![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar komt het begrip gealigneerd vandaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zie je totaal fout, want voor de aller1e maal zie ik Kallikles hier iets enorm zinvols neerzetten.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet-gealigneerd met Rusland, China, Noord Korea, Iran en Venezuela.
Krijg ik nu een afzonderlijk subforum? Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NAM (beweging van niet gebonden landen) telt zo'n 130 landen maar is desondanks slechts een 'derde wereld clubje' volgens de VS en Europa die van zichzelf denken de internationale gemeenschap te vertegenwoordigen. Dat de NAM in Teheran vergaderde zopas moet een doorn in het oog zijn van die zelfbenoemde nep 'internationale gemeenschap'.
Ik kan alleen maar hopen dat de groep van landen zal groeien die niet willen meedoen aan de westerse werkwijze om landen die niet aan de dictaten van Washington willen gehoorzamen te demonizeren, te isoleren, en desnoods via geweld te pogen overheersen. Een appart subforum lijkt me niet nodig. De bezinning waar Kallikles op aanstuurt is wel interessant. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 september 2012 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Binnen 22 jaar als je eens een interessante, of zinvolle, of grappige post schrijft waarin je niet memt, zeurt of krijst als een zuur viswijf of een bejaarde strandjanet.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() maak het driehoekje automatisch : als er 3 keer op geklikt wordt verdwijnt het onderwerp in kk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik ben voor een subforum subfora waarin we kunnen discussiëren over welke subfora we willen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan er ook discussiëren over bejaarde strandjanetten en krijsende viswijven. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2012 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest 'k moderator zijn dan lag je al lang met je kloten, jarenlang gezever en honderden spampostings buiten. Ik heb de indruk dat je behandeld wordt als een curiositeit. Een studieobject. Misschien bevalt je dit wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie ook de discussie in deze draad:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175806
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit valt vooral op als men de idealen van de NAM bekijkt ; Mutual respect for each other's territorial integrity and sovereignty Mutual non-aggression Mutual non-interference in domestic affairs Equality and mutual benefit Peaceful co-existence Ik observeer dan ook soortgelijke zaken, zoals beschreven in de OP en ben dezelfde mening toegedaan als @Kallikles. In dat opzicht heb ik reeds een tijdje geleden vorig vraagje gesteld : http://forum.politics.be/showthread.php?t=171947 U kan daar ook het antwoord van de moderatie lezen. Ik waardeer en steun het initiatief van @Kallikles, maar tevens veronderstel ik, het hierboven vermeldde antwoord van de moderatie in acht nemende, dat dit voorstel tot een nieuw onderdeel waarschijnlijk duidelijker zal moeten geformuleerd worden. Dit alhoewel de breuklijn tussen de "gealigneerden" en de "niet-gealigneerden" meer dan duidelijk is, ook op dit forum. En dit ondanks het feit dat deze veel scherper is dan deze tussen "links" en "rechts". Een nieuwe politieke filosofie zou inderdaad, over de grenzen van links/rechts heen, kunnen ontstaan. Maar ondertussen kunnen we rustig verder borduren in bvb. het onderdeel internationaal en dit voorstel verder "uitwerken". MVG, ZB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig.
Je bent het wschl enkel met een gedeelte van mijn tekst eens. Misschien zag jij Kallikles al eerder iets interessant posten. Maar dit is in elk geval ok, wat sommige forumzeuren er ook mogen over zeggen. Links-rechts is totaal achterhaald als politieke schuifje.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 september 2012 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() @ zonbron
Verhakkel lustig verder citaten van ss, hij heeft dat graag, maar citeer strandjanetten, strontzangers , viswijven en forumzagen voluit, wil je? En bedenk dat de meeste mensen noch gealigneerd zijn, noch niet-gealigneerd zijn. Hoe ga je die dan noemen? Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2012 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |