![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Neen maar bij hun links staan er alleen maar links naar het vlaams blok en naar de VBJ en niet naar N-VA of Ronduit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gal te spuien? Ik zeg gewoon mijn mening, Zeno. En ik heb niets tegen de wil van splitsing van België. Zelfs als ik persoonlijk vind dat emigreren de beste oplossing is voor de mensen die het beu van België zijn, waaronder de Vlaamsgezinden dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Als je alle Vlaamsgezinden wilt laten emigreren dan kun je beter het faillissement van belgië aankondigen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Doorheen de geschiedenis is de ontlening van woorden uit andere talen inderdaad een natuurlijk proces. Mag ik je er wel op wijzen dat de aanpassing van dergelijke woorden een even natuurlijk fenomeen is. Deze aanpassing kan beperkt blijven tot een aanpassing van uitspraak over een aanpassing van spelling tot het vinden van een volwaardig alternatief. Elektronische post (e-post) mag dan misschien nog geen volwaardig alternatief zijn voor e-mail, niets belet ons om het als alternatief naar voren te schuiven. Het feit dat je blijkbaar franstalig bent maakt je opmerking trouwens helemaal te gek om los te lopen want als er één puriteinse taal is dan zal het wel het frans zijn. Verder kan ik je nog meedelen dat wij niets tegen de kennis van andere talen hebben, je franstalige vrienden in de rand rond Brussel daarentegen ...
![]() |
![]() |
#33 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar ja.... oninteressante mensen moeten zich op een manier trachten interessant te maken... die Vlaamse kweddel is allemaal larie en apekool...
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier begrijp ik geen bal van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
VLD heeft er niets mee te maken... blauw is van alle talen.... enkel het flauwe van dat Vlaams gekweddel stoort mij (zelfs niet heel erg), maar ik maak er mijn bedenking over... dat mag toch...
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() Wanneer gaan mensen eens niet alleen de dingen zien die ze willen zien???
|
![]() |
![]() |