![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar bon, ik zie dat je actief naar een nieuwe ban solliciteert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, zeer relevant.
Rommel heeft - te laat dat is waar - zich verzet tegen de monster Hitler. Feeks Martin heeft dat nooit gedaan tov Dutroux. En itt Rommel die zijn leven riskeerde en verloor, moest Martin enkel drie nummers intikken op haar elefoon, en zelfs dat heeft ze niet gedaan.
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, nonnen mogen stinken van mij hoor. Des te beter... hun geloof stinkt als een rotte karkas.
![]() |
#26 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed, laten we aannemen dat ze enkel in een andere gesloten instelling terechtkon, zoals bijvoorbeeld een klooster. Waarom zijn ze op die vraag ingegaan? Mevrouw Martin vroeg dat niet omdat ze anders morgen in armoede op straat staat hè? Ze vroeg dat in het kader van haar vervroegde invrijheidsstelling; om dus aan de rest van haar wereldlijke straf te ontlopen. Het klooster had eenvoudigweg kunnen antwoorden dat het niet tussenkomt in de wereldelijk rechtsmacht. Door op haar verzoek in te gaan, draai het of keer hoe je wil, hebben ze actief meegewerkt aan haar vervroegde invrijheidsstelling. En daarmee gaan ze verder dan hun christelijke leer van hen verlangt. En dan blijf ik met de vraag zitten: er zijn zoveel behoeftigen die ze niet opvangen, waarom Michelle Martin, die niet behoeftig is, maar gewoon uit de gevangenis weg wil nog voor ze haar straf volledig heeft uitgezeten, wel? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sammael : 30 augustus 2012 om 11:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De KK uitmaken voor wat het is zal me geen ban opleveren hoor. We leven niet meer in de jaren stillekes he. Tot spijt van wie het benijdt...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 augustus 2012 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zijn niet de nonnen van Malonne die onze lakse wetten hebben goedgekeurd, noch de magistraten die ze toepassen. Dat zijn de politici, die in dit verkiezingsjaar een beetje staan mee te huilen met de wolven in het bos. Voor mijn part hadden ze Martin nog een paar jaartjes binnen mogen houden, maar de wet is de wet en eigenlijk ben ik wel blij dat in dit land nog de Rule of Law heerst, hoe onvolkomen die is dankzij onze infantiele klasse politici. Dat de mensen maar eens goed nadenken als ze de volgende keer in het stemhokje staan, want die publieke verontwaardiging is niet meer of niet minder dan het toegeven dat de politici die WIJ verkozen hebben, er een potje van gemaakt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar bon, het ging erover dat je zei dat elke Nazi slecht is. Eerder ook nog dat de Paus slecht is omdat hij bij de HJ zat, ook al deserteerde hij in de oorlog, wat hem executie had kunnen opleveren indien Duitsland gewonnen had. Hans Scholl zat ook bij de HJ en wèrd geëxecuteerd. Maar bon, ik verspil mijn tijd gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat hypocriet is, is dat ze Martin opvangen onder het mom dat ze behoeftig is. Dat is ze niet. Ze zou het eventueel wel zijn als ze op 't eind van haar straf nergens meer terecht kan (maar dan nog stelt zich de vraag, van alle behoeftigen die zouden kunnen geholpen worden, waarom nu net Martin? Alle pedofilieschandelen in de Katholieke Kerk indachtig, stinkt dat, toch?), maar vandaag is ze niet behoeftig.[/quote]Ze is een verschoppeling. Hoeveel daklozen zijn er in Malonne. Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen dat klopt niet.
Citaat:
Verder is het niet juist om te beweren dat omdat de staat faalt, anderen ook moeten falen. Zonder de zusters zou de Heks martin nog in het gevang zitten. En ge kunt het draaien en keren zoveel als ge wilt maar dat is een feit. Trouwens hoeveel daklozen of azielzoekers leven daar? Geen een. Dus als men niet breindood is kan men enkel tot één conclusie komen; ze helpen haar omdat ze handlanger van een paedo was. Nuff said. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'ja de "RKK" is steeds een vreemde sekte gebleken....niet alleen pedofilie ook in het verleden in de oorlogsjaren 40/45 met nazi duitsland. Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 30 augustus 2012 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Case in point. Heeft de RKK echt niets geleerd van de afgelopen 5 jaar. Pedo's de hand boven het hoofd houden is GEEN goede goed publiciteit voor een firma die beweert de goede boodschap in pacht te hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik lees hier dat enkel degenen die de wet gemaakt hebben verantwoordelijk zijn. Dat is zever. Tuurlijk, die zijn zeker verantwoordelijk, maar een magistraat had het wel wat moeilijker kunnen maken voor Martin. En die nonnen hadden andere behoeftigen kunnen opvangen dan Martin. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zijn enkel de daklozen uit Malonne behoeftig? Ik kan mij wel inbeelden dat er heel wat Brusselse daklozen graag naar 't klooster in Malonne zouden verhuizen, net zoals Martin daar nu naartoe verhuist. Citaat:
![]() En dat is maar goed ook, anders zou dit maar een saaie draad zijn ![]() Laatst gewijzigd door Sammael : 30 augustus 2012 om 12:17. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Nu gij kunt blovieren tot de zon rood wordt - het zal niet baten. De mensen weten dat Martin een monster is, het ergste, lafste, schandaligste soort misbaksel van een onmens is. En de tratios, de KK en justitie hebben ervoor gezorgd dat ze op vrije voeten is. Maar zelfs die schandalige organisaties doen niet wat gij doet; het goed praten. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie de waarheid wilt weten kan het verhaal gerust googlen - kort gezegd was Rommel compliciet in een poging om Hitler te vermoorden door een bom te plaatsen in de Wolfenschanze. Helaas (of misschien neit - ik weet niet hoe de wereld anders zou zijn oest die poging gelukt zijn) heeft iemand de bom verlegd, net achter een stevige poot van een tafel. Hitler overleefde het, Rommel kreeg 'de kans' om zelfmoord te plegen. Don't believe me - believe the facts. Citaat:
![]() ![]() ![]() Graaf maar verderv zou ik zeggen. En ja alle nazis waren slecht. Dat ge dat als controversieel ziet, dat, dat spreekt boekdelen. Citaat:
Citaat:
![]() |