![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk was de omgeving van de Groeningekouter zompig (wat nog iets anders is dan vol met slijk of moerassig). Daarnaast was er de Groeningebeek die een groot strategisch voordeel voor de Vlamingen had: immers op die manier kon de Franse ruiterij niet met volle kracht een stormloop organiseren. Maar ieder leger staat het altijd vrij een strategische positie in te nemen. Dat is veel meer dan geluk: dat is inzicht in militaire strijdtechnieken! En over dat weglopen? De overwinning van de Vlamingen is er juist gekomen door de standvastigheid waarop men de aangesloten rijen vormde. Immers, zolang het voetvolk (dat uitgerust was met goedendags, een soort stok met een scherpe punt erop) die rijen vormde, was het vrijwel onmiddellijk om de Vlamingen te overrompelen. Slechts een keer wordt een rij aan een bepaalde flank doorbroken en ontstaat er paniek. Gelukkig waren de Ieperse troepen daar om de orde te herstellen. Ik raad u dan ook aan een goed boek over 1302 te lezen i.p.v. verzinsels te geloven. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Groenrechts is een Nationaal-revolutionaire splintergroep onder leiding van de Antwerpse Skinhead Wolf Kussé, zoon van Godelieve Kussé die een blokcafé uitbaat in Berchem. In Antwerpen en omgevind vallen ze vooral op door hun sticker-plakacties (groene met een groot keltisch kruis erop). Het is een kleine groepering voornamelijk bestaande uit de kleine Skinhead en gabber scène van de omgeving Antwerpen-Turnhout. Dit jaar liepen ze nog mee in de NSV-betoging.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() och, als het échte (gevaarlijke) skinheads zouden zijn, zouden ze niet van een hakenkruis afschrikken hoor....
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() Het succes van het Vlaams-Blok heeft rien de knotse te maken met het al of niet vlaamsgezind zijn.
In tegendeel, Vlaamsgezinden durven "hun beest" zelfs nog amper uit te hangen uit schrik als Vlaams-Blokker te worden bestempeld. Toen ik gisteren rondreed, zag ik nog amper leeuwenvlaggen uithangen. Toch heel wat minder dan pakweg 10 jaar geleden. De gemiddelde Vlaamsblokker is geen flamingant... en zal zeker niet de moeite doen om zijn zwart-gele vod uit te hangen, laat staan er een kopen om uit te hangen. Hier doet men alsof de meerderheid van de Vlamingen klaar staat om de franstaligen mani militari buiten te kegelen. Het enige waar het Vlaams-Blok voor gezorgd heeft is genoeg haat creëren om 25% van het volk achter het buitenkegelen van de migranten te krijgen. olé |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | ||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Ik vroeg mij al af wanneer er een rechtse groene beweging kwam. Ik ben zeer blij te lezen dat deze al bestaat en groeiende is. Momenteel lijkt ze mij echter nog een bende 'groentjes', die niet eens correct kunnen spellen (QUOTE : gedraag je steeds waardig, overal waar de organisatie door jou vertegenwoordigd word). Maar als pro-ecologist, dierenrechtenactivist en (uiterst) rechtsgezinde kan ik het initiatief zeker appreciëren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar waarom al dat gepraat over het VB? Ik zie geen verband tussen beide partijen, behalve het feit dat ze allebei (extreem) rechts zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb mijzelf slechts enkele maanden geleden 'bekeerd' tot het (extreem) rechtse gedachtengoed, ondanks het feit dat ik geen racist ben. Mij lijkt het gewoon rechtvaardiger en natuurlijker. Maar ik ben geen Vlaams Blokker, of een traditionele fascist. Mijn ideaal noem ik tegenwoordig "een internationale confederale sociale technocratie met cultureel en economisch protectionisme" (ik moet eens een kortere naam bedenken). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Indien het werkelijk een gewone Nederlandse vlag was, zullen het ook wel Diets-nationalisten zijn. Alleen lijkt het mij ongewoon om de gewone Nederlandse vlag te gebruiken. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ze willen trouwens geen vreemdelingen buitenkicken, maar ze slechts dwingen om te assimileren. Ik vind dit niet meer dan normaal, want het is net de onwil van immigranten om te assimileren die tot racisme leidt bij de gemiddelde vlaming. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#37 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |