![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Niet, ik ben bezig over het werk.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tussendoor ben ik afvallig hoor. En ik ramadan al een heel jaar, (maar dan andersom: niet eten na zonsondergang en voor zonsopgang).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, als het zo simpel zou zijn.
't Is ondertussen al aangetoond dat de "racisten" hier op't forum "betere" moslims kunnen zijn met een S4B keurmerk dan de doorsnee "moslim" op't straat. Ergo, morgen ben ik Moslim, aangezien het suikerfeest is, en volgende maand eis ik een dag vrij voor de Bar Mitsva van mijn nieuw joods buurjongetje. Tja, dat bekeren is bijna een voltijdse baan op die manier. Ik ben benieuwd wanneer ik als Aquariaan elke maandag een uur moet zwemmen tijdens mijn werkuren. En als mijn werkgever me wenst te ontslaan omdat ik te veel bekeer, dan kan ik na een rondje CGKR nog eens vakbondsbescherming inroepen. Tof he, mee op de lijst staan.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen er hier nu wel allemaal grapjes over maken, maar de realiteit is ondertussen dus weldegelijk dat de sluipende islamisering hoe langer hoe meer aan de oppervlakte komt.
Tien jaar geleden is men erover beginnen mekkeren, en ondertussen is het hier blijkbaar al lang ingevoerd in de scholen (let op: niet moslim kinderen moeten een papierke meebrengen als ze ongewettigd afwezig zijn, zeker als het einde van het schooljaar is, de lessen gestopt en mama en papa kunnen mits grote korting op verlof vertrekken!) Voor werknemers is er nochtans geen probleem: elk jaar zijn er officiele feestdagen die toevallig tijdens het weekend vallen, waardoor er een eventuele vlottende dag vrijkomt. Die dag kan dan gerust door moslims worden gebruikt om hun feesten te vieren. maar nee, dat is niet goed genoeg. Ze moeten APARTE feesten hebben (waarom niet ineens drie officiele feestdagen voor iedereen? en nadien ook de boeddhistische feesten, de hindoefeesten, etc....) Blijkbaar hoeven moslims zich ook niet aan de wettelijke sluitingsuren voor winkeliers te houden. De wet van Allah primeert boven die van Antwerpen. Binnenkort wordt het algemeen openlijk aanvaard dat de shariarechtbank - fuer moslims only - wordt ingesteld. Nog even en vrijdag wordt rustdag ipv zondag (what's in a name).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Circe, je biedt hier een mooie oplossing voor het probleem aan, lijkt mij! Er vallen vele feestdagen in het weekend die inderdaad, indien niet uitbetaald, tijdens de week mogen worden opgenomen. Hetzij bepaald het bedrijf dit collectief, hetzij mag de werknemer vrij kiezen wanneer hij of zij die dag opneemt. Ideaal en het personeelsvriendelijkst zou zijn dat de werknemer vrij kiest wanneer hij deze dag opneemt. Moslims "moeten" (ik denk niet dat je het waterdicht kan verplichten) deze dag dan inzetten voor het vieren van hun feesten. Uiteraard, want eigenlijk hebben zij geen recht op die feestdag terug, ze hebben immers geen feestdag gemist, gezien zij de westerse feesten noch onze religieuze katholieke feesten onderschrijven of ze enige betekenis voor hun hebben. Punt twee, daarin heb je gelijk: - het is zo dat uitbatingen door Moslims minder controles krijgen van overheidsinstanties, als het nu gaat over sociale inspectie (vaak schrijft één bedrijf arbeidscontracten uit voor een man of duizend, allemaal contracten van één dag, want na één dag maken velen al aanspraak op een werkloosheidsuitkering. Het overige deel wordt voor de overige dagen ingeschreven. Dit tegen grove betaling uiteraard. De uitbater betaalt nougatbollen en werknemers maar heeft integendeel er nog een leuke bijverdienste bij, volledig voor zijn eigen zak! En wij maar vreemd opkijken als pand zoveel in de stad weer eens wordt opgekocht door een bende vreemdelingen. - huurhuizen verhuurd door vreemdelingen: ook veel minder gecontroleerd. Normaliter moet de Vlaamse wooncode hier van toepassing zijn. Allochtonen vinden het echter niet noodzakelijk dat hun huis, toilet, badkamer, ... aan bepaalde minimumvoorschriften qua grootte, verlichting, veiligheid, electriciteit, comfort, ... voldoet. Daarom laten de inspecteurs ze hier ook in met rust. Het gevolg is dat deze mensen kunnen huisjesmelken dat het een lieve lust is. Daarom kunnen ze makkelijk panden in de stad opkopen. En al zeker omdat ze die voor een appel en ei kopen omdat niemand anders ze nog wil, want als een autochtoon ze moet renoveren, schiet hij er kont en kop aan in (iets oud renoveren zodat het voldoet aan de wooncode = makkelijk 100 000 euro extra ertegenaan smijten). Bijkomend omdat deze mensen nog eens heel goedkoop kunnen lenen ook, volgens de sharia mag men namelijk geen rente betalen op een lening. Het Vlaamse woonfonds of gelijkaardige sociale