![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Taak 8: Geef dat eens terug!
Bijna iedereen heeft wel iets thuis liggen dat tot iemands anders bezit kan worden gerekend. Een paar dvd´s? een haagschaar, een boek, een wasmand van moeke? Vandaag verzamel je dat gerief en geef je alles terug asap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=sCMotoEV3TY |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Bedankt Diego. Maar worden de meeste paswoorden niet afhandig gemaakt door database leakage? Desalniettemin goeie video.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Taak 9: bril
Ga nog eens op afspraak voor die ogen van je, wsl al veel te lang geleden. Of laat eindelijk eens iets doen aan de spannende beentjes. Spoel de glazen eens met gewoon afwasmiddel. Schaf je eens een goed doosje en doekje aan. Kortom: zie eens naar je bril. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar al bij al bezit ik geen gevoelige info op m'n pc en voor de online-bankverrichtingen is er dan weer zo'n kaske met telkens een andere toegangscode. Online aankopen vermijd ik zoveel mogelijk en alleen dan nog alleen als een produkt niet in een met de wagen bereikbare winkel te vinden is. Enfin, ik slaap voorlopig nog op m'n twee oren. Verder nog een tip voor wie niet dadelijk zin heeft, om een vervelende klus uit te voeren: http://www.hln.be/hln/nl/37/Psycho/a...oe-je-zo.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Taak 10: frigo
Vandaag is het de bedoeling dat je alles eens uit de frigo neemt, weggooit wat oud is alsook de producten die je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet meer zal gebruiken. Neem er ook een schotelvod en wat afwasmiddel bij en poets die hele handel eens. Dat duurt max. 10 minuten. Als toetje maak je ook de voorkant eens schoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Taak 11: portefeuille
![]() Dit is meer iets voor het mannenvolk, maar de vrouwen mogen deze raad ook al eens ter harte nemen wat hun sjakosj betreft. Gooi er eens alles uit, en beloof om er slechts een derde terug in te steken. Dikke portefeuilles zijn spuuglelijk en kunnen rugpijn veroorzaken. Zelf heb het het roer vorig jaar radicaal omgegooid, en me een slim wallet aangeschaft, genre: ![]() Nog geen seconde beklaagd. Een magic wallet is ook goed: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb als kind een trauma opgelopen met schotelvodden. Dat komt door mijn oma. Dat was een hele lieve vrouw MAAR: die kuiste steeds na de maaltijd mijn mond af met haar schotelvod. Bweik! Als klein kind vond ik dat al ontzettend vies. Ik heb daar een soort fobie aan overgehouden of noem het hoe je wilt: bij mij thuis wordt een schotelvod slechts 1 dag gebruikt en dan vliegt ze de was in. Kookwas: 90°. En na de was vind ik die dingen NOG vuil....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() ![]() Mmm...
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() Taak 12: sleutelbos
Vandaag heb ik maar liefst drie sleutels uit mijn sleutelbos verwijderd. Niet dat ze niet van pas meer zullen komen, nee, maar omdat het geen zin heeft om ze altijd en overal mee te sleuren. Eén sleutel heb ik alleen maar ´s zaterdags nodig. Ik laat die dus voortaan thuis en neem die enkel de zaterdag mee. Eén sleutel gebruik ik maar een tweetal keer per maand, hop eraf. En een laatste sleutel heb ik aan mijn vrouw gegeven. Nadat ze gisteren haar sjakosj (zie taak 11) uitgekuist heeft is er zeker plaats voor zo´n onnozel sleutelken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Indien diene van mij het nog maar WAAGT om zich met mijn persoonlijke spullen te bemoeien krijgt hij nen draai om z'n oren. Potverdekke seg! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk; ik ben al eeeeeeeuwen getrouwd. ![]() MAAR: er is een stilzwijgende afspraak tussen ons: -allee, een nooit uitgesproken maar wel nageleefde afspraak-: wij gaan NOOIT in elkaars portemonee, HIJ gaat nooit in mijn saccoche. En wij checken NOOIT elkaars GSM, E-mails enz. Soms gebeurt het dat ik tegen mijne man zeg: "Neemt nekeer mijne portemonee uit mijn handtas". Dan komt hij met mijn handtas bij mij en zegt: "Zeg, pak uwe portemonee er zelf uit: ge weet dat ik daar niet aankom". Omgekeerd ook. Zegt hij: "Neem maar die 20 euro uit mijne portefeuille". Dan neem ik zijne portefeuille van de schouw en zeg: "pak die 20 euro er nekeer zelf uit eh! Ge weet dat ik daar niet aankom. ![]() ![]() Dat was vroeger bij onze ouders ook zo: saccochen en portemonees zijn persoonlijk. Privé. ![]() |
|
![]() |
![]() |