![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een paar parkeerboetes. Geen wonder, als je in Leuven woont.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() En U wil zeggen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orgineel gebeurd.
Vrouw in de trein met een geldig kaartje Amsterdam CS - Hilversum-Noord. Trein stopte niet in Noord en tussen Noord en Hilversum CS (afstand 1800 meter) kreeg die mevrouw een bon voor zwartrijden. Ook een keer een enorme politiemacht op de been met wegversperring. Ontsnapte overvaller ? Nee kinderen van 6 - 12 jaar werden gecontroleerd op Europees goedgekeurde fietsachterlichtjes.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 17 september 2012 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pfft, wie wel? Ik heb respect voor de flikken als ze effectief hun werk doen. Mensenkloterij kan ik echter minder goed smaken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar, maar mensen geloven dat niet. Is nochtans ECHT waar: ik kreeg nog nooit een boete. Ik doe er ook wel alles voor om er geen te krijgen.
![]() In zone 30 rijd ik 30. Indien ze achter mij beginnen te claxoneren rijd ik 20. ![]() Verkeerd parkeren heb ik nog nooit gedaan. Zeker niet parkeren op gehandicaptenplaats: dat vind ik echt schandalig. Verder: wanneer ik gebeld word of sms krijg antwoord ik daar niet op. Ze moeten mij verdorie maar later terug contacteren. En waar ik zeker ALTIJD goed oplet: snelheid. Voor mij is 50km/u geen 55 km/u. Er staan verdorie borden genoeg om dat aan te kondigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eeenmaat van loooptsoms metme lmeee ,iksteeek altijd rechtovre met/of waar geeen zebrapad , met ofzondrer verkeerslicht , hij gewooonwaar diegoestnig heeeft !! Hijzegt dan ,maa ikzie ze aaankomen !! Ik vraaag , en als van achter u aaankomen ?? Of 1x onoplmettendheid en boem !! Ikhooop oooit dat politie hem hiervoo bekeurd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In heel mijn leven; 3 boetes voor te snel rijden, nooit meer dan (omgerekend) 100 euro.
Een boete voor parkeren zonder ticket (in Nl); ik dacht 58 euro. En een keer wegens het in bezit hebben van de verkeerde tabak(0,2g(!!) Maroc); 5000fr en 200.000fr (!!) voorwaardelijk. Gewoon omdat ik zo stom was om op de rechtbank te vertellen dat ik het in Nederland had gekocht (invoeren van verboden middelen) en dat ik dacht dat ik het zonder advocaat ook wel uitgelegd ging krijgen in de rechtbank...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 19 september 2012 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN