![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat genoeg zegt over te partijdigheid van de moderatie . Terwijl hij Dewever aan het inmaken was , voelde Dewitte de behoefte deze laatste bij te springen. Laatst gewijzigd door Pericles : 9 september 2012 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou ideaal zijn als de twee zouden samensmelten. En ergens gebeurt dat al een beetje met de overlopers. Die twee moeten nog eens ene ferm pint met elkaar gaan drinken. Op lange termijn: als de N-VA naast de boot vist en geen resultaten boekt op het gebied van immigratie, assimilatie, inburgering enz, dan is er nog steeds het VB om op terug te vallen. Stel je maar eens voor dat er binnen vier of vijf jaar ernstige conflicten uitbreken door de mensen zelf. In hoeverre kan Dewever dat tijdig kanaliseren? En wat als hij daar niet in slaagt? Dan heeft de rethoriek van VB altijd gelijk gehad. Het is zomaar een scenario. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat er allemaal niet verzonnen wordt om niet te veel gezichtverlies te lijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu even over de inhoud?
80 procent in sociale woningen waarvan een meerderheid eigendom heeft in het buitenland! die mensen hebben dus helemaal geen recht op een sociale woning, daar mag echt eens iets mee gedaan worden dan zijn de tekorten ineens opgelost. 80 procent komt niet om te werken.. tijd dus om een strikt activeringsbeleid te voeren voor alle nieuwkomers en na een aantal jaar te evalueren alvorens recht op langdurig verblijf te geven. Laatst gewijzigd door alice : 9 september 2012 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar natuurlijk heeft u verder volledig gelijk, ik doe ook de moeite niet meer om naar debatten op de Pravda te luisteren: ofwel sta je aan de "goede" kant en mag je zeggen wat de moderator denkt, ofwel sta je aan de verkeerde kant en dan verloopt het gesprek als volgt: Cools: en mijnheer dewinter, hoe is het weer vandaag Dewinter: heu... vanmorgen was het alvast..... C : het wéér mijnheer de winter, niet rond de pot draaien D : wel, zoals ik probeerde te zeggen, vanmorgen was het alvast.... C : u wil niet op de vragen antwoorden precies, te moeilijk? D : maar neen als u me laat uitspreken dan wou ik dus zeggen dat het vanmorgen alvast... C : ik zie het al, je probeert te zeggen dat het vanmorgen regende maar nu schijnt wel de zon, dat is te goed nieuws zeker mijnheer dewinter? je hebt liever dat je kan vertellen dat het regent nietwaar, dan nemen alle mensen hun paraplu mee. Maar je ziet dat je volledig fout bent want de zon schijnt, geef het maar toe D : wel , zoals ik al een halve minuut probeer duidelijk te maken vanmorgen was het ..... C / en dit was het einde van Terzake
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 september 2012 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dewinter is gewoon niet voluit kunnen gaan. En vergeet niet dat een VB zichzelf altijd heeft geprofileerdals zweeppartij. Telkenmale zegt Dewinter dat hij blij is met de koers die gevaren wordt door andere partijen. In dat opzicht is hij heel consequent. VB effent het pad voor andere partijen. Dat zoiets bestaat, begrijp je toch? Je kan zelfs concluderen dat de overlopers van VB naar N-VA een goede zaak is voor VB. Het klinkt contradictorisch maar dat is het helemaal niet. Laatst gewijzigd door parsprototem : 9 september 2012 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga die twee boekjes bestellen. Geen moderatoren, oef! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat u zélf niet ziet dat de islam een opdringerig geloof is ... Niemand van ons heeft behoefte aan een geloof. En dan heb ik het niet alleen over de islam. Een normaal mens heeft geen geloof nodig om te weten wat goed of fout is. Racisme heeft daar niet het minst mee te maken. Maar wordt graag als drogreden gebruikt. En zo maken jullie het gewoon zélf allemaal kapot. Daar hebben we geen VB voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() De problemen benoemen is geen kunst, een gepast en werkend beleid vinden op die problematiek daar is het de politiek om te doen. Conclusie Bart Dewever geeft Filip Dewinter betreft beleid totaal in ongelijk. Trouwens de gemiddelde Vlaming kan zich helemaal niet vinden in een VB retoriek. VB is een dooie mus. In wezen altijd al geweest maar door de inquisitie achtige demonisering van de traditionele partijen wekt dat een soort solidariteitsgevoel bij mensen. Hier heb ik nooit aan meegedaan.
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wil nu burgemeester zijn, daar kan hij toch niet mee stoppen in 2014? Of laat hij dat postje dan vallen? Ik dacht dat de NV-A tegen die tijd het zonder burgemeester BDW moest gaan doen...(Wat dan weer een terugloop naar het VB zal veroorzaken volgens mij...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA is niets meer of niets minder dan een traditionele partij die de indruk wil wekken dat ze een zogenaamd "deftig" VB beleid voeren. De realiteit is dat hun praatjes over migratie een bijzonder slap en laf afkooksel zijn van het Vlaams Belang. De Vlaming koopt een kat in een zak. Als multiculturele partij gaat de N-VA niets fundamenteels veranderen. Wat ze wel gaan doen is hun zakken vullen met al die overgelopen VB'ers om daarna weer lekker aan de slag te gaan met de traditionelen.
|
![]() |
![]() |