![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Enkel tijdens de broeiperiodes werd ons gevraagd niet in het bos te spelen. Signalisatie werd dan ook voorzien. Wat ik hiermee bedoel is dat men wel degelijk een goed natuurbeleid kan voeren, indien men degelijk communiceert met de betrokkenen. Groen denken kan dus wél!
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bij chiro gaan er wel ouders mee op kamp hee (de mietjes!) maar in dit geval zou dat goed zijn voor de supervisie. Verder, tijden zijn veranderd zegt u, mijn neefjes en nichtjes zijn allemaal bij de scouts en ik zie op dat vlak geen verandering hoor. Dat valt allemaal nog wel mee. En ze zullen zeker niet overal mogen spelen, dat staat toch ook duidelijk in dat artikel. Zoals ik al zei: geef ze dat vertrouwen toch, ze zullen volgens mij hun verantwoordelijkheid wel opnemen, ze hebben tenslotte moeten knokken hee, om dit gedaan te krijgen.
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Goed, dan maar wat olie op het vuur ![]() Scouts zijn een paramilitaire organisatie met een strikte hiërarchische structuur gericht op presteren. Chiro is een open gemeenschap met vooral aandacht voor het spelelement en oneindig veel leuker
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. netels groeien meestal tijdens het broedseizoen van de meeste vogels en zijn juist goed als bodembedekker en als voedsel voor oa veel vlindersoorten! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wékenlang heeft het brieven geregend van scoutekes en chiro-watjes! ![]() Maar het neigt hier nogal off-topic niet? [size=1]maar natuurlijk is de scouts beter dan de chiro [/size]
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. kan zijn, maar die netels moeten ook niet overdrijven en heel het bos inpalmen. ![]() Dus inderdaad; W�*t een natuurbeleid in mijn gemeente!
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mvg. Rogier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Wij hadden hier in kortrijk een natuurreservaat 'de kleiputten'. Dit is 2 jaar geleden vrij opengesteld voor het publiek. Resultaat: vandalisme, heel wat plantensoorten die verdwenen zijn, vuil, vorig jaar tijdens de zomer een kleine brand door argeloze wandelaars.
Wat wel zou kunnen, dat zijn duidelijk afgelijnde paden in natuurparken, waar je niet zomaar van het pad kunt afwijken. Ik heb dat gezien in Nederland, werkt prima |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
onze gemeente heeft ervoor gekozen het bos te behouden dat er 'altijd' geweest is, dus mét struiken, bramen, varens en netels, maar niet in die mate dat deze planten het bos overwoekeren, wat -zoals ik al eerder zei- wel zou gebeuren als de mensen alleen op de paadjes mogen. natuurlijk is afval in het bos spijtig, maar ook daar zijn genoeg initiatieven voor, zoals het plaatsen van vuilnisbakken aan de rand van het bos, opruimacties door gemeente, scholen, jeugdbewegingen... deze betrokkenheid bij het bos maakt (volgens mij) dat iedereen het zich gaat aantrekken dat het bos proper blijft.
![]() |
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoor je hier wel vanalles verkondigen waar je het NIET eens mee bent, maar wat vind je dan dat er WEL moet gebeuren?
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Deze hele topic doet mij terugdenken aan de verhalen die loskwamen na de val van de Berlijnse muur.
Honecker en zijn trawanten reden in hun geliefde Volvo's rond in enorme 'reservaten' waqar zij alleen toegang hadden, maar waar ook jeugdgroepen mochten komen 'kamperen'. Liefst vrouwelijke, die dan de 'eer van de chef' genoten. Het komt mij voor dat de groenen een gelijkaardig regime aan het installeren zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zoekt het wel vér, hé? Wat heeft bosbeheer te zien met vrouwen van de chef?
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
1e fase: gebied afbakenen onder mom van 'natuurgebied' 2de fase: openstellen voor 'recreatie' 3de fase: er luxueuse optrekjes neerpoten voor de vermoeide partijgenoten 4de fase: zorgen voor vertier. We zijn, zo te zien aan fase 2. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Allez, als je zegt dat het maar een mop was, zal ik ermee lachen.
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |