![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van Rompje? Het meisje zonder armen en benen.
![]() Rompje ligt op het strand en er komt een prins op "zijn wit paard langs. Rompje vraagt. Ooh prins, ik wil je zo graag kussen. Prins zegt allee voor ene keer dan. Die draait Rompje binnen. Maar Rompje wordt wat opdringerig; ooh Prins ik wil wel eens goed fucken. Prins pakt Rompje op en gooit die in het water met de woorden: "Nu ben je gefuckt!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt aangebeld en Marie doet open. Er staan 4 kinderen voor de deur.
Mevrouw, mag Jefke met ons komen voetballen ? Marie : Maar jongens toch. Jullie weten toch dat ons Jefke geen benen heeft. De jongens kijken beteuterd. Dan zegt er een. Mevrouw, mag Jefke met ons komen volleyballen ? Marie : Maar jongens toch. Jullie weten toch dat ons Jefke geen armen heeft. De jongens kijken weer beteuterd. Dan zegt er een. Ja maar wij hebben geen bal.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 3 maart 2023 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Isaac Goldstein wordt overhoop gereden in de Pelikaanstraat, en een ambulance brengt hem naar het ziekenhuis waar hij wordt geopereerd.
Daags nadien komt de chirurg hem opzoeken in de kamer. Meneer Goldstein, ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Het slecht nieuws is, dat we uw twee benen tot aan uw knieën hebben moeten amputeren. Het goede nieuws is, dat de patiënt vd kamer hiernaast, uw schoenen wil kopen.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man wil zich laten steriliseren.
De dokter zegt: "dat is een onomkeerbare ingreep. Heeft u daar uitgebreid met uw vrouw over gesproken"? "Ja hoor" zegt de man. Ze is het er volledig mee eens. "En uw kinderen"? vraagt de dokter. "Ja hoor dokter zegt de man. "Mijn kinderen hebben erover gestemd! 17 zijn voor en slechts 3 zijn tegen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 Vriendinnen bespreken tijdens de koffieklets hun liefdesleven.
Zegt de ene vrouw: 'mijn man en ik hebben olympische seks'. 'Oww', zegt de andere vrouw, 'is dat dan met allerlei ingewikkelde standjes'? Welnee zegt de eerste vrouw; 'het gebeurt gewoon maar één keer in de vier jaar'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hamvraag is, hoe vullen ze de andere dagen dan in?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man en een vrouw zijn 25 jaar getrouwd.
De man zegt; 'schat, na 25j moet ik je echt iets opbiechten! Ik ben kleurenblind'. De vrouw antwoordt: 'ach schat dat maakt niks uit hoor! Ik moet je ook iets vertellen; ik kom niet uit Gent maar uit Ghana'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een werknemer komt voor de zoveelste keer te laat op zijn werk.
Zijn bazin schiet in een Franse coleire en roept: "Als ge nu nog één keer te laat komt, al was het maar 1 minuut; dan trek ik je onmiddellijk een kwartier af"! De werknemer antwoordt; 'ok bazin, zolang u maar geen koude handen heeft'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 Politieagenten bellen in paniek naar de comissaris van wacht:
"Wij staan in een huis waar een vrouw haar man heeft doodgeschoten omdat hij over de natte vloer gelopen was na het dweilen"! Commissaris: "Hebben jullie die vrouw gearresteerd"? Agenten: "Nee, de vloer is nog niet droog"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk dat ge de grap niet hebt.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar letten oudere mannen op als ze een nieuwe dokter kiezen ?
De grootte van de vingers. De meeste vrouwen tegenwoordig zijn bi het komt er alleen op neer uit te vogelen of het seksueel dan wel polair is. Een boek zonder woorden is zinloos
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 6 maart 2023 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als't dan toch flauwe mogen zijn ook:
Twee blondjes lopen door de stad en ruzieën over wat die gele bol in de lucht nu eigenlijk is. De zon of de maan? Ze besluiten ergens aan te bellen en het aan een derde persoon te vragen. Er doet nog een blondje open en die antwoordt: "Ik heb geen idee, ik woon hier ook nog maar pas."
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een interviewer vraagt aan Stevie Wonder of hij het niet jammer vind dat hij vanwege zijn blindheid nooit de massa's mensen heeft kunnen zien waar hij voor opgetreden heeft.
"Ach", antwoordde Stevie, "blind zijn vind ik zo erg nog niet, ik ben al blij dat ik geen neger ben!"
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"mag ik je mijn plaats aanbieden?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet een vrouw doen wanneer ze haar echtgenoot vol angst zig-zaggend door de tuin ziet rennen?
Antwoord: blijven schieten.