![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Als ik Camps' stukjes lees in De Morgen, word ik telkens overvallen door een plaatsvervangende schaamte. Laatst schreef hij over Peter Farazijn en over "mensen uit de westhoek". Toevallig ben ik vandaar afkomstig, en Camps deed het af alsof de mensen daar nog leven als in den tijd van Cyriel Buysses schrijfsels. Man toch, en de manier waarop hij doet alsof hij gelijk heeft.
Je mag Camps zijn onnozeliteiten niet kwalijk nemen. Het is een simpel te verklaren psychologisch verschijnsel. Als pseudo-intellectueel kan hij niet anders dan uit frustratie voor zijn onbestaand talent te kappen op mensen die een intelligente, gefundeerde boodschap uitdragen. Camps die tegen Vlaams-nationalisme is, het is alweer een bewijs van de juistheid van de Vlaams-nationale zaak.
![]() |
#22 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad vrije meningsuiting, maar dan wel op zijn typisch Belgisch.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8) Is dat dan verboden ?? 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral bij de Campsen en Pietjes.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Zeker, niet alle Vlaams-nationalisten zijn fascisten, maar als de vaandeldrager van jullie ideologie een partij is die ronduit racistisch is (daar heb je zelfs geen rechtbank voor nodig), moet je je toch vragen stellen. Er is in het Vlaams-nationale vertoog zo'n mengeling aanwezig van destructieve (anti-Belgische) elementen, gecombineerd met xenofobie en het vermaledijde inside-outside group effect dat we kennen uit het (sociologisch) etnocentrisme: Vlaamse politici zouden dynamisch, eerlijk, rechtlijnig zijn, Waalse corrupt, hebberig en imperialistisch. Doe nu niet of dit klinkt u niet bekend in de oren. Tegelijk zijn die "goede" Vlaamse politici wel "snullen" die zich "in 't zak" laten zetten door "de Walen" en "hebben we in Vlaanderen een Di Rupo (corruptie? imperialisme?) nodig". Zoveel tegenstrijdigheden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() CAMPS is gewoonweg ne mediageile-senielen ouwen bok die op niks anders uit is dan wijven versieren, k'heb hem persoonlijk beziggehoord en gezien tegen een opgetalloorde overjaarse del waarmee hij in een taverne zat en aan wie hij nen boekéé "witte rozen" schonk (op madammen die naar de vijftig gaan maar zich monteren gelijk nen bakvis van 16 met ne véél te korte minirok voor hunne leeftijd maakt dat nog indruk) Hij ging in datzelfde week-end op den hollandsen TV komen en hij ging een wuivend gebaartje met zijn hand maken naar haar als teken van liefde.................
![]() ![]() t'was dus een échte blonde.............. én dom én daarbij nog steekzot van nen lelijkaard gelijk de CAMPS....... toen ik de uitzending zag (hij zat daar wat te lullen uit één of ander boek) heb ik bekanst in mijn broek gedaan van t'lachen..... nikske wuiven...... gewoon media-geil ja, en geloof mij CAMPS denkt niet met zijn hoofd maar met zijn kl**ten anders zit ge niet zo hard te jagen achter een opgetutte del die in gans de regio gekend is als "een wreed sex-machien" ! ![]()
![]() |
#34 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb ten eerste altijd al benadrukt tegen het emo-Vlaams-nationalisme ben(het trots zijn op het Vlaming zijn, dat vind ik evengoed belachelijk, inclusief het vendelzwaaien), daarom dat ik ook confederalist ben en geen seperatist. Ik zie de term "Vlaams-nationalisme" dan ook eerder in het kader van een rationele analyse die bijna elke week door empirische feiten vanuit Waalse zijde wordt bevestigd, waarbij je tot de conclusie komt dat er inderdaad aan Waalse zijde omwille van het cliëntelisme bepaalde misbruiken zijn in de gezondheidszorg, mobiliteit, de sociale zekerheid en ambtenarij... Citaat:
![]() uw redenering komt dus eigenlijk op het volgende neer als ik het goed begrijp: ik mag bovengenoemde misbruiken niet aankaarten omdat het Vlaams Blok, een "racistische" partij, de Vlaamse Leeuw gebruikt, diezelfde Vlaamse Leeuw die symbool die symbool staat voor het Vlaams-nationalisme. ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |