![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe wreed is dit alles niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Het is hier inderdaad (nog) minder divers geworden dan vroeger. Nochtans wordt dit forum, in tegenstelling tot politicsinfo, niet gemodereerd door VB'ers of bestierd door een aan lager wal geraakte LDD'er. Blijkbaar zijn N-VA'ers meer geneigd om over politiek te discussiëren dan anderen. Al kan hun imposante aanwezigheid alhier natuurlijk ook voedsel geven aan het gerucht dat het allemaal beroepskankeraars zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Haha nog nooit van gehoord, maar bestaat wel degelijk http://www.politicsinfo.be/viewforum.php?f=1
En het zit daar vol met neonai's genre vb. Ik denk dat ik mij daar eens ga laten registreren, om er wat leven in te brengen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() De gedachte alleen al aan democratie: de gruwelijkste nachtmerrie voor linkiewinkieland...
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() komkom mensen...we moeten ons er van bewust zijn dat "forum",net als "chat" indertijd ;iets wordt als sportvisserij,vinkezetterij en duivensport....een uitstervende bezigheid....
*zoek dekking* Laatst gewijzigd door kelt : 3 september 2012 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik zou je groot gelijk geven mocht dit niet zo zijn
Maar via mijn favorieten krijg ik dit http://www.politicsinfo.be/politiek-en-actualiteit.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van alle idiote berichten die jij al op dit forum gepost hebt, spant dit toch wel de kroon... Dit topic hoort zonder twijfel in de top 5 van de meest idiote topics op politics.be.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 september 2012 om 05:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Da's omdat het topic weg is, niet het forum... En wat voor werk deed je ook alweer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Uh-huh alweer in grootse doen:
http://www.politicsinfo.be/viewtopic...56758&start=20 "De moderatie is er zo links dat ze perverten in bescherming neemt ten koste van normale mensen. En men heeft er als achterlijke linksen ook nooit van waarschuwen of vergiffenis gehoord... ik vind die houding onvergeeflijk. Het forum is daar werkelijk kapot gemodereerd en er blijven dus vnl. pervs en gekken achter. Politics.be is allang over z' beste jaren heen..." Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 4 september 2012 om 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu dat de NVA groot geworden is, zit het hier ineens vol NVA'ers. Nochtans zijn het vaak dezelfde mensen die een paar jaar geleden andere partijen (vooral eentje dan) "volgden". Mensen hebben nu eenmaal nood aan erbij te horen.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|