![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou een universum oneindig in grootte zijn?
Stel dat het dezelfde beweging maakt als dit stukje speelgoed : Klik en kijk, je kent het nog wel. . Een universum in een vast klein stukje dat zichzelf steeds recupereert... Voordeel : pakt weinig plaats in en heeft een eindend aantal atomen die oneindig worden door de recyclerende beweging... En 't geeft een mogelijke uitleg aan out-of-time dingen die af en toe opduiken. Nadeel, moelijk te vatten, net als het speelgoed... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Atomen zijn toch al voorbijgestreefd?
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hmmm.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik zal dan uit volwassenheid stoppen met in de clinch te gaan met harriechristus omdat het weinig uitmaakt. Ik zal geen blad voor de mond nemen en zeggen dat ik het gehad heb om tegen een rots te discussieren.
Wat Diego Rada zei heeft mij dan ook tot inkeer gebracht. Het is een kleine wereld en ik en harrichristus staan uiteindelijk achter dezelfde theorie, ook al hebben we onze meningsverschillen. Kom, laat ons de strijdbijl begraven en verder gaan zonder verwijt. Laatst gewijzigd door Espadas : 18 augustus 2012 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom niet?
Het is moeilijk voorstellen dat het ergens stopt. Zo van ho: verder gaan is onmogelijk. Is daar dan een muur, waar je niet doorheen kan? Wat het meest logisch is is dat zoals de tijd eeuwig is dat de ruimte dan oneindigheid is. En er is ook nog nooit een einde aan de ruimte gevonden, noch aan de tijd. De waarheid is de oneindigheid en niet de eindigheid. Citaat:
Dan kan de ruimte ook wel oneindig zijn. Bovendien is een eindeloze herhaling van steeds weer hetzelfde nogal eentonig en levert weinig op. Veel beter is dan mijn atoomtheorie met een eindeloze evolutie. Dat heeft veel meer zin. Citaat:
Waarom zou het eindigende aantal oneindig moeten worden en niet al van zichzelf oneindig kunnen zijn? En kan iets wat eindig is wel oneindig worden? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vond ze wel grappig en heb ze op mijn website verzameld en ik gebruik ze nu in mijn strijd om mijn atoomtheorie. De fotoos hebben ze van Kopspijkers. Het is het wapen der humor.... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 18 augustus 2012 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik blijf gewoon verkondigen wat ik denk, ook over jouw theorie. Dus ik denk hier anders over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is al een groot verschil van mening. Citaat:
Lijkt mij nogal tegenstrijdig. Ik hou wel van strijd, maar niet met de vuist, want ik ben geen bokser, maar de intellectuele strijd schuw ik niet. Ik strijd voor de waarheid van mijn atoomtheorie en tegen allen die daarover leugens verkondigen en zich niet schamen. |
||
![]() |
![]() |