud 5 februari 2003, 14:53   #31
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Tuurlijk piano als ze je vriendjes aanvallen zijn het leugens ,wat had je gedacht. 8)
Oud 5 februari 2003, 14:55   #32
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Tuurlijk piano als ze je vriendjes aanvallen zijn het leugens ,wat had je gedacht. 8)
Als ik jouw vriendjes ontmasker zijn het voor jouw leugens, maar ik reik je tenminste bewijzen/bronnen aan, dat doet deze mestkever helemaal niet, een belangrijk verschil
Oud 5 februari 2003, 14:59   #33
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Azo ,ben jij een mestkever ,enne welke bronnen en bewijzen?!
Oud 5 februari 2003, 15:05   #34
thePiano

Standaard

Citaat:
welke bronnen en bewijzen?!
Bewijzen dat de Moslimraad geld zou verzamelen voor Hamas, die wil ik wel eens zien
Oud 5 februari 2003, 15:14   #35
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Die zullen er wel zijn ,en dat ze vlug mogen geplaatst worden dan ben ik van je gezeur vanaf .
Oud 5 februari 2003, 15:16   #36
thePiano

Standaard

Citaat:
Die zullen er wel zijn ,en dat ze vlug mogen geplaatst worden dan ben ik van je gezeur vanaf .
Die zijn er niet en zullen er nooit komen, vandaar dat ik zeg dat het een grove leugen is.
Oud 5 februari 2003, 15:22   #37
vlaanderen72
Banneling

Standaard

GEDULD MANNEKE GEDULD,DAT IS EEN SCHONE DEUGD MAAR TJA ,WAT WEET JIJ DAAR NU VAN!
Oud 8 februari 2003, 12:58   #38
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Die zijn er niet en zullen er nooit komen, vandaar dat ik zeg dat het een grove leugen is.
Is reeds uitgebreid uitgelegd MET bronnen en bewijzen eerder in deze topic.

Maar ja, je moet lezen hé? Niet alleen snel kwaad reageren op alles waaruit toevallig blijkt dat jouw allochtone vriendjes zich weer eens in een slechte daglicht hebben geplaatst.
Oud 10 februari 2003, 00:51   #39
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Gewoon blokkeren die handel, asap. Zoals dat koppel in Putte met hun zogezegde fonds voor palestijnse weesjes en weduwen.

Of gaan onze naïeve'linkskes' pas wakker worden als we hier eens prijs hebben.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2003, 07:30   #40
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Als dat allemaal waar is, moet dat inderdaad onderzocht worden.
Nogmaals, ik ben een liberaal. En dus geen Blokker.

Maar ik denk dat het soms handig zou zijn vanwege de media om bepaalde feiten te berichten, ook al komen die feiten vanuit een Vlaams Blok hoek, en ook al zijn ze negatef voor het algemene beeld van de allochtonen.

De ijver om dat soort zaken te verzwijgen heeft een omgekeerd effect, maakt het Blok steeds maar sterker, en wanneer het nieuws uiteindelijk toch bekend wordt, dan gaat het imago van de moslim-gemeenschap des te meer negatief worden.

Als er één partij is die van democratie geen kaas gegeten heeft zijn het de liberalen. Vlaams blok in quarentaine en de liberale leiders., .....zelfverheerlijkende, zelfingenomen dictateurs of toch zo iets ongeveer. Van regeren hebben ze al helemaal geen kaas gegeten, maar ja wat wil je van advokaten, onderwijzend personeel en bv's..... Wat kennen die nu van economie of omgangsnormen! Ik ben liberaal maar zal nooit meer voor deze partij stemmen, ik schaam me dood. En ja de Amerikanen willen Satan Housein klein maken. Maar moeten wij voor zulk een dictateur moordenaar onze nek uitsteken? Als onze michel maar weet waaraan hij begint, het zou ons economisch wel eens zwaar kunnen op de maag liggen. Maar ja daartegen is er een andere regering he en verder kijken ze hier niet.
Want dit is democratie op zijn best.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be