![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu vraag ik mij af, waarom was Fervent Nationaal er niet? Te laf? Of mocht het niet van VU-er Hendrik? |
||
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Wij gunnen ieder diertje zijn pleziertje.
We denken dat we ons met nuttiger zaken kunnen bezig houden dan met het verstoren van het jaarlijks feestje van de Vlaams-nationalisten. We weten dat daar altijd hard geroepen wordt, maar eens het feestje voorbij is het toch weer business as usual. Daarom waren we er niet. |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() De interesse van jullie ideeën zijn dan ook recht evenredig met jullie kiesresultaat
![]()
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 's Morgens drie en 's namiddags vijf. Werkelijk spectaculair! ![]()
![]() |
#26 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ps: dankjewel dat jullie Voorpost in het nieuws brachten.
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Ik blijf het toch altijd grappig vinden dat er zo regelmatig dreigementen komen vanuit dé partij die pleit voor de vrije meningsuiting! Proficiat!!
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (Echte repressie, échte dreigementen... hoeveel publiciteit zou dat de BUB niet opleveren! ![]() ![]()
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom zo weinig volk? Lag het aan het weer, het vroege uur, het feit dat veel mensen op vakantie zijn of wilden de belgicisten gewoon hun bed niet uit op 11 juli? Neen, niets van dat alles. Gisteren was de start van onze petitie tegen het 'Forum', en onze militanten startten deze actie verspreid over meerdere steden in België. Ik had het geluk deel uit te maken van de Brusselse delegatie, want we wilden laten zien dat dit het feest was van alle Vlamingen, ergo niet alleen van de separatisten. Om dit duidelijk te maken werden driekleuren meegedragen, waarop we later, als teken van onze goede bedoelingen, wel een klein leeuwenvlagje hingen. Een zeer geslaagde actie die ons veel media-aandacht opleverde. En vooral veel frustratie bij de radicale flaminganten (ten bewijze de honderden flaminganten die om de beurt kwamen zeggen dat dit een provocatie was. Vrije meningsuiting was even niet belangrijk. ![]() 8) PS: Een pluim voor de mensen van de organisatie, die ons hartelijk verwelkomden, en onze actie steunden: dit moest werkelijk het feest van alle Vlamingen zijn, en niet alleen van de separatisten. Overigens bijster weinig flaminganten bij de organisatoren, waarvan er een een t-shirt "Goeie Vlamingen houden van België" droeg. En dat is ook zo. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Speciaal voor Kim en alle BUB-leden dan nog een hard standpunt waarin ze kunnen bewijzen dat ze wel degelijk een standpunt durven innemen:
Fervent Nationaal gaat een voorstel indienen waarin staat dat immams die in Belgische moskeeën willen preken, dit enkel mogen doen in de officiële taal van het gewest waarin de moskee gelegen is. Dit naar analogie van de nieuw aangenomen wet in Spanje. Durft de BUB als partij dit standpunt mee steunen, of is dat wederom een gevaar voor de eenheid binnen uw partij? |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Juist ja, de islamisering van België en Europa is inderdaad niet zo'n groot probleem. Het is alleen maar de grootste bedreiging die ons momenteel teistert. Niet zo'n groot probleem dus...
Een Vlaams volksfeestje verstoren is véééééél belangrijker! |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. U gaat hiermee de islamisering van België stoppen? ![]() 2. Verstoren? Als Vlaming mogen wij toch zeker wel meevieren op het feest van alle Vlamingen? Meer info: Het vrt-nieuws over onze actie. Verder heb ik jullie website eens bekeken. Ik zie veel interessante dingen. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie voerden zeer gericht actie tegen AEL-führer Jahjah, en dat vind ik zonder meer een positief punt 8) Kan u mij misschien wat meer vertellen over het verloop van jullie campagne?
|
![]() |