hypotheekfondsen geven hun dan nog een duwtje in de rug. Men zorgt er wel voor dat het zodanig overkomt, al dan niet met valse papieren enzovoort, dat men in aanmerking komt voor zulke goedkope leningen. En zij de huur maar ophalen ... (het gaat meestal om illegalen of vluchtelingen die op doortocht zijn naar Engeland, vooral aan zee of in havengebied is dit dus bv. heel populair). Ding is: de notaris die de verkoop doet weet het, de burgemeesters weten het, ... De realiteit is dat hun pand na enkele jaren een volledig uitgewoond krot zal zijn volgens zeer vreemde ideeën en normen "hersteld". Dan is er nog een andere makkelijke prooi buiten de illegalen en vluchtelingen, die niemand snel verwacht... dus zet je schrap... Ik kan het weten, want ik heb het zelf gezien en weet waar het onder andere zo is: alleenstaande mannen, ex-arbeidsmigranten. Wat is het probleem? Zij hebben hier gewerkt, zijn moeten stoppen wegens ziekte of sluiting van het bedrijf. Ze vinden geen ander werk meer. Ze maken geen aanspraak op een sociale woning gezien er nog duizend gezinnen met zevenenzestig kinderen voor hun staan. Wat gebeurt er door een andere allochtoon? Hij heeft bv een eigen bedrijf, loods, schuur, ... met iets van grond achter, dat je ook langs achter kan bereiken. Aan die achterkant gebeurt het: tientallen supermini-woningkjes, nog kleiner als de woningskes ten tijde van Daems, waar deze mannen dan maar wat graag gaan wonen uit miserie en ellende. Volkomen illegaal, maar het enige betaalbare dat men kan vinden. Het domicilie zet men dan elders (bij een brievenbus, want als je samenwoont krijg je ook nog eens minder uitkering). Ik heb zo eens een huisje vanbinnen gezien en ben er weken niet goed van geweest. Het ging om iemand die iets verkocht via het internet, waar wij op in gingen. De man nog een serieuze fooi erbij gegeven. ![]() Zo zuigen ze hun eigen familie of andere vreemdelingen leeg, die het slachtoffer worden van hun malafide praktijken ... De huur kan ook betaald worden door vieze klusjes voor hun op te knappen natuurlijk ... dan mag de band met de georganiseerde misdaad rustig gelegd worden, denk maar aan wapen- en mensenhandel, drugshandel, ... Nog schrijnender is het natuurlijk wanneer deze mannen gescheiden zijn en allimentatie moeten betalen van hun uitkering, die dan tekort schiet. Enfin dus begrijp me niet verkeerd: invaliden, echt zieken, mensen die ooit gewerkt hebben maar echt niet meer bij machte zijn om nog te werken nu of die echt geen werk kunnen vinden, mogen gerust een uitkering krijgen van mij. Maar het misbruik moet eruit, net als de massa illegale activiteiten waar al deze doppers, zieken en invaliden zich vaak mee inladen (van zwartwerk over diefstallen, overvallen en verkrachtingen tot zeer zware criminaliteit). - identiteitscontroles daarentegen komen wel vaker bij deze groep voor, wat te maken heeft met feit dat ze vaak 's nachts op straat komen, in groep, al dan niet vermomd, ... terwijl er net iets verderop door gelijkaardige figuren bv een ramkraak, homejacking, tigernapping, ... gebeurde ... Als de groep zich minder negatief in de spotlights zette, was het natuurlijk niet nodig dat we onschuldigen die er gelijkaardig uitzien beginnen controleren. Als blonde jonge vrouw, heeft men mij nog nooit zomaar bij het zien van mijn verschijning op straat mijn id pas gecontroleerd. Behalve bij grensovergangen bv (Zwitserland, Nederland, ...), op internationale transporttuigen (trein of bus) en bij de controles van de lijn bv. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en kijk, het fenomeen begint zich al door te zetten in Vlaanderen:
Citaat:
Lees vooral het hele artikel. Ik vraag me hier toch wel bij af: - als men gewoon in groep niet naar school gaat, dan is er "niks aan de hand"? Waarom krijgen autochtone kinderen en andere niet-moslimkinderen strafmaatregelen als ze niet verschijnen op school? Een poolse kennis van me wou met haar dochter op tijd met de auto naar Polen om daar Kerstmis te vieren. Ze wou vertrekken van zodra de kerstexamens voorbij waren: een dag of twee voor het einde van de lessen. NEEN HOOR! mocht niet! kan niet zijn. Het kind "kreeg dus een zware verkoudheid", briefke van mijnheer doktoor en toen lukte het wel. Zal ze volgende keer misschien beter zeggen: "wij moeten het Poolse suikerfeest gaan vieren?" Wat gebeurt er in feite als het suikerfeest midden in de examenperiode valt? Gaan ze die examens dat ineens vrijstellen? en nog eentje: wat heb IK als werkGEVER ermee te maken dat een of andere bietekwiet uit de federale regering wat afspraakjes maakt met marokko of turkije, zodat IK aan mijn personeel verplicht wordt om ze (weliswaar onbetaald) vrijaf te geven? Heeft de werkgever nog iets te zeggen of mag die enkel vooral niet discrimineren?
|
![]() |
![]() |