![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar keer mijn hart ... en altijd aan de verkeerde ...
Maar 'k heb het iedere keer na lang zoeken teruggevonden hoewel telkens met een stukje eraf. Nu hou ik het goed bij, geen één die het nog krijgt! Serieus, ik heb eigenlijk nooit iets speciaals verloren behalve paraplu's. Wel gebeurde het vroeger regelmatig dat ik boeken uitleende aan mensen en ze niet meer terugkreeg. Dus vestig ik nu niet meer de aandacht op mijn boeken en als er toch iemand er per se één van wil lenen, weiger ik, als ze blijven aandringen, krijgen ze het nadat ik mijn naam er in geschreven heb.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Lotto ![]() ![]() ![]() 3: vroegere toenog naaarkerk moest , Wejkelijks 2 Bf , soms 20Bf ![]() ![]() 1: +/- 30min. later 2: sporadisch ![]() ![]() ![]() 3: Nope ![]() ![]() ![]() ![]() Echter .... opgegeven moment haaald ikstiekm hetgeld uit envelop , e,n plakt ze danpas dicht ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik verloor vorig jaar een tenniswedstrijdje tegen een vriendin die voordien nog nooit van mij had kunnen winnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. De lotto sporadisch? Ook okay. 3. Die centjes die mee naar de kerk moesten in een envelop, dat snap ik niet.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() 1000 euro huurwaarborg zonder reden ( er was geen huurcontract)
35000 frank tijdens een ontvoering (max van mijn creditkaart indertijd) vier dagen pré toen ik het bij een boer afbolde omdat het me discrimineerde en hij me niet betaalde vorige week is mijn reserve voorlicht op batterijtjes van mijn fiets gevallen Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 16 september 2012 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijzelf in Meulebeke tijdens een nachtdropping...
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() mijn vertrouwen in de maatschappij, de politiek enfin mensen in het algemeen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn bril in de middenlandse zee.
Als beginnend puber wou ik geen enkele monokini missen. En met een -9 heb je dan een bril nodig ![]() In een golf duiken is dan geen goed idee. Het feit dat je in zee geen referentiepunt hebt maakt de zoektocht extreem moeilijk. 3 uur duiken en tasten (en monokini's missen) en ik had hem terug. Sindsdien heb ik altijd een reserve bij.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom verwondert me dat niet?
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei hierboven dat ik nooit iets speciaal verlies maar ik ben wel kampioen in het verliezen van de weg.
Misschien moet ik een advertentie zetten in de draad "Gevonden" : wie een GPS vindt, gelieve die voor een zacht prijsje aan mij te bezorgen. ![]()