![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Verplicht te draaien op radio en TV als hittip of hoe heet tegenwoordig zo'n lieke dat ze willen pushen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() LEVE ![]() |
||
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom zeg, wie gaat ge daarmee overtuigen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2) Gij vindt u echt wel de beste man van het forum e? Ge ziet dat ge van het vlaams blok zijt ze. Direct mensen verwijten als ze eens iets tegen het vlaams blok durven zeggen.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Direct mensen verwijten" : oog...splinter...volledig oerwoud ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Dit is het mooiste, ‘t mooiste moment Net of ik jou tot voor vandaag nooit heb gekend Ik denk weer aan vroeger, die zomer van vroeger En opnieuw zie ik je weer, zoals die eerste keer Dit is het mooiste, ‘t mooiste moment Alles in jou zegt dat je voor mij was bestemd Ik hoef niet te dromen, want jij bent gekomen En zie ik je hier nu weer, lijkt het weer die eerste keer ‘t Mooiste in ‘t leven, heb ik hier bij mij Want kijk ik naar jou dan is er maar 1 en dat ben jij De kracht en de ziel, volgt mijn verhaal Het allermooiste dat ben jij Dit is het mooiste, ‘t mooiste moment Te kunnen zeggen, dat jij alles voor mij bent Ik zou niet weten, hoe jou te vergeten Want ik zie je telkens weer, net zoals die eerste keer ‘t Mooiste in ‘t leven, heb ik hier bij mij Want kijk ik naar jou dan is er maar 1 en dat ben jij De kracht en de ziel, volgt mijn verhaal Het allermooiste, enkel het mooiste komt van jou ‘t Mooiste in ‘t leven, heb ik hier bij mij Want kijk ik naar jou dan is er maar 1 en dat ben jij De kracht en de ziel, volgt mijn verhaal Het allermooiste heb jij gegeven Het allermooiste komt van jou |
||
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat denk ik ook. |
||
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al meer dan 42 megabytes gelezen dat mijn site vol leugens staat maar nog altijd geen weerlegging. Je kan dat tot in den treure herhalen, maar ooit zal je toch met 'iets' voor de dag moeten komen om te bewijzen wat je zegt.
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfs het niveau van tien om te zien is beter dan het lied hier aangehaalt was me da voor ne draak
|
![]() |