![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 18 en schachtentemster? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is overduidelijk het werk van een trol, die pogingen onderneemt om je naar een website te lokken waar hij je gegevens kan bekijken/opslaan/misbruiken... We hadden hier een tijdje geleden een gelijkaardig fenomeen van een zeker "Marxmannetje" (toeval?), die de gegevens die hij via zijn website van de bezoekers van hier verzameld had, openbaar kwam maken.
Een 17-jarige die niet alleen aan een universiteit zit, maar dan ook nog eens als "senior" en een 18-jarige die al schachtentemster is en dan nog aan een hogeschool. Ligt dat er niet een beetje tè vingerdik op? Wat denk je?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag me natuurlijk wel af hoeveel eerstejaars er eigenlijk zo ijverig zijn om meteen al zélf iets op te richten. Indien dit echt is, is het natuurlijk gedoemd te mislukken zonder steun van ervaren studenten. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 22 augustus 2012 om 10:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Omdat Raf de lol niet missen mag!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Maar niet elke website wordt opgericht met malafide bedoelingen en niet elke website probeert via doorlinken vanop politics.be gegevens van bezoekers te achterhalen en te misbruiken.
Citaat:
Overweeg je werkelijk nog steeds de mogelijkheid dat dit "echt" is?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het veelvuldig voorkomen van de naam "Raf" toeval? Wat denk je?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of omdat men één welbepaald lid van politics.be naar die website wil lokken?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Het is zover mkb, leden.
Laten we onze monnikkledij afdoen nu hij ons complot doorheeft en hem offeren aan onze god Baäl!! Laatst gewijzigd door Espadas : 22 augustus 2012 om 19:04. |
![]() |
![]() |