![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de klant maar de goedkoopste lening kan krijgen daar gaat het hem toch om en niet hoeveel bonus de immotheker op het einde van het jaar van de financiele instellingen krijgt. Je kan je dezelfde vraag stellen bij dokters die een bonus krijgen van de farmaceutische bedrijven van wie ze geneesmiddelen voorschrijven, of de syndicus die een bonus krijgt van de aannemers die hij in de door hem gecontroleerde appartementen doet werken. En zo kan ik nog lang doorgaan. Laatst gewijzigd door speurneus : 7 september 2012 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen kent de winsthonger van de banken . Als u gelooft , dat een bank een hogere premie zal betalen aan een kredietmakelaar die bij hen een lening afdwingt aan een kleinere intrestvoet n dan bent U wel heel erg naiëf . of U mocht van de soort zijn die voor een kleiner loon harder gaat werken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Diverse makelaars gaan dan ook op zoek naar kandidaad ontleners die echt wel in de rats zitten of waar de honger naar een krediet hoog genoeg is om te tekenen zonder veel na te denken ." Maar wees nu eens ernstig. Degenen die bij den immotheker gaan aankloppen, die zijn al aan het shoppen (of zijn misschien hopeloos omdat ze nergens anders krediet kunnen krijgen). In elk geval zijn na hun huisbank geraadpleegd te hebben op zoek naar betere voorwaarden. Wel, als den immotheker die dan niet kan geven, dan gaat ge terug naar uw huisbank, of naar een andere bank. Als ge nu toch aan het shoppen bent. Laatst gewijzigd door Bob : 7 september 2012 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DUS , is een immotheker niet de pretentie zelve , de goedkoopste lening voor U te vinden . De immotheek is dus de waanzinige tweede rangskeuze die de honger moet stillen , en daarbij zijn de beste voorwaarden ondergeschikt aan het toehappen . maar alsnog , de kredietmakelaar verdient meer a rato de vette kluif die de bank aan e schiet . EN dus is het een ilusie te denken dat die kredietmakelaar voor jou de goedkoopste voorwaarde gaat zoeken. Veel trachten te verdienen achter de laagste rente / winst zal op een bepaalde grens stoten en is niet relevant . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk, als ik nu naar de KBC een lening gaat vragen en die bezorgen mij een formule van 2%, en die immotheker bezorgt mij een formule van 2.3% die mij op het einde van de rit, samengsteld gerekend 4800euro meer kost, dan pak ik die formule van immotheker niet, en klaar is kees je mag toch nog altijd verifieren En eerlijk, als een immotheker de duimen moet leggen, dan is die toch wel slecht bezig, en integendeel de slechtste reclame die hij ooit kan krijgen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 september 2012 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan heeft en de bank en de kredietmakelaar een vette kluif binnen gehaalt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en echt waar, als ik morgen 1miljoen euro zou willen lenen, dat is dat geen probleem..
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 september 2012 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lees een boek economie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Als dat boek even duidelijk geschreven is als Uw gebrabbel , zal ik er niet veel van opsteken .
Trouwens , ik sta met mijn twee voeten op de grond en in de praktijk en behoor niet tot het soort dat zielig gelooft dat je alles uit een boeje kan halen . daarbovenop de meeste idioten die over economie schrijven zijn of wereldvreemd of arogante money makers zonder electoraal gevoel , die niet weten wat er in een mens omgaat . en daar heb ik de pest aan . eerlijk geld verdienen kan je door te werken en dat geeft voldoening . Grof geld kan je enkel met je ellebogen verdienen . dank U . |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn tweede zoon kocht zijn eigen huis en kreeg een aanbod voor zijn hypothecaire lening van de bank waar hij klant was. Een bank met een reputatie van goedkope hypothecaire leningen te verstrekken. Maar hij ging toch bij de immotheker. Ik dacht niet (niet !) dat je daar dossierskosten moet betalen. En die presenteerde hem na de nodige opzoekingen een goedkoper aanbod ... waarvan bleek dat het bij dezelfde bank was ! Blijkbaar was de goesting van de bank om eventueel een nieuwe klant te winnen via de immotheker groter dan de schrik om een oude klant te verliezen via de lokale agentschapshouder ? Daarenboven werd en wordt service verleend om de belastingsbrief in te vullen met het oog op de aftrek voor die lening. Begrijp je dat in de huidige stand van zaken het ons niet kan schelen waar en hoe die brave m/v zijn centjes vandaan haalt ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen als men sterk gemotiveerd is, over de nodige kennis en een zeker onderhandelingscharisme beschikt, kan men door zelf banken aan te spreken, en tegen elkaar uit te spelen, nog wel een iets beter resultaat behalen. Maar veronderstel wel dat de kredietwaardigheid van Uw zoon geen probleem was. En in dat geval kan ik het best aannemen dat hij via de immotheker betere voorwaarden heeft gekregen, dan dat hij rechtstreeks van de bank kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Een immotheker kan een zaak voor persoon X niet bij een bank voorleggen als mijnheer X als een dossieraanvaag heeft gedaan via een andere makelaar bij die bank of rechtstreeks . Dt is een deontologische code en afspraak waar men NOOIT van afwijkt . 2 De beste ooferte wint . Ook bij de immotheker , ondanks dat hij U belooft op zoek te gaan naar de goedkoopste lening , krijg je die 3 offertes nooit te zien , enkel zegwoorden . 3 De immotheker zijn loon / premie / vergoeding , hangt af van de verdienste die de bank voor ogen heeft in een dossier , DUS hoe hoger de rente , hoe hoger zijn premie . en bovendien de zekerheden die immotheker van de ontlener voor de bank kan vastkrijgen . met andere woorden als hij VB ,je ouders met een aanzienlijk fortuin kan doen meetekenen zodat de bank helemaal zeker is , is zijn premie nog hoger . En ik was beroepsmatig met de bank in onderhandeling en heb de feiten in punt 3 , hier neergeschreven bevestigd gekregen . DUS . de uthopie dat de immotheker voor U naar de beste voorwaarde op zoek gaat , zoals ook hun reclame vertelt , is een pure contradictie van de werkelijkheid . Het onduidelijk en bedrog . de banken betalen immothekers om er mensen ten nauwer nood in te luizen voor hogere rentes . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Een immotheker kan een zaak voor persoon X niet bij een bank voorleggen als mijnheer X als een dossieraanvaag heeft gedaan via een andere makelaar bij die bank of hij rechtstreeks die bank al had aangesproken . Dat is een deontologische code en afspraak waar bank en immotheker NOOIT van afwijken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |