![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe hebben ze een schuld aan de staat? Ze betalen toch niet voor hun verblijf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist omdat je meer kans loopt om je leven te verkloten door het plegen van een crimineel feit, ga je wel twee keer nadenken voor je er aan begint. Maar bij sommigen helpt niks natuurlijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak u geen illusies, die worden nooit betaald, de meesten regelen het zo dat de staat niets kan komen halen van hun officiële inkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je dat uit? Als zelfs de doodstraf mensen niet tegenhoudt van misdaden te plegen, waar haal je dan uit dat gevangenisstraffen dat wel zouden doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik alvast wel hoor. En ik ben zeker niet de enige. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar, zelfs als de straf bestond uit tien regels straf schrijven, dan nog zou je geen misdaden plegen. Ik heb de indruk dat je waarschijnlijk niet eens een brood zou stelen als je kinderen honger zouden lijden, want dat mag niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Om 9 uur snel een aanranding en carjacking,om 9.30 uur bellen,ikkeu,ikkeu niks gedaan.
Kan ook anders,elke een gratis foon,en elk uurwerk afgesteld op atoomklok,want anders procedurefout. Kan nog plezant worden,zomeruur,winteruur,jaartelling enz... Goed voor de economie en belastingen,een leger telefonisten aan de slag,dan de controleurs.Een minister van telefoontoezicht,ambtenaren,en dan op een stotteraar vallen. Weer een primeur voor dit zieke land Laatst gewijzigd door cairn : 12 september 2012 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit eens in verband met het afnemen van je rijbewijs bij een snelheidsovertreding gezegd dat hij beter niet zijn verlof opofferde, maar in de plaats daarvan onbetaald met verlof ging. Alleen al het minder betalen van belastingen op die periode kost de overheid meer geld dan de boete opgebracht heeft. Als iedereen dat zou doen, zouden ze snel stoppen met rijbewijzen af te nemen. Dit is gelijkaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Stingray : 12 september 2012 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de krant lees je zulke rare vonissen voor soms nogal zware zaken. Maar degenen die ik ken krijgen altijd minstens een jaar effectief voor lichte zaken. En ze moeten ze zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad: onze Vlaamse technologie zal hier worden gebruikt !!! Zowel voor Walen of Brusselaars of allochtonen of illegalen... Als dat geen kwaliteit is !!! Laatst gewijzigd door Boduo : 12 september 2012 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |